To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-22
Ogłoszenie nr 500016019-N-2017 z dnia 22-08-2017 r.
21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie: "Przygotowanie do legalizacji zbiorników składu paliw oraz sprawdzenie zgodności pomiaru sond pomiarowych"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550277-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie, Krajowy numer identyfikacyjny 33102935500000,
ul. ul. Połczyńska
32,
78-301
Świdwin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
261 533 509, e-mail
zam.publ.21blt@ron.mil.pl, faks
261 533 509.
Adres strony internetowej (url): www.21blot.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Wojskowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przygotowanie do legalizacji zbiorników składu paliw oraz sprawdzenie zgodności pomiaru sond pomiarowych"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/37/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie do legalizacji zbiorników w składzie paliw oraz sprawdzenie zgodności pomiaru sond pomiarowych. Przedmiot zamówienia podzielono na cztery Zadania:a)Zadanie nr 1 - Przygotowanie do legalizacji zbiorników w składzie paliw nr 1 w Mirosławcu, tj.:Zbiorników V-700 - 4 szt.;Zbiorników ZSP-100 - 15 szt.;Zbiorników ZSP-50 - 8 szt.; Zbiorników ZSP-2 - 4 szt.;b)Zadanie nr 2 - Sprawdzenie zgodności pomiaru 2 sond pomiarowych na KSP-20 w JW. 3294 w Świdwinie;Wykonanie usługi dla Zadania nr 2: usługa ma być realizowana w 21 Bazie Lotnictwa Taktycznego, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin, od poniedziałku do piątku, w godzinach 07:30-15:30;c)Zadanie nr 3 - Sprawdzenie zgodności pomiaru 2 sond pomiarowych na KSP-20 w JW. 4338 w Mirosławcu.Wykonanie usługi dla Zadania nr 1 oraz Zadania nr 3: usługa ma być realizowana w JW. 4338 w Mirosławcu, 78-658 Mirosławiec, od poniedziałku do piątku, w godzinach 07:30-15:30;d)Zadanie nr 4 - Sprawdzenie zgodności pomiaru 4 sond pomiarowych na stacji JW. 3937 w Mrzeżynie. Wykonanie usługi dla Zadania nr 4: usługa ma być realizowana na stacji JW. 3937 w Mrzeżynie, ul. Wojska Polskiego 1, 72-331 Mrzeżyno, od poniedziałku do piątku, w godzinach 07:00-15:00.Szczegółowy opis, standardy jakościowe i zakres przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań zawiera załącznik nr 3 do SIWZ (Formularz cenowy), który jest jej integralną częścią.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa: "Projekt umowy" stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.Przedmiot zamówienia dla Zadania nr 1 obejmuje w szczególności: a)Przygotowanie do legalizacji zbiorników, tj.:opróżnienie resztek paliwa/oleju/benzyny ze zbiornika - przelanie do zbiornika wskazanego przez Kierownika Składu;czyszczenie, odgazowanie i usunięcie zanieczyszczeń ze zbiorników;zabezpieczenie rurociągów przed przedostaniem się do nich wody;b)Legalizacja (litrażowanie) zbiorników metodą wskazaną przez właściwy Urząd Miar, w obecności przedstawiciela Urzędu Miar;UWAGA! Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z dostarczeniem wody do litrażowania/legalizacji.c)Dostarczenie przez Wykonawcę legalizowanego przymiaru sztywnego, o długości 4,5 m, do składu paliw nr 1 w Mirosławcu, w celu dokonania legalizacji zbiorników ZSP-100. Po dokonaniu legalizacji, dostarczony przymiar sztywny o dł. 4,5 m przechodzi na własność 21 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie;d)Opróżnienie z wody, wyczyszczenie i osuszenie zbiorników, po zakończeniu litrażowania/legalizacji. Wykonawca po dokonaniu tych czynności ma obowiązek sporządzić protokół z czyszczenia zbiorników, zgodny z załącznikiem nr 3 do umowy oraz dostarczyć go do Szefa Służby MPS - cz. p. o. mł. chor. Dariusza Grzesiczaka;e)Wymianie uszczelek włazów zbiorników, z których Wykonawca korzystał realizując usługę;f)Przeprowadzeniu próby szczelności zbiornika po wykonaniu legalizacji. Wykonawca po przeprowadzeniu pomyślnej próby szczelności ma obowiązek sporządzić protokół, zgodny z załącznikiem nr 4 do umowy oraz dostarczyć go do Szefa Służby MPS - cz. p. o. mł. chor. Dariusza Grzesiczaka;UWAGA!!! Przygotowanie do legalizacji zbiorników musi odbywać się sukcesywnie, tzn. pojedynczo każdy zbiornik, za wyjątkiem sytuacji, gdy wykonywanie usługi na więcej niż jednym zbiorniku nie zakłóci bieżącego funkcjonowania Jednostki Wojskowej Mirosławcu. Zamawiający, przez brak zakłóceń bieżącego funkcjonowania jednostki, uznaje sytuację, w której paliwo/olej/benzyna pozostające w zbiornikach, można, bez zakłóceń zmagazynować w innym, dopuszczonym do użytkowania zbiorniku. Po przygotowaniu zbiornika, Wykonawca zawiadamia Urząd Miar właściwy dla miejsca wykonywania usługi. Po dokonaniu legalizacji, Wykonawca przygotowuje kolejny zbiornik. W zbiornikach pozostaje paliwo/benzyna/olej. Wykonawca musi opróżnić zbiornik, z paliwa/benzyny/oleju, którego nie da się wybrać pompami, a paliwo przekazać magazynierowi. Opróżnienie zbiornika musi się odbyć w obecności Kierownika Składu. 7.Przedmiot zamówienia dla Zadania nr 2, Zadania nr 3 oraz Zadania nr 4 obejmuje w szczególności przegląd, konserwację oraz sprawdzenie pod względem zgodności z wymogami, określonymi w § 35 ust. 1 pkt 2 i § 36 pkt 1-2 Obwieszczenia ministra Gospodarki z dnia 21 maja 2014 r., 4 sond pomiarowych w zbiornikach: KSP-20 w JW. 3294 w Świdwinie, KSP-20 w JW. 4338 w Mirosławcu, na stacji paliw w JW. 3937 w Mrzeżynie, w obecności przedstawiciela właściwego Urzędu Miar. 8.Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z opłatami w Urzędzie Miar. Terminy legalizacji zbiorników, czy też terminy sprawdzenia zgodności pomiaru sond, Wykonawca ustali z Urzędem Miar, właściwym , co do miejsca wykonywania usługi i przedstawi Zamawiającemu, nie później, niż dwa tygodnie przed rozpoczęciem wykonywania usługi. 9.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia sprzętu i materiału niezbędnego do realizacji usługi. Dojazdy oraz dowóz sprzętu, Wykonawca zrealizuje na własny koszt. 10.Zgodnie z art. 3 ust. 1, pkt 32 Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. 2016, poz.1987 ze zm.), wytwórcą odpadów powstających w wyniku świadczenia usługi czyszczenia zbiorników, jest podmiot świadczący tą usługę - Wykonawca. Wykonawca jako wytwórca odpadów, nada wydobytym odpadom odpowiednie kody.11.Wykonawca zobowiązany jest do wywozu składowanych śmieci, wytworzonych w związku z realizacją usługi. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przekazania do utylizacji odpadów ropopochodnych oraz wody po przeprowadzonym litrażowaniu/legalizacji, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany będzie do postępowania z odpadami zawierającymi substancje niebezpieczne, wytworzonymi w wyniku realizacji przedmiotowej usługi, w sposób zapobiegający emisji substancji niebezpiecznych do środowiska. Wykonawca po realizacji zlecenia zobowiązany jest do dostarczenia kopi karty przekazania odpadów. 12.Odbiór usługi odbędzie się po wykonaniu wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia oraz dostarczeniu wymaganych protokołów oraz świadectw legalizacji ponownej/świadectw sprawdzenia sond, wystawionych przez Urząd Miar. Po wykonaniu usługi sporządzony zostanie protokół odbioru usługi, zgodny z załącznikiem nr 2 do umowy, podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego. 13.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 14.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych obejmujących część przedmiotu zamówienia w ramach zadania. 15.Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 16.Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 50514100-2
Dodatkowe kody CPV: 50411000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Przygotowanie do legalizacji zbiorników w składzie paliw nr 1 w Mirosławcu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
294900.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "JARGUZ"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
209100.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Sprawdzenie zgodności pomiaru 2 sond pomiarowych na KSP-20 w JW. 3294 w Świdwinie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2800.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "JARGUZ"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2460.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Sprawdzenie zgodności pomiaru 2 sond pomiarowych na KSP-20 w JW. 4338 w Mirosławcu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2800.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "JARGUZ"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2460.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Sprawdzenie zgodności pomiaru 4 sond pomiarowych na stacji JW. 3937 w Mrzeżynie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6933.33
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "JARGUZ"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4920.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDWINA
- ZP/13/2024 OBSŁUGA, SERWIS I KONSERWACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW I PRZEPOMPOWNI
- ZP/14/2024 - Dostawa urządzeń warsztatowych II
- Utworzenie żłobka miejskiego w Świdwinie.
- Poprawa jakości usług medycznych w szpitalu powiatowym w Połczynie- Zdroju, Remont dachu zabytkowego Szpitala w Połczynie- Zdroju oraz sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- ZP/11/2024 Dostawa środków czystości
więcej: przetargi w Świdwinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.