eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Roboty budowlane w zakresie 2 (dwóch) częściCZĘŚĆ NR 1Wymiana krat stalowych i stolarki okiennej w budynkach nr 3 i 5 w kompleksie wojskowym w m. Sitaniec Wolica, CZĘŚĆ NR 2Konserwacja pomieszczeń w budynku nr 6 w kompleksie wojskowym w m. Sitaniec Wolica.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-21

Ogłoszenie nr 500015886-N-2017 z dnia 21-08-2017 r.

32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu: Roboty budowlane w zakresie 2 (dwóch) części: CZĘŚĆ NR 1: Wymiana krat stalowych i stolarki okiennej w budynkach nr 3 i 5 w kompleksie wojskowym w m. Sitaniec Wolica, CZĘŚĆ NR 2: Konserwacja pomieszczeń w budynku nr 6 w kompleksie wojskowym w m. Sitaniec Wolica.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 546724-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, Krajowy numer identyfikacyjny 6140233700000, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 36, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 261 181 536, e-mail 32wog.zampub@ron.mil.pl, faks 261 181 607.
Adres strony internetowej (url): www.32wog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty budowlane w zakresie 2 (dwóch) części: CZĘŚĆ NR 1: Wymiana krat stalowych i stolarki okiennej w budynkach nr 3 i 5 w kompleksie wojskowym w m. Sitaniec Wolica, CZĘŚĆ NR 2: Konserwacja pomieszczeń w budynku nr 6 w kompleksie wojskowym w m. Sitaniec Wolica.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/PN/40/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie 2 (dwóch) części: CZĘŚĆ NR 1: Wymiana krat stalowych i stolarki okiennej w budynkach nr 3 i 5 w kompleksie wojskowym w m. Sitaniec Wolica: Budynek 3 oWykucie krat okiennych i stolarki okiennej;o Rozebranie obróbek blacharskich -parapetów; oWykonanie spadków pod obróbki blacharskie; o Dostawa i montaż okien - wym. w świetle muru 575x148 o Dostawa i montaż okien - wym. w świetle muru 240x148 o Montaż parapetów z blachy stalowej powlekanej w kolorze RAL 8017 o Dostawa i montaż krat stalowych okiennych; o Wykonanie obróbek tynkarskich zewnętrznych i wewnętrznych wraz z malowaniem o Wywiezienie złomu samochodem skrzyniowym do magazynu SOI Zamość Budynek 5 o Wykucie z muru krat okiennych i stolarki okiennej o Rozebranie obróbek blacharskich - parapetów; o Zamurowanie okien;o Uzupełnianie tynków wewnętrznych i zewnętrznych cementowych o Dwukrotne malowanie. o W wiezienie złomu samochodem skrzyniowym do magazynu SOI Zamość; CZĘŚĆ NR 2: Konserwacja pomieszczeń w budynku nr 6 w kompleksie wojskowym w m. Sitaniec Wolica: BRANŻA BUDOWLANAo Konserwacja posadzek; o Konserwacja tynków; o Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej;o Konserwacja pomieszczeń sanitarnych;o Konserwacja pokrycia dachu wraz obróbkami blacharskimi; o Konserwacja kominów; BRANŻA ELEKTRYCZNA oDemontaż istniejącej instalacji oWykonanie nowej instalacji elektrycznej o Montaż osprzętu; o Montaż tablic rozdzielczych;BRANŻA SANITARNA oKonserwacja instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej;o Konserwacja części instalacji centralnego ogrzewania. 1. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT określają: CZĘŚĆ Nr 1 - Wymiana krat stalowych i stolarki okiennej w budynkach nr 3 i 5 w kompleksie wojskowym w m. Sitaniec Wolica:1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowiąca Załącznik nr 1 do SIWZ;2) Przedmiar robót - stanowiący Załącznik nr 1a do SIWZ. CZĘŚĆ Nr 2 - Konserwacja pomieszczeń w budynku nr 6 w kompleksie wojskowym w m. Sitaniec Wolica: 1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowiąca Załącznik nr 2 do SIWZ; 2)Przedmiar robót - stanowiący Załącznik nr 2a do SIWZ.UWAGA: Ilekroć w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) lub tabeli przedmiaru robót pojawią się znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktu, Wykonawca może zastosować produkt równoważny, który nie spowoduje zmian w istniejącej dokumentacji. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające równoważność zaproponowanego rozwiązania - zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane równoważne rozwiązanie wymagań określonych przez Zamawiającego. 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (dz. U. z 2016r. poz.1666 z późniejszymi zmianami) - stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a Pzp : 1) Wymaga się zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszych Podwykonawców - osób wykonujących czynności związane z realizacją robót: W zakresie części nr 1: prace murarskie (murarzy), prace spawalnicze (spawaczy). W zakresie części nr 2: prace murarskie (murarzy, glazurników), instalacje elektryczne - osoby posiadające Świadectwo kwalifikacji w zakresie: Grupa 1: urządzenia instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające i zużywające energię elektryczną serii E lub D, oraz instalacje sanitarne - monter instalacji sanitarnych (hydraulik) UWAGA: Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę nie dotyczy przypadku gdy: osoba prowadząca działalność gospodarczą w zakresie spółki osobowej, będzie samodzielnie świadczyć pracę w zakresie czynności określonych przez zamawiającego, jak również osób, których Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznych lub zawodowych.2) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania roboty siłami własnymi lub za pomocą podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy oraz w terminie 7 dni od chwili powstania obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przedłoży Zamawiającemu wykaz osób wraz z oświadczeniami pracowników Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy poświadczającymi zatrudnianie na umowę o pracę. 3) WYKAZ OSÓB - powinien zawierać imiona i nazwiska, formę zatrudnienia, rodzaj umowy o pracę, okres na jaki została zawarta oraz rodzaj czynności, które będą wykonywane. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu umowy. 4) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a)W trakcie realizacji zamówienia w przypadku powstania wątpliwości co do sposobu zatrudnienia w/w personelu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli w/w dokumentów od Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy. b) Zamawiający może zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli w tym zakresie lub Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o potwierdzenie opłacania przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób. c) W przypadku nieprzedłożenia zgodnie z pkt. 2 ppkt. 2) i 3) rozdziału III SIWZ, aktualnego wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę lub nieprzedłożenia w wyznaczonym terminie oświadczeń pracowników potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - Wykonawca zapłaci Zmawiającemu karę w wysokości 200,00 PLN za każdy taki przypadek z zastrzeżeniem uprawnienia Zamawiającego do wielokrotnego nałożenia kary w wypadku uchylenia się Wykonawcy od powyższego obowiązku.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45421147-6


Dodatkowe kody CPV: 45453000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Robota budowlane w zakresie: CZĘŚĆ NR 1: Wymiana krat stalowych i stolarki okiennej w budynkach nr 3 i 5 w kompleksie wojskowym w m. Sitaniec Wolica

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 75978.61
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Budowlane BUDMAKS Kowalski Dariusz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Koszary 10/3
Kod pocztowy: 22-400
Miejscowość: Zamość
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 75114.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 75114.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 75114.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Roboty budowlane w zakresie części nr 2 - Konserwacja pomieszczeń w budynku nr 6 w kompleksie wojskowym w m. Sitaniec Wolica

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 167032.43
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo-Konserwacyjny Spólka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: u. Jana Zamoyskiego 51
Kod pocztowy: 22-400
Miejscowość: Zamość
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 226022.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 226022.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 226320.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 101000.00

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.