To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-21
Ogłoszenie nr 500015886-N-2017 z dnia 21-08-2017 r.
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu: Roboty budowlane w zakresie 2 (dwóch) części: CZĘŚĆ NR 1: Wymiana krat stalowych i stolarki okiennej w budynkach nr 3 i 5 w kompleksie wojskowym w m. Sitaniec Wolica, CZĘŚĆ NR 2: Konserwacja pomieszczeń w budynku nr 6 w kompleksie wojskowym w m. Sitaniec Wolica.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 546724-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, Krajowy numer identyfikacyjny 6140233700000,
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego
36,
22-400
Zamość, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
261 181 536, e-mail
32wog.zampub@ron.mil.pl, faks
261 181 607.
Adres strony internetowej (url): www.32wog.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane w zakresie 2 (dwóch) części: CZĘŚĆ NR 1: Wymiana krat stalowych i stolarki okiennej w budynkach nr 3 i 5 w kompleksie wojskowym w m. Sitaniec Wolica, CZĘŚĆ NR 2: Konserwacja pomieszczeń w budynku nr 6 w kompleksie wojskowym w m. Sitaniec Wolica.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/PN/40/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie 2 (dwóch) części: CZĘŚĆ NR 1: Wymiana krat stalowych i stolarki okiennej w budynkach nr 3 i 5 w kompleksie wojskowym w m. Sitaniec Wolica: Budynek 3 oWykucie krat okiennych i stolarki okiennej;o Rozebranie obróbek blacharskich -parapetów; oWykonanie spadków pod obróbki blacharskie; o Dostawa i montaż okien - wym. w świetle muru 575x148 o Dostawa i montaż okien - wym. w świetle muru 240x148 o Montaż parapetów z blachy stalowej powlekanej w kolorze RAL 8017 o Dostawa i montaż krat stalowych okiennych; o Wykonanie obróbek tynkarskich zewnętrznych i wewnętrznych wraz z malowaniem o Wywiezienie złomu samochodem skrzyniowym do magazynu SOI Zamość Budynek 5 o Wykucie z muru krat okiennych i stolarki okiennej o Rozebranie obróbek blacharskich - parapetów; o Zamurowanie okien;o Uzupełnianie tynków wewnętrznych i zewnętrznych cementowych o Dwukrotne malowanie. o W wiezienie złomu samochodem skrzyniowym do magazynu SOI Zamość; CZĘŚĆ NR 2: Konserwacja pomieszczeń w budynku nr 6 w kompleksie wojskowym w m. Sitaniec Wolica: BRANŻA BUDOWLANAo Konserwacja posadzek; o Konserwacja tynków; o Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej;o Konserwacja pomieszczeń sanitarnych;o Konserwacja pokrycia dachu wraz obróbkami blacharskimi; o Konserwacja kominów; BRANŻA ELEKTRYCZNA oDemontaż istniejącej instalacji oWykonanie nowej instalacji elektrycznej o Montaż osprzętu; o Montaż tablic rozdzielczych;BRANŻA SANITARNA oKonserwacja instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej;o Konserwacja części instalacji centralnego ogrzewania. 1. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT określają: CZĘŚĆ Nr 1 - Wymiana krat stalowych i stolarki okiennej w budynkach nr 3 i 5 w kompleksie wojskowym w m. Sitaniec Wolica:1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowiąca Załącznik nr 1 do SIWZ;2) Przedmiar robót - stanowiący Załącznik nr 1a do SIWZ. CZĘŚĆ Nr 2 - Konserwacja pomieszczeń w budynku nr 6 w kompleksie wojskowym w m. Sitaniec Wolica: 1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowiąca Załącznik nr 2 do SIWZ; 2)Przedmiar robót - stanowiący Załącznik nr 2a do SIWZ.UWAGA: Ilekroć w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) lub tabeli przedmiaru robót pojawią się znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktu, Wykonawca może zastosować produkt równoważny, który nie spowoduje zmian w istniejącej dokumentacji. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające równoważność zaproponowanego rozwiązania - zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane równoważne rozwiązanie wymagań określonych przez Zamawiającego. 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (dz. U. z 2016r. poz.1666 z późniejszymi zmianami) - stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a Pzp : 1) Wymaga się zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszych Podwykonawców - osób wykonujących czynności związane z realizacją robót: W zakresie części nr 1: prace murarskie (murarzy), prace spawalnicze (spawaczy). W zakresie części nr 2: prace murarskie (murarzy, glazurników), instalacje elektryczne - osoby posiadające Świadectwo kwalifikacji w zakresie: Grupa 1: urządzenia instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające i zużywające energię elektryczną serii E lub D, oraz instalacje sanitarne - monter instalacji sanitarnych (hydraulik) UWAGA: Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę nie dotyczy przypadku gdy: osoba prowadząca działalność gospodarczą w zakresie spółki osobowej, będzie samodzielnie świadczyć pracę w zakresie czynności określonych przez zamawiającego, jak również osób, których Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznych lub zawodowych.2) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania roboty siłami własnymi lub za pomocą podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy oraz w terminie 7 dni od chwili powstania obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przedłoży Zamawiającemu wykaz osób wraz z oświadczeniami pracowników Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy poświadczającymi zatrudnianie na umowę o pracę. 3) WYKAZ OSÓB - powinien zawierać imiona i nazwiska, formę zatrudnienia, rodzaj umowy o pracę, okres na jaki została zawarta oraz rodzaj czynności, które będą wykonywane. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu umowy. 4) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a)W trakcie realizacji zamówienia w przypadku powstania wątpliwości co do sposobu zatrudnienia w/w personelu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli w/w dokumentów od Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy. b) Zamawiający może zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli w tym zakresie lub Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o potwierdzenie opłacania przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób. c) W przypadku nieprzedłożenia zgodnie z pkt. 2 ppkt. 2) i 3) rozdziału III SIWZ, aktualnego wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę lub nieprzedłożenia w wyznaczonym terminie oświadczeń pracowników potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - Wykonawca zapłaci Zmawiającemu karę w wysokości 200,00 PLN za każdy taki przypadek z zastrzeżeniem uprawnienia Zamawiającego do wielokrotnego nałożenia kary w wypadku uchylenia się Wykonawcy od powyższego obowiązku.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45421147-6
Dodatkowe kody CPV: 45453000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Robota budowlane w zakresie: CZĘŚĆ NR 1: Wymiana krat stalowych i stolarki okiennej w budynkach nr 3 i 5 w kompleksie wojskowym w m. Sitaniec Wolica |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
75978.61
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Budowlane BUDMAKS Kowalski Dariusz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
75114.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Roboty budowlane w zakresie części nr 2 - Konserwacja pomieszczeń w budynku nr 6 w kompleksie wojskowym w m. Sitaniec Wolica |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
167032.43
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo-Konserwacyjny Spólka z ograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
226022.76
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 101000.00 IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- PRZEBUDOWA NIEUTWARDZONEJ BOCZNEJ ULICY MAJDAN, ETAP II
- Budowa drogi gminnej nr 110451L w m. Skokówka ul. Ogrodnicza (część północna)
- Dostawa środków ochrony indywidualnej
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej "Budowa drogi w m. Kalinowice" w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi wewnętrznej w m. Kalinowice nr geod 143/2, 145"
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Remont zewnętrznych elementów budynków 11A i B oraz wykończenie pomieszczeń na 1 i 2 piętrze budynku 11 B na potrzeby Kliniki Dermatologicznej SKDJ w Warszawie przy ul. Lindleya 4.
- Dostępne wejście do budynku Urzędu Miejskiego w Słomnikach.
- prace remontowe elewacji, balkonów, klatek schodowych budynków mieszkalnych w zasobach mieszkaniowych KTBS Sp. z o.o.
- Modernizacja sali gimnastycznej i zaplecza szatniowego w budynku LXVIII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. L. Narbutta 31 w Warszawie.
- Roboty remontowe w budynku DS-1 (21-1) Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 3 w Krakowie
więcej: Instalowanie krat »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.