Ogłoszenie nr 500015878-N-2017 z dnia 21-08-2017 r.
21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie: Wykonanie prac zabezpieczających budynku nr 20 w kompleksie 2111 Trzebiatów - remont stropów budynku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 62728-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie, Krajowy numer identyfikacyjny 33102935500000,
ul. ul. Połczyńska
32,
78-301
Świdwin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
261 533 509, e-mail
zam.publ.21blt@ron.mil.pl, faks
261 533 509.
Adres strony internetowej (url): www.21blot.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka wojskowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac zabezpieczających budynku nr 20 w kompleksie 2111 Trzebiatów - remont stropów budynku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/18/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac zabezpieczających w zakresie podstawowym budynku nr 20 w kompleksie 2111 w Trzebiatowie, zgodnie z opracowanym "Programem Prac Konserwatorskich" (PPK) oraz "Projektem Robót Budowlanych Zabezpieczających Budynek nr 20 w kompleksie wojskowym 2111 Trzebiatów". Zakres podstawowy prac zabezpieczających obejmuje: -wykonanie prac zabezpieczających budynku, -remont i naprawę stropów budynku. Budynek wpisany jest do rejestru zabytków województwa zachodniopomorskiego pod nr rej. A-242 (decyzja znak : DZ-4200/28/O/2005 z dnia 20.12.2005 r. zm. Decyzji znak: DZ-4200/28/1/O/AR/2005/2014 z dnia 16.09.2014 r.). Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki do SIWZ, które są jej integralną częścią: a)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB)- załącznik nr 8 do SIWZ; b)Przedmiar Robót - załącznik nr 9 do SIWZ, c)Projekt robót - załącznik nr 10 do SIWZ. Wszystkie standardy jakościowe, związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały opisane w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 8 do SIWZ. Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów z zastosowaniem znaków towarowych, określenie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów jakościowych oraz technicznych, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie niższych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy. Inwestor przekaże protokolarnie teren budowy Wykonawcy w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy. W dniu przekazania placu budowy Inwestor przekaże Wykonawcy dziennik korespondencji wraz ze wszystkimi uzgodnieniami prawnymi i administracyjnymi. Wskaże punkt poboru wody i energii elektrycznej. Dojścia i dojazdy do budynku istniejące utwardzone. Wykonawca wykona z materiałów własnych i usunie nieodpłatnie opomiarowanie punktów poboru mediów w sposób uzgodniony z dostawcą (użytkownikiem obiektu). Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane prace, stanowiące przedmiot zamówienia, liczonej od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, bez wad i usterek, przez osoby upoważnione. Na wyroby objęte gwarancją producenta Wykonawca przedłoży w dniu obioru robót dokumenty potwierdzające gwarancję producenta w formie kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Gwarancja musi obejmować, co najmniej okres wynikający z dokumentów gwarancyjnych producenta. Zamawiający wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.), na okres obowiązywania umowy, osoby realizujące roboty ogólnobudowlane w zakresie: inne niż wynikające z funkcji kierownika budowy, tj. wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, szczegółowo określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają dokumenty pn. "Projekt umowy" stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych (oferta musi obejmować wykonanie robót budowlanych w zakresie całego przedmiotu zamówienia). Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Zamawiający zaprasza Wykonawców do wzięcia udziału w zebraniu wykonawców (podstawa: art. 38 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). a) Przedmiotem zebrania będzie przeprowadzenie wizji lokalnej budynku. Zamawiający umożliwi również zadawanie pytań do treści SIWZ, w szczególności związanych z opisem przedmiotu zamówienia. b) Zamawiający wyznacza jeden termin zebrania, na dzień 19.04.2017 r. o godz. 12:00. c) Miejsce zbiórki: Biuro Przepustek JW. 1872, ul. Zagórska 21, 72-320 Trzebiatów. Osoby przybyłe na miejsce zbiórki zobowiązane są do posiadania aktualnego dowodu tożsamości (do celu wydania przepustki). d) Koszty uczestnictwa w zebraniu wykonawców ponoszą uczestnicy. e) W przypadku, gdy na zebraniu stawi się co najmniej jeden Wykonawca, z zebrania zostanie sporządzona notatka, zawierająca wszystkie zadane pytania wraz z odpowiedziami dotyczącymi treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Notatka zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45262600-7, 45454000-4, 90400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/05/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
595436.84
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiebiorstwo Usług Budolanych "LEŚ" Paweł Leś
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
841810,98
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDWINA
- ZP/13/2024 OBSŁUGA, SERWIS I KONSERWACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW I PRZEPOMPOWNI
- ZP/14/2024 - Dostawa urządzeń warsztatowych II
- Utworzenie żłobka miejskiego w Świdwinie.
- Poprawa jakości usług medycznych w szpitalu powiatowym w Połczynie- Zdroju, Remont dachu zabytkowego Szpitala w Połczynie- Zdroju oraz sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- ZP/11/2024 Dostawa środków czystości
więcej: przetargi w Świdwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa urządzeń zabawowych, sportowych, komunalnych i nawierzchni znajdujących się na terenach rekreacyjnych administrowanych przez Urząd Miejski w Bielsku-Białej.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 5B m. 23
- Modernizacja budynku przy ul. Kaliskiej 41 w Sycowie
- Modernizacja łazienek w Szkole Podstawowej nr 4 w Zespole Szkół 4 w Jarocinie
- Zabytkowe freski i polichromie Zespołu pałacowo-parkowego w Panieńszczyźnie, Gmina Jastków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.