To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-19
Ogłoszenie nr 500015514-N-2018 z dnia 19-01-2018 r.
Zarząd Zieleni Miejskiej: Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Łodzi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500004040-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Zieleni Miejskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 101465672,
ul. Konstantynowska
8/10,
94-303
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
+48426327579, e-mail
zamowienia@zzm.lodz.pl, faks
+48426329290.
Adres strony internetowej (url): http://bip.zzm.lodz.pl/zamowienia-publiczne.html
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Łodzi
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZZM.WOA.ZP.2510.2.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:[Numeracja w ogłoszeniu zgodna z numeracją w Zaproszeniu] 1.1 W ramach zadania: Dostawa paliw płynnych dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Łodzi należy wykonać następujący zakres prac dla potrzeb Zarządu Zieleni Miejskiej: 1.1.1 Sukcesywna dostawa paliw płynnych (oleju napędowego ON, gazu płynnego LPG i benzyny bezołowiowej Pb 95) do pojazdów należących do Zarządu Zieleni Miejskiej w Łodzi. 1.1.2 Przewidywana ilość dostarczanych paliw w okresie obowiązywania umowy wynosi odpowiednio: 1.1.1.1 Benzyna bezołowiowa Pb 95 - 11.500 dm3 1.1.1.2 Gaz płynny LPG - 1.850 dm3 1.1.1.3 Olej napędowy ON - 22.000 dm3 1.1.3 Istotne standardy wykonania usługi: 1.1.3.1 Wykonawca zapewni możliwość tankowania pojazdów całą dobę również w dni wolne od pracy, niedziele i święta. 1.1.3.2 Płatności w formie bezgotówkowej przy użyciu kart identyfikacyjnych (kart paliwowych). 1.1.3.3 Tankowania winny odbywać się do zbiorników pojazdów lub do kanistrów na stacjach paliw Wykonawcy lub innych stacjach (np. stacje partnerskie na których możliwe są płatności za pomocą kart identyfikacyjnych (kart paliwowych)). 1.1.3.4 Nowe karty paliwowe i wznowione karty paliwowe (nowe karty paliwowe wydane po upływie terminu ważności, jaki został wskazany na karcie) wydane będą w ramach wynagrodzenia Wykonawcy w terminie 15 dni roboczych od dnia zawarcia umowy lub od upływu terminu ważności oraz zabezpieczone numerem PIN. Regulamin używania kart paliwowych określi Wykonawca i będzie on stanowił załącznik do umowy. 1.1.3.5 Paliwa muszą spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015r., poz. 1680) oraz normy PN-EN 228, PN-EN 590 i PN-EN 589. Wykonawca winien przedstawić świadectwa jakościowe paliw na każde żądanie Zamawiającego. 1.1.4 Zasady rozliczeń: 1.1.4.1 Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznej identyfikacji terminu tankowania i ilości wydanego paliwa z pojazdem, na którym będą podane następujące informacje identyfikacyjne: 1.1.4.1.1 Data i miejsce tankowania, 1.1.4.1.2 Numer rejestracyjny pojazdu i numer karty paliwowej, 1.1.4.1.3 Rodzaj tankowanego paliwa, 1.1.4.1.4 Ilość tankowanego paliwa, 1.1.4.1.5 Cena jednostkowa obowiązująca na stacji w dniu tankowania 1.1.4.1.6 W/w informacje będą dołączone do faktury VAT i generowane przez system obsługujący stację paliw bez możliwości ingerowania pracownika obsługi stacji lub kierującego pojazdem. 1.1.4.2 W przypadku zgłoszenia utraty karty paliwowej Wykonawca zapewni jej natychmiastową blokadę w całej sieci stacji paliw Wykonawcy. W przypadku utraty lub zniszczenia karty paliwowej wydanie nowej nastąpi na wniosek Zamawiającego w terminie 15 dni roboczych od dnia złożenia wniosku. 1.1.4.3 Zapłata za sprzedaż paliwa winna odbywać się dwa razy w miesiącu na podstawie zbiorczej faktury VAT, wystawionej do 15 dnia każdego miesiąca i ostatniego dnia danego miesiąca. Do faktury należy dołączyć informacje: 1.1.4.3.1 Datę zakupu 1.1.4.3.2 Rodzaj i ilość pobranego paliwa / nr rejestracyjny pojazdu. 1.1.4.4 Należność za zakupione paliwo płatna będzie przelewem na rachunek Wykonawcy wskazany na fakturze w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury VAT. 1.2 Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie pokrywające szkody powstałe w pojazdach wynikłe z dostarczenia niewłaściwej, jakości paliwa (o wartości, co najmniej 10% wartości zawartej umowy) w szczególności naprawy pojazdów i ich holowania. W przypadku, gdy wartość wyrządzonych szkód przewyższy wartość polisy ubezpieczeniowej Zamawiający będzie dochodził odszkodowania na zasadach ogólnych. 1.3 Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w ramach prawa opcji, w zależności od możliwości finansowych i potrzeb Zamawiającego w zakresie zlecenia dodatkowych dostaw do wysokości 30 % zamówienia podstawowego. 1.3.1 Warunkiem skorzystania z zamówienia w ramach prawa opcji jest złożenie pisemnego oświadczenia woli przez Zamawiającego o skorzystaniu z tego prawa, w którym ustali zakres rzeczowy zlecenia oraz termin jego wykonania. Zamawiający zobowiązany jest do złożenia ww. oświadczenia z miesięcznym wyprzedzeniem. 1.3.2 Brak pisemnego oświadczenia woli ze strony Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji nie może stanowić podstaw do realizacji zamówienia opcjonalnego przez Wykonawcę. 1.3.3 Zamawiający zastrzega sobie możliwość etapowej realizacji zamówienia w ramach prawa opcji, jak również skorzystania z tego prawa w niepełnym zakresie, w zależności od potrzeb i posiadanych środków finansowych przez Zamawiającego. 1.3.4 Wszystkie postanowienia umowy mają zastosowanie również do zamówienia w ramach prawa opcji. 1.4 Zamawiający uwzględnił w przedmiocie zamówienia koszty cyklu życia przedmiotu dostawy: 1.4.1 związane z jego wydobyciem, transportowaniem i przechowywaniem zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi tj. w szczególności zgodnie z przepisami ustawy Prawo energetyczne, aktami wykonawczymi (w tym Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych) oraz Polskimi Normami wskazanymi w pkt 3.1.2.5 SIWZ, zobowiązując Wykonawców by koszty te były uwzględnione w cenie oferty (koszcie nabycia), 1.4.2 związane z jego użytkowaniem poprzez zobowiązanie wykonawcy do posiadania, co najmniej 5 stacji zlokalizowanych w granicach administracyjnych Miasta Łodzi, w tym: 1.4.2.1 jednej zlokalizowanej na osiedlu: Bałuty-Centrum lub Doły lub Bałuty Zachodnie lub Julianów-Marysin-Rogi lub Łagiewniki lub Radogoszcz lub Teofilów-Wielkopolska lub Osiedle Wzniesień Łódzkich i 1.4.2.2 jednej zlokalizowanej na osiedlu: Osiedle im. Józefa Montwiłła-Mireckiego lub Karolew-Retkinia Wschód lub Koziny lub Lublinek-Pienista lub Retkinia Zachód-Smulsko lub Stare Polesie lub Zdrowie-Mania lub Złotno. 1.5 Zamawiający nie wskazał przedmiotu umów o podwykonawstwo niepodlegających obowiązkowi zgłoszenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09100000-0
Dodatkowe kody CPV: 09132100-4, 09133000-0, 09134100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
150000.00
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Circle K Polska Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
153750.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający przeprowadził dwa postępowania przetargowe na Sukcesywną dostawę paliw płynnych dla potrzeb Zarządu Zieleni Miejskiej w Łodzi odpowiednio Ogłoszenia nr 626881-N-2017 z dnia 6.12.2017 r. i 633461-N-2017 z dnia 15.12.2017 r. W żadnym z powyższych postępowań nie została złożona ani jedna oferta. Zamawiający nie zmienił pierwotnych warunków zamówienia.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Naprawy pojazdów służbowych Policji dla jednostek garnizonu łódzkiego
- "Wyposażenie Przystanku Historia Oddział IPN w Łodzi"
- Dostawa znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na rok 2024 dla sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Łodzi z prawem opcji
- 69/TP/ZP/U/2024 - Usługi transportu sanitarnego pacjentów hemodializowanych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Akademii Medycznej - Centralny Szpital Weteranów w Łodzi
- Ubezpieczenie mienia i sprzętu elektronicznego, odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia casco jachtów i OC użytkownika oraz ubezpieczenie pojazdów Uniwersytetu Łódzkiego
- Umowa ramowa na sporządzenie świadectw charakterystyki energetycznej dla lokali i budynków stanowiących zasób Gminy Miasta Łódź.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego wraz z dzierżawą zbiornika
- Dostawa oleju napędowego
- Dostawa oleju napędowego dla Gminnego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Brzeźnicy
- Dostawa ON dla karetek Pogotowia Ratunkowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Szczytnie
- Dostawa paliw płynnych
- 01/ZP/2024 DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH: OLEJU NAPĘDOWEGO I BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ NA POTRZEBY FLOTY SAMOCHODOWEJ PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ GMINY LUBIN SP. Z O.O.
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.