Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2018-01-19
Ogłoszenie nr 500015457-N-2018 z dnia 19-01-2018 r.
Milicz: OZBUDOWA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 O SALĘ GIMNASTYCZNĄ WRAZ Z ZAPLECZEM SOCJALNO - SANITARNYM I NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Europejskiegi Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 57424
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 66210
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 95327
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Milicz, Krajowy numer identyfikacyjny 931934710,
ul. ul. Trzebnicka
2,
56-300
Milicz, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713804357, e-mail
t.tatarek@milicz.pl, faks
713841119.
Adres strony internetowej (url): www.bip.milicz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
OZBUDOWA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 O SALĘ GIMNASTYCZNĄ WRAZ Z ZAPLECZEM SOCJALNO - SANITARNYM I NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IF.271.9.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 2 o salę gimnastyczną wraz z zapleczem socjalno - sanitarnym i niezbędną infrastrukturą techniczną. Rozbudowa istniejącej Szkoły Podstawowej Nr 2 obejmuje pomieszczenia pełniące funkcję sali gimnastycznej dla około 200 osób wraz z łącznikiem oraz pomieszczeniami socjalno-sanitarnymi, miejsca postojowe dla samochodów osobowych, w tym miejsca postojowe dla samochodów osób niepełnosprawnych, ciągi komunikacyjne, zieleń średniowysoką m.in. system paneli "zielonych ścian", infrastrukturę techniczną nowoprojektowaną, ogrodzenie nowoprojektowane wraz z bramami wjazdowymi oraz przełożenie/usunięcie kolidującej infrastruktury podziemnej. Projektowana rozbudowa jest obiektem niepodpiwniczonym, parterowym. Opracowaniem objęta jest działka 9 AM 19 oraz część działki 11 AM 19, obręb Milicz. Powierzchnia zabudowy planowanej rozbudowy: 1448,50 m2 Powierzchnia użytkowa planowanej rozbudowy: 1260,16 m2 Kubatura: 11 105,00 m3 Budynek parterowy, nie podpiwniczony. Sala gimnastyczna ma wymiary 22 m x 40 m, widownia mieszcząca 100 miejsc, łącznie w całym obiekcie przewiduje się maksymalnie 200 osób, 8 stanowisk parkingowych dla samochodów osobowych, w tym 1 dla osób niepełnosprawnych. Budynek będzie wykonany w technologii energooszczędnej i zarządzany systemem BMS. . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja projektowa obejmuje projekt budowlany, projekty wykonawcze, informację dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Dokumenty te stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z: - Dokumentacją projektową (projekty wykonawcze), - Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, opracowanymi przez Grażynę Rajewską reprezentującą Biuro Projektowe ARCHIGRA Grażyna Rajewska z siedzibą przy ul. Wileńskiej 3a/2, 56-400 Oleśnica, stanowiącymi Załącznik nr 10 do Specyfikacji. Załączony przedmiar jest materiałem pomocniczym (wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego). Przedmiar robót, wchodzący w skład Załącznika nr 10 do Specyfikacji, określa wyłącznie zakres i wielkość zadania. 2.UWAGA: Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą kosztorysu ofertowego z zastrzeżeniem, iż kosztorys ten nie będzie stanowił przedmiotu oceny, stanowić będzie wyłącznie dokument pomocniczy służący do wyceny określonych grup robót. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty kosztorysu ofertowego, który będzie podstawą do ewentualnego rozliczenia podobnych robót. 3.Wykonawca przedstawi harmonogram realizacji robót w ciągu 7 dni od momentu podpisania umowy zgodnie ze wzorem 1B zawartym w Specyfikacji. 4.Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty wynikające wprost z dokumentacji projektowej, jak również wszystkie pozostałe koszty, bez których nie można należycie wykonać przedmiotowego zamówienia. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę ryczałtową zamówienia. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego. Zamawiający zaleca oferentom bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia, szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją techniczną i warunkami technicznymi realizacji zamówienia. 5. W przypadku wystąpienia braków lub błędów w zakresie opisu przedmiotu zamówienia określonego w dokumentacji załączonej do SIWZ i jeżeli wynikiem tego będą roboty budowlane, których Wykonawca, przy zachowaniu należytej staranności, nie był w stanie przewidzieć, Wykonawcy z tytułu ich wykonania przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. Zlecenie wykonania tego zakresu będzie możliwe po spełnieniu warunków wskazanych w art. 67 i/lub art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie, jeżeli będzie to uzasadnione, zgodnie z warunkami opisanymi w § 13 ust. 2 lit. e) wzoru umowy. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu umowy w sytuacjach wyjątkowych, które muszą być udokumentowane przez Wykonawcę w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, że w szczególności w sytuacji, gdy: 1)okaże się, że rozwiązania zawarte w poszczególnych częściach dokumentacji projektowej (np. część opisowa i rysunkowa projektu budowlanego, wykonawczego, STWiORB itd.) nie są ujęte łącznie w tych dokumentach - Wykonawca jest zobowiązany ująć wszystkie elementy i je zrealizować, 2)w razie stwierdzenia rozbieżności pomiędzy zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a Projektem - Wykonawca zobowiązany jest uzyskać decyzję Zamawiającego o sposobie likwidacji tej rozbieżności. Zmiany w tym zakresie nie stanowią zmiany Przedmiotu Umowy lecz stanowią usunięcie rozbieżności w dokumentacji, a w związku z tym wszelkie prace wykonywane w wyniku usunięcia tej rozbieżności nie są zamówieniem dodatkowym ani nie wymagają podpisania aneksu zmieniającego Przedmiot Umowy i nie mogą skutkować dodatkowym wynagrodzeniem dla Wykonawcy. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu, tj. zapewnienie Zamawiającemu możliwości korzystania (oddanie do użytkowania zgodnie z obowiązującym prawem i wymaganiami postawionymi w umowie) z wybudowanego budynku hali sportowej. Wszystkie oświadczenia Wykonawcy i zapisy dokumentacji postępowania należy interpretować zgodnie z powyższym celem. 7. UWAGA: Zamawiający informuje, że w okresie lipiec - sierpień 2017 roku na obiekcie szkolnym będą prowadzone prace ociepleniowe (...)
II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 27 lipca 2018 roku
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
05/10/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana wynagordzenia wykonawcy w zakresie §4 ust. 1 umowy nr IF.272.10.2017 z dnia 09.06.2017 r. zmiana ceny ryczałtowej na kwotę: 6.958.861,16 zł w tym VAT: 1.311.730,70 zł
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Z uwagi na wystąpienie robót budowlanych, których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie mógł przewidzieć, Wykonawcy z tytułu ich wykonania przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. W związku z tym konieczna jest zmiana zapisów dotyczących wynagrodzenia za należyte wykonanie umowy. Zakres robót został opisany w protokole konieczności z dnia 06.10.2017 r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Umowa na przedmiotowe zadanie została rozwiązana. Ogłoszenie ma charakter informacyjny i jest zgodne z wymogami wynikającymi z ustawy z dnia 29.01.2004 r. Pzp.
INNE PRZETARGI Z MILICZA
- DOSTAWA PREPARATÓW DO DEZYNFEKCJI II
- Przebudowa drogi dojazdowej do miejscowości Lelików, gmina Milicz
- Przebudowa i remont dróg powiatowych: nr 1402 D, nr 1401 D odc. Ruda Sułowska - Olsza, nr 1440 D Wierzchowice - do skrzyżowania z drogą nr 1441 D
- "Błękitno-zielony Milicz" rozwój infrastruktury w centrum miasta Milicz oraz zwiększenie powierzchni czynnych biologicznie jako element adaptacji do zmian klimatu
więcej: przetargi w Miliczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Nad Bobrem 9
- Budowa wodociągu wiejskiego Łabętnik - Pomiany wraz z budową przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Bargłów Kościelny
- PAN Dom Seniora - Budynek Główny - Przebudowa budynku PAN z dostosowaniem do obowiązujących przepisów - Dom Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie-Jeziornie
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Zdrojowa Góra w 2024 roku
- Remont pomieszczeń budynku Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku - sala gimnastyczna
- Budowa sali gimnastycznej przy SP 3 w Lędzinach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.