To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-21
Ogłoszenie nr 500015419-N-2017 z dnia 21-08-2017 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach: Dostawa mebli dla KMP w Kielcach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 532107-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500000371-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach, Krajowy numer identyfikacyjny 29072786900000,
ul. Seminaryjska
2,
25-372
Kielce, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
041 3492930, e-mail
ewelina.wasowicz@ki.policja.gov.pl, faks
041 3492935.
Adres strony internetowej (url): http://www.swietokrzyska.policja.gov.pl/kie/zamowienia-publiczne/przetargi
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli dla KMP w Kielcach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):029/PN/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, załadunek i wyładunek, wniesienie, montaż wraz z ustawieniem przedmiotu zamówienia w miejscu/pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego. 3.1 Przedmiot zamówienia podzielony został na pięć zadań i obejmuje: 3.1.1. Zadanie nr 1 - dostawa mebli metalowych; 3.1.2. Zadanie nr 2 - dostawa mebli warsztatowych; 3.1.3. Zadanie nr 3 - dostawa mebli pracowniczych, mebli gabinetowych, mebli konferencyjnych; 3.1.4. Zadanie nr 4 - dostawa mebli kuchennych, mebli recepcyjnych; 3.1.5. Zadanie nr 5 - dostawa mebli do siedzenia; 3.2. Miejsce dostaw przedmiotu zamówienia: 3.2.1. Komenda Miejska Policji w Kielcach, ul. Wesoła 43. 3.2.2. Budynek 3 piętrowy, bez windy, dojazd pod budynek. 8.1. Realizacja dostaw przedmiotu zamówienia: 8.1.1. dla Zadania nr 1 - w terminie do dnia 16.10.2017 r. w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 08.00 - 15.00., 8.1.2. dla Zadania nr 2 - w terminie do dnia 19.10.2017 r. w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 08.00 - 15.00., 8.1.3. dla Zadania nr 3 - w terminie do dnia 23.10.2017 r. w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 08.00 - 15.00., 8.1.4. dla Zadania nr 4 - w terminie do dnia 26.10.2017 r. w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 08.00 - 15.00., 8.1.5. dla Zadania nr 5 - w terminie do dnia 27.10.2017 r. w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 08.00 - 15.00.,
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39130000-2
Dodatkowe kody CPV: 44421700-4, 39150000-8, 39153000-9, 39141000-2, 39156000-0, 39113000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: dostawa mebli metalowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
198194.31
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Metalkas sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
136258.17
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: dostawa mebli warsztatowych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie na Zadanie nr 2 na podstawia art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. z 2015 r. Nr poz. 2164 z póź. zm.), ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: dostawa mebli pracowniczych, mebli gabinetowych, mebli konferencyjnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
179409.76
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
152114.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa mebli do siedzenia dla KMP w Kielcach |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
138578.86
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: M Dystrybucja sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
119728.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa materiałów edukacyjnych oraz materiałów zużywalnych z logotypami w ramach projektu pn. ,,Dziś uczeń - jutro student'' nr umowy: FESW.08.03.IZ.00-0002/23.
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych na Blok Operacyjny Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Wykonanie okresowych obsług technicznych oraz napraw pojazdów samochodowych będących własnością Skarbu Państwa GDDKiA Oddział w Kielcach z podziałem na 6 części.
- KOMPLEKSOWA USŁUGA ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ KOMPETENCYJNYCH CUS (CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH) WYNIKAJĄCYCH Z USTAWY O REALIZOWANIU USŁUG SPOŁECZNYCH PRZEZ CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH
- Remont pokrycia dachowego wykonanego ze słomy w obiektach wpisanych na inwentarz Muzeum Wsi Kieleckiej
- Dostawa materiałów elektrycznych i akcesoriów
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i uruchomienie depozytorów kluczy w budynku siedziby II Oddziału ZUS w Warszawie oraz w Inspektoracie ZUS Warszawa Praga-Północ
- Remont infrastruktury kulturalnej w Urzędzie Miejskim w Jeżowie
- Termomodernizacja oraz rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej w Lewinie Kłodzkim wraz z dostawą wyposażenia obiektu
- Sukcesywna dostawa oraz montaż foteli biurowych obrotowych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń biurowych Ministerstwa Klimatu i Środowiska.
- Przebudowa budynku ośrodka zdrowia we Wzdowie - II etap.
- Dostawa i montaż wyposażenia oraz dostawie pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych w ramach projektu pn. "Utworzenie Gminnego Żłobka w Wólce"
więcej: Różne siedziska i krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.