eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Świadczenie usług w zakresie eksploatacji i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego na terenie Gminy Dębica w roku 2018.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-19

Ogłoszenie nr 500014788-N-2018 z dnia 19-01-2018 r.

Wójt Gminy w Dębicy: Świadczenie usług w zakresie eksploatacji i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego na terenie Gminy Dębica w roku 2018.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500000205-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wójt Gminy w Dębicy, Krajowy numer identyfikacyjny 851661056, ul. ul. Batorego 13, 39200 Dębica, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 14 6803342, 6803310, e-mail itr@ugdebica.pl, faks 146 803 336.
Adres strony internetowej (url): www.ugdebica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług w zakresie eksploatacji i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego na terenie Gminy Dębica w roku 2018.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ITR.271.01.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług: w zakresie eksploatacji i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego na terenie Gminy Dębica w roku 2018, polegające na wykonywaniu czynności eksploatacyjnych, konserwacyjnych i awaryjnych w celu utrzymania ich w sprawności i należytym stanie technicznym w roku 2018. 1) Planowe czynności eksploatacyjne i konserwacyjne a w szczególności: a) przeglądy techniczne urządzeń, aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej, b) oględziny tras linii napowietrznych i kablowych, c) przeglądy techniczne opraw i wnęk latarni, d) malowanie i konserwacje metalowych konstrukcji latarni szafek i tablic rozdzielczych, e) pomiary skuteczności ochrony od porażeń z częstotliwością przewidzianą przepisami, f) oględziny w godzinach świecenia - kontrola stanu oświetlenia, g) czynności związane z poprawą jakości oświetlenia dróg, h) doświetlenie dróg przez sukcesywne i planowe doprowadzanie urządzeń oświetlenia drogowego do standardów technicznych poprzez uzupełnianie sieci oświetleniowej w oprawy na istniejących słupach na warunkach uzgodnionych między stronami. 2) Awaryjne czynności, a w szczególności: a) wymiana uszkodzonych elementów układu zasilania i sterowania, b) podwieszanie zerwanych przewodów, c) wymiana uszkodzonych i połamanych słupów, d) wymiana wysięgników, uszkodzonych tabliczek słupowych, drzwiczek wnękowych latarni, e) likwidacja awarii w urządzeniach oświetlenia ulicznego spowodowanych uszkodzeniem źródeł światła.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 193064.04
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TAURON Dystrybucja S.A. ul. Podgórska 25A, 31-358 Kraków
Email wykonawcy: debica.rd@tauron-dystrybucja.pl
Adres pocztowy: ul. Lwowska 72-96 B
Kod pocztowy: 33-100
Miejscowość: Tarnów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 237468.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 237468.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 237468.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 litera a) ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Tryb zamówienia z wolnej ręki - art.67 ust.1 pkt. 1) litera a) ustawy Pzp - zastosowano gdyż, usługi oświetlenia drogowego: eksploatacji i konserwacji urządzeń, mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę, ponieważ całość sieci oświetleniowej objęta tym zamówieniem stanowi własność przedsiębiorstwa energetycznego TAURON Dystrybucja S.A. . Przedsiębiorstwo odmawia udostępnienia swoich urządzeń do konserwacji i eksploatacji osobom trzecim na podstawie art. 140 Kodeksu Cywilnego. A zatem są to przyczyny techniczne o obiektywnym charakterze.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.