eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nasielsk › Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Budach Siennickich

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-08-18

Ogłoszenie nr 500014581-N-2017 z dnia 18-08-2017 r.

Nasielsk: Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Budach Siennickich
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 42641-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 85381-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nasielsk, Krajowy numer identyfikacyjny 52849790913, ul. ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 236 933 000, e-mail um@nasielsk.pl, faks 236 912 470.
Adres strony internetowej (url): www.nasielsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Budach Siennickich

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IZP.271.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Inwestycja realizowana będzie przy Szkole Podstawowej im. Piera de Coubertina w Budach Siennickich gm. Nasielsk, na działce ewidencyjnej nr 196/4. Rodzaj technologii: Konstrukcję budynku sali gimnastycznej i łącznika stanowić będą słupy żelbetowe, oparte na stopach i ławach żelbetowych. Ściany zewnętrzne obiektu z silikatu gr. 25 cm i ocieplone styropianem gr. 15 cm, ściany łącznika z gazobetonu gr. 24 cm i styropianu 15 cm. Ściany wewnętrzne nośne z gazobetonu konstrukcyjnego 800 gr. 24cm, działowe z gazobetonu lub cegły gr. 12 i 6 (6,5) cm. Stropodach z płyt warstwowych. Stolarka okienna z PCV lub aluminium. Okna w sali gimnastycznej szklone szkłem bezpiecznym. Stolarka drzwiowa zewnętrzna z PCV lub aluminium szklona szkłem bezpiecznym, stolarka wewnętrzna drewniana. Instalacje: elektryczna odgromowa, wodno-kanalizacyjna, centralnego ogrzewania, gazowa, wentylacyjna zgodne z przepisami i normami prawa wspólnotowego i prawa polskiego. Zbiornik na nieczystości płynne będzie szczelny, bezodpływowy i kryty. Po zakończeniu inwestycji teren zostanie uporządkowany. Powierzchnia sali gimnastycznej (w tym schody zewnętrzne i rampa dla osób niepełnosprawnych): 649,10+14,14 łącznik = 663,24 m² Powierzchnia użytkowa parteru: 530,91 m² Powierzchnia użytkowa I piętra: 156,90 m² Razem powierzchnia użytkowa: 687,81 m² Kubatura budynków: 37+4793=4830 m³ Zamawiający wymaga, aby podłoga zamontowana w sali sportowej była wykonana zgodnie z obowiązującą normą PN EN 14904:2009. Zamawiający wymaga, aby obiekt sali gimnastycznej był wyposażony w: 9 luster stałych 40x60, lustro regulowane, uchylne 50x60, uchwyt ze stali nierdzewnej , dla niepełnosprawnych, podnoszony l=600mm - 3 szt., uchwyt ze stali nierdzewnej, dla niepełnosprawnych, stały l = 500mm - 3 szt. podajnik na papier toaletowy - 7 szt., pojemnik na ręczniki papierowe - 6szt pojemnik na mydło w płynie . ścienny - 12szt.


II.4) Główny kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV:

45431000-7,

45310000-3,

45330000-9,

45421000-4,

45440000-3,

45410000-4,

45340000-2,

45111200-0,

45262500-6,

45262300-4,

45262310-7,

45262311-4,

45261000-4,

45453000-7,

45262800-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
12.05.2017 do 31.10.2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/07/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana osób wskazanych do realizacji zamąówinia - kierownika budowy

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonawca wystąpił do Zamawiającego z pismem dotyczącym zmiany dotychczasowego kierownika budowy na nowego, z uwagi na problemy zdrowotne dotychczasowego kierownika budowy. Zamawiający przychylił się do prośby Wykonawcy, ponieważ nowy kierownik budowy spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.