eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Krajeńskie › "Zmiana sposobu użytkowania części budynku biurowego na publiczny dom opieki społecznej - Środowiskowy Dom Samopomocy wraz z niezbędną przebudową w miejscowości Strzelce Krajeńskie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-01-18

Ogłoszenie nr 500014387-N-2018 z dnia 18-01-2018 r.

Strzelce Krajeńskie: "Zmiana sposobu użytkowania części budynku biurowego na publiczny dom opieki społecznej - Środowiskowy Dom Samopomocy wraz z niezbędną przebudową w miejscowości Strzelce Krajeńskie"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500022450-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzelce Krajeńskie, Krajowy numer identyfikacyjny 21096676300000, ul. Al. Wolności 48, 66500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 095 7631130 w. 235, e-mail umigstrz@go.onet.pl, faks 957 633 294.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zmiana sposobu użytkowania części budynku biurowego na publiczny dom opieki społecznej - Środowiskowy Dom Samopomocy wraz z niezbędną przebudową w miejscowości Strzelce Krajeńskie"

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

przebudowa, wewnętrznych i zewnętrznych przegród budowlanych: Kondygnacja I a) Demontaż ścian wewnętrznych i istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej; b) Wykonanie otworów okiennych i drzwiowych w ścianach zewnętrznych wraz z montażem nadproży; montaż nowej stolarki; c) Wyburzenia i zamurowania; d) Wykonanie zabudowy z płyt gipsowo-kartonowych pod nową aranżację pomieszczeń; e) Remont istniejących elementów budynku; f) Wykonanie instalacji wodnej, kanalizacyjnej, wentylacji grawitacyjnej i wspomaganej, centralnego ogrzewania, elektrycznej, teletechnicznej i alarmowej; g) Roboty budowlane wykończeniowe; h) Izolacja i termomodernizacja ścian fundamentowych do rzędnej -0,3 m ppt; i) Zagospodarowanie (uporządkowanie) terenu; j) Montaż elementów małej architektury Kondygnacja II: k) Wykonanie otworów w stropie nad parterem i nad 1 piętrem; l) Montaż rur wentylacji grawitacyjnej i kanalizacji sanitarnej; m) Wykonanie obudów z bloków gipsowych 8cm REI 120; n) Odtworzenie wykończenia po robotach budowlanych. instalacje elektryczne: - instalację 230/400V, - instalację oświetlenia podstawowego, - instalację oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, - instalację alarmowej, - instalację teletechnicznej, - instalację przywoławczej, - zasilania urządzeń branży sanitarnej, - instalację wyrównawczej, - instalację przeciwprzepięciowej, - instalację wyłącznika ppoż., - zasilanie rozdzielnic, - instalację zasilania. instalacje sanitarne a) wewnętrzne w budynku: - instalacja kanalizacji sanitarnej, - instalacja wody zimnej, - instalacja wody ciepłej, - instalacji p.poż, - instalacja centralnego ogrzewania b) instalacje zewnętrzne na terenie działki - instalacja wodociągowa - instalacja kanalizacji sanitarnej - instalacja kanalizacji deszczowej - instalacja ciepła technologicznego


II.4) Główny kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV:

45442100-8,

45330000-9,

45310000-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa podstawowa - termin zakończenia robót budowlanych do 20.11.2017 r. Zmiana do umowy - termin zakończenia robót budowlanych do 19.12.2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/11/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Strony zmieniają treść § 4 ust. 1 lit. c umowy w ten sposób, że otrzymuje on brzmienie: Termin zakończenia robót budowlanych do 19.12.2017 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Po dokonaniu robót rozbiórkowych wykonawca stwierdził, że warunki przyjęte w Projekcie Budowlanym odbiegają od warunków występujących rzeczywiście na budowie. Projektant przyjął, że na istniejącej posadzce należy wykonać następujące warstwy posadzkowe: izolację 2x folia polietylenowa, ocieplenie z płyt styropianowych gr 5 cm, wylewka cementowa gr 5 cm, posadzka z płytek gresowych lub wykładzina PCV. Po wykonaniu pomiarów poziomów istniejącej posadzki stwierdzono, że różnica posadzki pomiędzy istniejącą a projektowaną dochodzi do 20 cm.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.