eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Rozbudowa Żłobka Miejskiego w Ropczycach - Oddział Granice oraz modernizacja budynku wielofunkcyjnego na Os. Granice w Ropczycach

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2017-08-17

Ogłoszenie nr 500014126-N-2017 z dnia 17-08-2017 r.

Gmina Ropczyce: Rozbudowa Żłobka Miejskiego w Ropczycach - Oddział Granice oraz modernizacja budynku wielofunkcyjnego na Os. Granice w Ropczycach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Ropczyce, Krajowy numer identyfikacyjny 52472000000, ul. ul. Krisego 1, 39100 Ropczyce, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. (017) 2210550, e-mail ropczyce@intertele.pl, faks (017) 2210555.
Adres strony internetowej (url): www.ropczyce.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa Żłobka Miejskiego w Ropczycach - Oddział Granice oraz modernizacja budynku wielofunkcyjnego na Os. Granice w Ropczycach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.23.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia pn. "Rozbudowa Żłobka Miejskiego w Ropczycach - Oddział Granice oraz modernizacja budynku wielofunkcyjnego na Os. Granice w Ropczycach" obejmuje wykonanie dwóch zakresów robót: Zadanie Nr 1 pn. "Rozbudowa Żłobka Miejskiego w Ropczycach - Oddział Granice" oraz Zadanie Nr 2 pn. "Modernizacja budynku wielofunkcyjnego na Os. Granice w Ropczycach", na działkach ewid. nr 1628/4 i 1628/6 przy ul. Leśnej 88 w Ropczycach, gm. Ropczyce, woj. Podkarpackie. Powyższe nie stanowi podziału zadania na części, stanowi jedynie wyodrębnienie zakresów robót z uwagi na różne źródła finansowania. 2. Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem określają, w kolejności ważności, niniejszy opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik Nr 2 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik Nr 3 do SIWZ oraz przedmiary robót stanowiące załącznik Nr 4 do SIWZ. Przedmiary robót są dokumentem pomocniczym, a ilości w nich podane mają charakter orientacyjny. 3. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania Nr 1 pn. "Rozbudowa Żłobka Miejskiego w Ropczycach - Oddział Granice" jest wykonanie w budynku wielofunkcyjnym, zlokalizowanym w Ropczycach przy ul. Leśnej na działkach o nr ew. nr 1628/4 i 1628/6, w ramach Programu MALUCH - edycja 2017, robót budowlanych w zakresie adaptacji pomieszczeń piętra pod potrzeby trzyoddziałowego żłobka, dostosowania istniejącego budynku do wymagań sanitarnych i p.poż, w tym wykonanie n/w robót: 3.1 Roboty w istniejącym budynku: - rozbiórki wewnętrznych instalacji sanitarnych i elektrycznych, - wykucia wewnętrznych drzwi i okien, - rozbiórki posadzek i ścianek działowych, - przebicia w ścianach konstrukcyjnych dla nowych otworów drzwiowych, - wymurowania nowych ścianek działowych, - docieplenie nowych ścian i posadzek, - nowe tynki ścian i stropów oraz nowe posadzki pcv i gresowe, - stolarka drzwiowa i okienna, wewnętrzna i zewnętrzna, - okładziny ceramiczne ścian w sanitariatach i pomieszczeniach zaplecza kuchennego żłobka, - malowania ścian i stropów, - wydzielenie klatki schodowej o odpowiedniej odporności pożarowej, - wymiana drzwi wewnętrznych na klatce i korytarzach na drzwi p.poż., - instalacja wody: ruraż urządzenia dla dzieci małych i dorosłych, - instalacja kanalizacji: ruraż, urządzenia dla dzieci i dorosłych, - instalacja centralnego ogrzewania z zamontowaniem i zabudową grzejników w pomieszczeniach piętra, - instalacje elektryczna oświetleniowa i gniazdek, - instalacja domofonowa, - instalacja klimatyzacji, - instalacja monitoringu, - instalacja telefoniczna, - instalacja elektryczna oświetlenia zewnętrznego. - uruchomienie i regulacja systemu c.o. oraz pracy kotłowni wraz z przeszkoleniem w tym zakresie użytkownika, - wyposażenie w sprzęt i oznakowanie p.poż. całego budynku. 3.2 Roboty zewnętrzne: - wykonanie schodów wejściowych do budynku od strony północnej wraz z pochylnią, ze spocznikiem z kostki brukowej, z obrzeżem z palisady, wyposażonej w pochwyty, - montaż daszku nad wejściem do budynku od strony północnej, - wykonanie wózkowni zadaszonej przy budynku, 3.3. Zadanie Nr 1 p.n. "Rozbudowa Żłobka Miejskiego w Ropczycach - Oddział Granice" nie obejmuje dostawy wyposażenia żłobka nie ujętego w SIWZ np. w meble, zabawki, sprzęt i naczynia kuchenne oraz wykonania placu zabaw. 4. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania Nr 2 p.n. "Modernizacja budynku wielofunkcyjnego na Os. Granice w Ropczycach" jest wykonanie w budynku wielofunkcyjnym, zlokalizowanym w Ropczycach przy ul. Leśnej 88 na działce o nr ew. 1628/4, adaptacji części poddasza pod potrzeby jednostki OSP w Ropczycach - Granicach oraz wykonanie zaplecza sanitarnego w garażu OSP, w tym wykonanie n/w robót: 4.1. Adaptacja części powierzchni poddasza pod potrzeby pomieszczenia dla miejscowej jednostki OSP w Ropczycach-Granicach (dotyczy pomieszczenia OSP i korytarza pomiędzy tym pomieszczeniem a klatką schodową) polegająca na: - wykonaniu ścianek szer. 12,5 cm, z płyt gk na ruszcie metalowym, - wykonaniu w ściankach dwustronnej paroizolacji z folii PE, - wykonaniu w ścianach warstwy izolacji termicznej grubości 10 cm z płyt z wełny mineralnej, - nabicie na krokwiach, nad płatwiami par kleszczy jako przyszłej konstrukcji wsporczej konstrukcji stropu podwieszonego z płyt gk, - wykonaniu stropu podwieszonego z płyt gk, na ruszcie metalowym pojedynczym, rozstaw profili co 40 cm, - wykonaniu paroizolacji stropu z folii PE, - wykonaniu termoizolacji stropu z płyt z wełny mineralnej gr. 15 cm, - osadzeniu ościeżnic stalowych i skrzydła drzwiowego pełnego (pomiędzy pomieszczeniem OSP i korytarzem), - osadzeniu ościeżnic stalowych i skrzydła drzwiowego pełnego z nawiewami (pomiędzy korytarzem a sanitariatem), - wykonanie pomiędzy korytarzem a sanitariatem wentylacji w postaci otworu w ścianie obudowanego z obu stron kratkami wentylacyjnymi, - osadzeniu ościeżnic stalowych i skrzydeł drzwiowych pełnych, ocieplonych (pomiędzy pomieszczeniem OSP i poddaszem nieużytkowym oraz pomiędzy korytarzem i poddaszem nieużytkowym), - otynkowaniu istniejącej ściany szczytowej w obrębie pomieszczenia, - osadzeniu parapetu z aglomarmuru (płyta gr. 3 cm) w istniejącym oknie w ścianie szczytowej, parapet o wymiarach 130x15x3 cm, - wykonaniu posadzek gresowych z gresowymi cokolikami na ścianie, - wykonanie malowania emulsyjnego ścian i stropów, - wykonaniu wentylacji grawitacyjnej (rozwiązanie systemowe z gotowej rury dwupłaszczowej), - wykonanie pomiędzy korytarzem a sanitariatem wentylacji w postaci otworu w ścianie obudowanego z obu stron kratkami wentylacyjnymi, - montaż okablowania, opraw oświetleniowych, wyłączników/włączników i gniazdek. 4.2. Adaptacja części powierzchni poddasza pod potrzeby sanitariatu przy pomieszczeniu OSP, polegająca na: - wykonaniu ścianek szer. 12,5 cm, z płyt gk na ruszcie metalowym, poszycie ścian wewnątrz pomieszczenia należy wykonać z płyt wodouodpornionych, - wykonaniu w ściankach dwustronnej paroizolacji z folii PE, - wykonaniu w ścianach warstwy izolacji termicznej grubości 10 cm z płyt z wełny mineralnej, - wykonaniu stropu podwieszonego z płyt gk, na ruszcie metalowym pojedynczym, rozstaw profili co 40 cm, - wykonaniu paroizolacji stropu z folii PE, - wykonaniu termoizolacji stropu z płyt z wełny mineralnej gr. 15 cm, - wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej z folii w płynie, - wykonaniu posadzek gresowych, - wykonaniu okładziny ścian z płytek ceramicznych w pomieszczeniu sanitariatu, - wykonanie malowania emulsyjnego ścian i stropów, - wykonaniu wentylacji grawitacyjnej (rozwiązanie systemowe z gotowej rury dwupłaszczowej), - wykonaniu rurarzu (rozbudowa istniejących instalacji) wewnętrznych instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, - montażu urządzeń sanitarnych, umywalki i muszli ustępowej (urządzenie typu kompakt), - montażu okablowani, opraw oświetleniowych, wyłączników/włączników i gniazdek. 4.3. Przebudowie wejścia z klatki schodowej na poddasze: - wykucie istniejących drzwi z klatki schodowej na poddasze, - podkucie nadproża do wysokości odpowiadającej nowemu poziomowi posadzki w korytarzu na poddaszu, - wykonanie nowego nadproża, - ponowne osadzenie ościeżnicy i drzwi, - uzupełnienie tynków po wykuciach, - przemalowanie pomieszczenia przedsionka klatki schodowej. 4.4. Adaptacja części powierzchni garażu dla wozu bojowego pod potrzeby sanitariatu, polegająca na: - wykonaniu ścianek szer. 12,5 cm, z płyt gk na ruszcie metalowym, poszycie ścian wewnątrz pomieszczenia należy wykonać z płyt wodouodpornionych, - wykonaniu w ściankach dwustronnej paroizolacji z folii PE, - wykonaniu w ścianach warstwy izolacji termicznej grubości 10 cm z płyt z wełny mineralnej, - osadzeniu ościeżnic stalowych i skrzydła drzwiowego z nawiewami (pomiędzy garażem a sanitariatem), - wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej z folii w płynie, - wykonaniu posadzek gresowych (w sanitariacie), - wykonaniu okładziny ścian z płytek ceramicznych (wewnątrz sanitariatu), - wykonanie pomiędzy garażem a sanitariatem wentylacji w postaci otworu w ścianie obudowanego z obu stron kratkami wentylacyjnymi, - wykonanie malowania emulsyjnego ścian i stropów, - wykonaniu rurarzu (rozbudowa istniejących instalacji) wewnętrznych instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, - montażu urządzeń sanitarnych, umywalki i muszli ustępowej (urządzenie typu kompakt), - montażu okablowania, opraw oświetleniowych, wyłączników/włączników i gniazdek. 4.5. Wykonanie kratki ściekowej, podłogowej wraz z odprowadzeniem do kanalizacji w pomieszczeniu garażu dla wozu bojowego, polegające na: - rozkucie istniejącej posadzki od miejsca montażu kratki do miejsca wpięcia nowego przewodu do istniejącej instalacji (łazienka dla dzieci na parterze), - ułożenie nowego przewodu kanalizacyjnego w wykopie, - obsypanie przewodu, - odtworzenie posadzki betonowej w miejscu rozkucia, - montaż kratki ściekowej. 4.6. Wykonanie wylewki (kranu na potrzeby gospodarcze) w tylnej (zachodniej) ścianie garażu dla wozu bojowego, polegające na: - ułożeniu nowego przewodu wodociągowego (od instalacji w łazience na parterze do środkowej strefy ściany zachodniej (tylnej) garażu, wykucie bruzdy, wpalenie nowej rury do istniejącej instalacji, zatynkowanie bruzdy, - zamontowaniu kranu w ścianie. 5. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji robót w sposób nie powodujący zakłócania funkcjonowania obiektu - budynku wielofunkcyjnego na Os. Granice w Ropczycach - z uwagi na realizację przedmiotu zamówienia w czynnym obiekcie oświatowym (przedszkole na parterze) i siedzibie OSP Granice. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do wykonania robót na kondygnacji parteru i robót demontażowych piętra w czasie wakacji, gdy oddział przedszkola będzie nieczynny. 6. Dodatkowo w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do wykonania: - odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób postronnych, - wykonania niezbędnych prób, badań, sprawdzeń i odbiorów, - przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji oraz do uzyskania pozwolenia na użytkowanie pomieszczeń objętych zamówieniem jak: oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, itp. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 8. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 9. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 10. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, wynosi: 1) na wykonany przedmiot zamówienia - 3 lata, 2) na zamontowane urządzenia - 2 lata. 11. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga aby wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osoby wykonujące określone czynności - szczegółowe wymogi zawiera Rozdział XXV SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 586276.89
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Remontowo-Wytwórcza Spółdzielnie Pracy "POKÓJ" Ropczyce
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 15
Kod pocztowy: 39-100
Miejscowość: Ropczyce
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 787199.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 787199.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 999584.26
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.