eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłobuck › Modernizacja i remont wnętrza budynku biurowo- administracyjnego Nadleśnictwa Kłobuck

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-18

Ogłoszenie nr 500014028-N-2018 z dnia 18-01-2018 r.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kłobuck: Modernizacja i remont wnętrza budynku biurowo- administracyjnego Nadleśnictwa Kłobuck

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 614600-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500071293-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kłobuck, Krajowy numer identyfikacyjny 15002700800000, ul. Zakrzewska 85, 42-100 Kłobuck, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 343 172 695, e-mail klobuck@katowice.lasy.gov.pl, faks 343 100 058.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_klobuck

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadlesnictwo Kłobuck

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja i remont wnętrza budynku biurowo- administracyjnego Nadleśnictwa Kłobuck

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

S.270.1.5.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w ramach zadania: "Modernizacja i remont wnętrza budynku biurowo-administracyjnego Nadleśnictwa Kłobuck´´ w Kłobucku ul. Zakrzewska 85 na działce numer ewidencyjny 540/5, obręb Rybno następującego zakresu prac; - wyburzenie ścian działowych - wykonanie otworów w ścianach konstrukcyjnych pod drzwi wewnętrzne - wymiana stolarki okiennej bez powiększenia lub zmniejszenia otworów - wymiana parapetów wewnętrznych i zewnętrznych - remont podłóg w pomieszczeniach na parterze i całości podłóg na piętrze (z wyłączeniem pomieszczenia 1.21) - naprawa tynków, odspojonych płytek schodowych - wymiana pochwytów w balustradach zewnętrznych - zamurowanie otworów w ścianach wewnętrznych - wymiana opraw oświetleniowych w pomieszczeniach - wyrównanie, malowanie ścian - demontaż boazerii w pomieszczeniach na poziomie parteru i piętra ( 0.3,0.8,1.1,1.17,1.18,1.20) - wymiana okładziny schodów wewnętrznych - wymiana sufitów podwieszanych na korytarzach i WC - wymiana armatury - montaż rur spustowych - montaż rynny pod balkonem ( odwodnienie balkonu) - wymiana stolarki drzwiowej częściowo na parterze, wszystkie na piętrze - wymiana osprzętu sanitarnego, wpustów podłogowych, kratek wentylacyjnych - wymiana instalacji elektrycznej w budynku ( poza pomieszczeniami parter 0.10,0.11,0.14,0.15,0.16; piętro 1.21) - rozbudowa instalacji sieciowej i monitoringu antywłamaniowego w pomieszczeniach na piętrze 1.6,1.7 - instalacja klimatyzatorów w północnej i wschodniej części budynku - szt. 10 - wymiana ścianki działowej z luksferów - wymiana odcinka kanalizacji Uwaga: Przy prowadzeniu prac budowlanych Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć przed zabrudzeniem, zakurzeniem, zapyleniem, uszkodzeniem itp. wszystkie pozostałe części i elementy budynku i jego wyposażenia (w szczególności wszelkie urządzenia elektryczne i serwerownię) będące w użytkowaniu pracowników LP.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111000-8


Dodatkowe kody CPV: 45410000-4, 45421000-4, 45432000-4, 45442000-7, 45453000-7, 45310000-3, 45311100-1, 45311200-2, 45315600-4, 45314200-3, 45312200-9, 45314300-4, 45315600-4, 45000000-7, 45300000-0, 45330000-9, 45331200-8, 45332000-3, 45332200-5, 45332400-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 657500.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CONST-PRO grupa inżynierska Sp.z.o.o.
Email wykonawcy: kontakt@cpgi.pl
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 10A
Kod pocztowy: 46-300
Miejscowość: Olesno
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 808725.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 808725.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1362395.90
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.