eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierakowice › Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów szkół, przedszkoli i placówek oświatowych z terenu Gminy Sierakowice w okresie od 04 września 2017 r. do 26 stycznia 2018 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-01-18

Ogłoszenie nr 500013797-N-2018 z dnia 18-01-2018 r.

Sierakowice: Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów szkół, przedszkoli i placówek oświatowych z terenu Gminy Sierakowice w okresie od 04 września 2017 r. do 26 stycznia 2018 r.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 558751-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500006492-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500019669-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

tak



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sierakowice, Krajowy numer identyfikacyjny 19167497700000, ul. ul. Lęborska 30, 83340 Sierakowice, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 819 500, e-mail sierakowice@sierakowice.pl, faks 586 819 575.
Adres strony internetowej (url): www.sierakowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów szkół, przedszkoli i placówek oświatowych z terenu Gminy Sierakowice w okresie od 04 września 2017 r. do 26 stycznia 2018 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZEAS.271.6.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie usługi obejmuje: 1) Przygotowanie, dostarczanie posiłków dla uczniów następujących szkół i placówek: Szkoła Podstawowa w Mojuszu, Szkoła Podstawowa w Jelonku, Szkoła Podstawowa w Lisich Jamach, Szkoła Podstawowa nr 1 w Sierakowicach, Szkoła Podstawowa w Załakowie, Szkoła Podstawowa w Puzdrowie, Szkoła Podstawowa w Łyśniewie, Szkoła Podstawowa w Gowidlinie, Szkoła Podstawowa w Kamienicy Królewskiej, Szkoła Podstawowa w Tuchlinie, Szkoła Podstawowa w Sierakowicach nr 2 oraz dorosłych osób skierowanych przez GOPS, 2) Przygotowanie, dostarczanie posiłków dla wychowanków: przedszkola i oddziałów przedszkolnych w: Sierakowicach, Puzdrowie, Gowidlinie, Kamienicy Królewskiej, Tuchlinie, Lisich Jamach (tym oddział przedszkolny w Szklanej), Mojuszu, Jelonku, Łyśniewie, Załakowie 3) Przygotowanie, dostarczanie posiłków w ramach rządowego programu "Pomoc Państwa w Zakresie Dożywiania" dla uczniów, wychowanków podmiotów, o których mowa w pkt 1 i 2 w tym uczniom i wychowankom z innych gmin uczęszczających do placówek na terenie gminy Sierakowice.


II.4) Główny kod CPV: 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
04.09.2017-26.01.2018

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów szkół, przedszkoli i placówek oświatowych z terenu Gminy Sierakowice w okresie od 04 września 2017 r. do 26 stycznia 2018 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 24/08/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Iguana Catering s. c., , ul. Piastowska 32, 82-500, Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 294866.67 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
02/01/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy zostało zwiększone do 10% zamówienia podstawowego, z kwoty 318 456,00 zł brutto do kwoty 350 301,60 zł brutto

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie semestru zwiększyła się liczba wydawanych posiłków, stąd maksymalne wynagrodzenie wzrosło.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.