eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Parczew › Dostawa ubrań specjalnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-16

Ogłoszenie nr 500013714-N-2017 z dnia 16-08-2017 r.

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Parczewie: Dostawa ubrań specjalnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 525358-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie, ul. Strażacka 7 , 20-012 Lublin

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
KM PSP w Białej Podlaskiej
KM PSP w Chełmie
KM PSP w Lublinie
KM PSP w Zamościu
KP PSP w Biłgoraju
KP PSP w Hrubieszowie
KP PSP w Janowie Lubelskim
KP PSP w Krasnymstawie
KP PSP w Kraśniku
KP PSP w Lubartowie
KP PSP w Łęcznej
KP PSP w Łukowie
KP PSP w Opolu Lubelskim
KP PSP w Parczewie
KP PSP w Puławach
KP PSP w Radzyniu Podlaskim
KP PSP w Rykach
KP PSP w Świdniku
KP PSP w Tomaszowie Lubelskim
KP PSP we Włodawie


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Parczewie, Krajowy numer identyfikacyjny 3023859200000, ul. ul. Piwonia 12, 21200 Parczew, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 83 355 19 54, e-mail kp_parczew@straz.lublin.pl, faks 83 355 19 69.
Adres strony internetowej (url): http://bip.kppsp.parczew.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa ubrań specjalnych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WL.2370.35.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 134 sztuk ubrań specjalnych przeznaczonych dla Zamawiających w ilościach, rozmiarach oraz o parametrach określonych w Załączniku nr 1A i 1B do SIWZ. Oferowane ubrania specjalne mają być fabrycznie nowe, nieużywane oraz nieeksponowane na wystawach lub imprezach targowych, bezpieczne, kompletne i gotowe do użycia, a także muszą spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne. Pełnomocnik Zamawiających zastrzega sobie prawo do weryfikacji przez Centrum Naukowo - Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej im. Józefa Tuliszkowskiego w Józefowie, ul. Nadwiślańska 213, 05 - 420 Józefów (CNBOP) parametrów oraz jakości ubrania specjalnego składanego w charakterze próbki przez Wykonawców. Gwarancja - min. 24 miesięcy wyrażona w miesiącach liczona od dnia odbioru faktycznego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 18.41.00.00 - Odzież specjalna


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6780
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ewa Ptak P.P.H.U. "SUBOR Zakład Pracy Chronionej
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 28-200 Staszów ul. Towarowa 40
Kod pocztowy: 28-200
Miejscowość: Staszów
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8339,40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8339,40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9298,80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Parczewie zawarła umowę na dostawę 6 kpl. ubrań specjalnych. Postępowanie poprzedzające zawarcie umowy zostało przeprowadzone przez KW PSP Lublin na odstawie pełnomocnictwa udzielonego przez KP PSP Parczew w oparciu o art. 15 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6780
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ewa Ptak PPHU "Subor" Zakład Pracy chronionej
Email wykonawcy: dominikbak@subor.pl
Adres pocztowy: 28-200 Staszów ul. Towarowa 40
Kod pocztowy: 28-200
Miejscowość: Staszów
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8339,40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8339,40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9298,80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Parczewie zawarła umowę na dostawę 6 kpl. ubrań specjalnych. Postępowanie poprzedzające zawarcie umowy zostało przeprowadzone przez KW PSP Lublin na odstawie pełnomocnictwa udzielonego przez KP PSP Parczew w oparciu o art. 15 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.