To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-16
Ogłoszenie nr 500013714-N-2017 z dnia 16-08-2017 r.
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Parczewie: Dostawa ubrań specjalnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 525358-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie, ul. Strażacka 7 , 20-012 Lublin
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
KM PSP w Białej Podlaskiej
KM PSP w Chełmie
KM PSP w Lublinie
KM PSP w Zamościu
KP PSP w Biłgoraju
KP PSP w Hrubieszowie
KP PSP w Janowie Lubelskim
KP PSP w Krasnymstawie
KP PSP w Kraśniku
KP PSP w Lubartowie
KP PSP w Łęcznej
KP PSP w Łukowie
KP PSP w Opolu Lubelskim
KP PSP w Parczewie
KP PSP w Puławach
KP PSP w Radzyniu Podlaskim
KP PSP w Rykach
KP PSP w Świdniku
KP PSP w Tomaszowie Lubelskim
KP PSP we Włodawie
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Parczewie, Krajowy numer identyfikacyjny 3023859200000,
ul. ul. Piwonia
12,
21200
Parczew, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
83 355 19 54, e-mail
kp_parczew@straz.lublin.pl, faks
83 355 19 69.
Adres strony internetowej (url): http://bip.kppsp.parczew.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa ubrań specjalnych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WL.2370.35.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa 134 sztuk ubrań specjalnych przeznaczonych dla Zamawiających w ilościach, rozmiarach oraz o parametrach określonych w Załączniku nr 1A i 1B do SIWZ. Oferowane ubrania specjalne mają być fabrycznie nowe, nieużywane oraz nieeksponowane na wystawach lub imprezach targowych, bezpieczne, kompletne i gotowe do użycia, a także muszą spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne. Pełnomocnik Zamawiających zastrzega sobie prawo do weryfikacji przez Centrum Naukowo - Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej im. Józefa Tuliszkowskiego w Józefowie, ul. Nadwiślańska 213, 05 - 420 Józefów (CNBOP) parametrów oraz jakości ubrania specjalnego składanego w charakterze próbki przez Wykonawców. Gwarancja - min. 24 miesięcy wyrażona w miesiącach liczona od dnia odbioru faktycznego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 18.41.00.00 - Odzież specjalna
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6780
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Ewa Ptak P.P.H.U. "SUBOR Zakład Pracy Chronionej
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8339,40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Parczewie zawarła umowę na dostawę 6 kpl. ubrań specjalnych. Postępowanie poprzedzające zawarcie umowy zostało przeprowadzone przez KW PSP Lublin na odstawie pełnomocnictwa udzielonego przez KP PSP Parczew w oparciu o art. 15 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6780
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Ewa Ptak PPHU "Subor" Zakład Pracy chronionej
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8339,40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Parczewie zawarła umowę na dostawę 6 kpl. ubrań specjalnych. Postępowanie poprzedzające zawarcie umowy zostało przeprowadzone przez KW PSP Lublin na odstawie pełnomocnictwa udzielonego przez KP PSP Parczew w oparciu o art. 15 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PARCZEWA
więcej: przetargi w Parczewie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.