eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › transport zwłok

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-18

Ogłoszenie nr 500013655-N-2018 z dnia 18-01-2018 r.

Katowickie Centrum Onkologii: transport zwłok

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 631510-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Katowickie Centrum Onkologii, Krajowy numer identyfikacyjny ---, ul. ul. Raciborska 26, 40074 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 514 533, e-mail szpital@kco.katowice.pl, faks 322 514 533.
Adres strony internetowej (url): www.kco.katowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

transport zwłok

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KCO/PN/76/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest transport zwłok pacjentów zmarłych w Katowickim Centrum Onkologii. Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień: 98.37.00.00 - Usługi pogrzebowe i podobne usługi pogrzebowe i podobne. Transport zwłok pacjentów odbywa się na trasach: I. z: ? Zespołu Nr 1 (opisany dla potrzeb niniejszej SIWZ) w lokalizacji - Katowice, przy ul. Raciborska 27, ? Zespołu Nr 2 (opisany dla potrzeb niniejszej SIWZ) w lokalizacji - Katowice, ul. Józefowska 119 do: Kostnicy Szpitalnej, przy ul. Józefowskiej 119 w Katowicach Aktualna liczba transportów miesięcznie z Zespołu Nr 1 ok. 12 - 25 i z Zespołu Nr 2 ok. 4 - 9 Płatność ryczałtowa - miesięczna, bez względu na ilość wykonanych transportów. II. z: Kostnicy Szpitalnej, przy ul. Józefowskiej 119 w Katowicach do: miejsca wykonywania sekcji zwłok i z powrotem do Kostnicy Szpitalnej Aktualna liczba transportów miesięcznie z Kostnicy Szpitalnej ok. 2. Obecnie dla Zamawiającego sekcję zwłok wykonuje Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ul. Francuska 20-24. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany miejsca wykonywania sekcji zwłok. Płatność liczona jako iloczyn rzeczywiście przejechanych km najkrótszą trasą oraz ceny za 1 km. UWAGA! 1.Odbiór zwłok z Zespołu Nr 1 ul. Raciborska 27, z Zespołu Nr 2 ul. Józefowska 119 - całodobowo - do 30 minut od zgłoszenia telefonicznego. 2.Zwłoki są odbierane z Oddziałów i innych ośrodków szpitalnych i przekazywane do Kostnicy w taki sposób, aby w czasie transportu nie doznały żadnych uszkodzeń i odbywały się z zachowaniem godności zmarłego. 3.Odbiór, transport i przekazanie do Kostnicy będzie zgodne z Regulaminem Postępowania Szpitala w Razie Śmierci Pacjenta (udostępniany Wykonawcom w siedzibie Zamawiającego). 4.Odbiór zwłok z Oddziałów i innych ośrodków szpitalnych przez Wykonawcę następuje na podstawie druku "Karta skierowania zwłok do Kostnicy" Załącznik nr 1 do Umowy. 5.Przekazanie zwłok do Kostnicy musi być potwierdzone w "Karcie przekazania zwłok do Kostnicy" Załącznik nr 2 do Umowy. 6.Odbiór zwłok z Kostnicy przez Wykonawcę następuje na podstawie druku "Karta wydania/odbioru zwłok z Kostnicy" Załącznik nr 3 do Umowy. 7.Za transport zwłok odpowiedzialny jest Wykonawca. 8.Transport powinien być przeprowadzony w taki sposób, aby nie zwracał uwagi pacjentów Szpitala.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 98370000-7


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 61616.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kompleksowe Usługi Pogrzebowe "CREDO" Mirosław Kulik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. K. Miarki 4a
Kod pocztowy:
Miejscowość: Siemianowice Śląskie
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 64800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 64800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 64800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.