eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Wykonanie usługi polegającej na kontroli, utrzymaniu, naprawie i konserwacji nawierzchni oraz wyposażenia placów zabaw i terenów rekreacyjno-sportowych znajdujących się w granicach administracyjnych Gminy Miasto Kołobrzeg

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-01-18

Ogłoszenie nr 500013645-N-2018 z dnia 18-01-2018 r.

Urząd Miasta Kołobrzeg: Wykonanie usługi polegającej na kontroli, utrzymaniu, naprawie i konserwacji nawierzchni oraz wyposażenia placów zabaw i terenów rekreacyjno-sportowych znajdujących się w granicach administracyjnych Gminy Miasto Kołobrzeg

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 622620-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta Kołobrzeg, Krajowy numer identyfikacyjny 52385000000, ul. ul. Ratuszowa 13, 78100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 551 580, e-mail przetargi@um.kolobrzeg.pl, faks (094) 352 37 69.
Adres strony internetowej (url): www.kolobrzeg.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie usługi polegającej na kontroli, utrzymaniu, naprawie i konserwacji nawierzchni oraz wyposażenia placów zabaw i terenów rekreacyjno-sportowych znajdujących się w granicach administracyjnych Gminy Miasto Kołobrzeg

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZ.271.2.33.2017.II

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie usługi polegającej na kontroli, utrzymaniu, naprawie i konserwacji nawierzchni oraz wyposażenia placów zabaw i terenów rekreacyjno-sportowych znajdujących się w granicach administracyjnych Gminy Miasto Kołobrzeg, w tym: 1) Stały nadzór nad obiektami oraz dbanie o powierzony teren i urządzenia na nim znajdującej się. 2) Bieżące informowanie Zamawiającego o sprawności urządzeń. 3) Kontrola nawierzchni i wyposażenia placów zabaw i terenów rekreacyjno - sportowych (w tym regulaminów, ogrodzeń oraz barierek zabezpieczających). 4) Prowadzenie Książki Kontroli Placów Zabaw i Terenów Rekreacyjno - Sportowych. 5) Utrzymanie, naprawa i konserwacja nawierzchni polegająca na utrzymaniu w należytym stanie nawierzchni amortyzującej upadki pod konstrukcjami zabawowymi i sportowo -rekreacyjnymi, na terenach boisk i na nieutwardzonych ciągach komunikacyjnych. 6) Remont elementów ogrodzenia placów zabaw i boisk sportowych. 7) Naprawa urządzeń zabawowych i rekreacyjno - sportowych. 8) Konserwacja urządzeń zabawowych i rekreacyjno - sportowych. 9) Niezwłoczna likwidacja stwierdzonych zagrożeń. 10) Zgłaszanie do Zamawiającego o mających miejsce na administrowanym terenie dewastacjach czy zaistniałych szkodach lub kradzieżach. 11) Zagwarantowanie dyspozycyjności firmy do wykonywania usługi codziennie tj. 7 dni w tygodniu. 12) Zapewnienie łączności telefonicznej do przyjmowania zgłoszeń Zamawiającego lub innych służb (Straż Miejska) dotyczących placów zabaw, terenów rekreacyjno - sportowych, podejmowaniu odpowiedniej interwencji, w szczególności usunięcia lub zabezpieczenia elementu stwarzającego zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników w ciągu najpóźniej ( czas wskazany w kryterium oceny ofert - Czas na podjęcie interwencji od przyjęcia zgłoszenia ) od przyjęcia zgłoszenia; zapewnienie osoby do kontaktów z Zamawiającym i udostępnienie jej adresu mailowego. 13) Całkowita odpowiedzialność za szkody materialne, utratę zdrowia bądź zagrożenie życia, które wynikną w związku z nie wykonaniem, nieterminowym wykonaniem lub nienależytym wykonaniem zadań objętych przedmiotem zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50870000-4


Dodatkowe kody CPV: 45236210-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 276000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Miejski Zakłąd Zieleni, Dróg i Ochrony Środowiska w Kołobrzegu Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 6 Dywizji Piechoty 60
Kod pocztowy: 78-100
Miejscowość: Kołobrzeg
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 358668.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 202699.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 358668.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.