To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-18
Ogłoszenie nr 500013480-N-2018 z dnia 18-01-2018 r.
Zakład Komunalny "PGM": Świadczenie usług czyszczenia i sprawdzania stanu technicznej sprawności przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez Z. K. "PGM" w Chorzowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 621334-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500071181-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Komunalny "PGM", Krajowy numer identyfikacyjny 271570664,
ul. Bałtycka
8,
41-500
Chorzów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
(32)7571500, e-mail
zamowienia@pgm-chorzow.eu, faks
(32)2415253.
Adres strony internetowej (url): http://zkpgm.bip.chorzow.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług czyszczenia i sprawdzania stanu technicznej sprawności przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez Z. K. "PGM" w Chorzowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):NZ.20334.2017.51-17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług czyszczenia i sprawdzania stanu technicznej sprawności przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez Z. K. "PGM" w Chorzowie. Warunki realizacji niniejszego zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz załączniki do niej, w szczególności wzór umowy stanowiący zał. nr 7.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90915000-4
Dodatkowe kody CPV: 71315400-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: BOM "Chorzów Stary" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
45198.84
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Pracy Kominiarzy
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
47318.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: BOM "Chorzów II" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
222222.26
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Pracy Kominiarzy
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
232632.84
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: BOM "Śródmieście" |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: Do upływu terminu składania ofert w ww. zadaniu (części) złożono jedną ofertę. Podczas przeprowadzania czynności badania poprawności złożonych ofert pod względem ich zgodności z Specyfikacją istotnych warunków zamówienia (zw. dalej SIWZ) Zamawiający stwierdził, iż w SIWZ oraz załącznikach do niej wystąpił błąd w określeniu stawki VAT - dla usług czyszczenia przewodów w omawianych zadaniach błędnie przyjęto stawkę VAT 8%, zamiast prawidłowych: - 8 % dla ww. usług wykonywanych w budynkach, gdzie występują jedynie lokale mieszkalne lub lokale mieszkalne wraz z lokalami użytkowymi oraz - 23% dla ww. usług wykonywanych w budynkach, gdzie występują jedynie lokale użytkowe. W związku z powyższym postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy. Ponadto ww. błąd mógł spowodować, że część wykonawców nie przystąpiło do postępowania - dalsze kontynuowanie postępowania może być potraktowane jako naruszające zasadę uczciwej konkurencji. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy PZP, Zamawiający unieważnia w ww. zadaniu (części) postępowanie o udzielenie omawianego zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: BOM "Różanka" |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: Do upływu terminu składania ofert w ww. zadaniu (części) złożono jedną ofertę. Podczas przeprowadzania czynności badania poprawności złożonych ofert pod względem ich zgodności z Specyfikacją istotnych warunków zamówienia (zw. dalej SIWZ) Zamawiający stwierdził, iż w SIWZ oraz załącznikach do niej wystąpił błąd w określeniu stawki VAT - dla usług czyszczenia przewodów w omawianych zadaniach błędnie przyjęto stawkę VAT 8%, zamiast prawidłowych: - 8 % dla ww. usług wykonywanych w budynkach, gdzie występują jedynie lokale mieszkalne lub lokale mieszkalne wraz z lokalami użytkowymi oraz - 23% dla ww. usług wykonywanych w budynkach, gdzie występują jedynie lokale użytkowe. W związku z powyższym postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy. Ponadto ww. błąd mógł spowodować, że część wykonawców nie przystąpiło do postępowania - dalsze kontynuowanie postępowania może być potraktowane jako naruszające zasadę uczciwej konkurencji. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy PZP, Zamawiający unieważnia w ww. zadaniu (części) postępowanie o udzielenie omawianego zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: BOM "Ruch" |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: Do upływu terminu składania ofert w ww. zadaniu (części) złożono jedną ofertę. Podczas przeprowadzania czynności badania poprawności złożonych ofert pod względem ich zgodności z Specyfikacją istotnych warunków zamówienia (zw. dalej SIWZ) Zamawiający stwierdził, iż w SIWZ oraz załącznikach do niej wystąpił błąd w określeniu stawki VAT - dla usług czyszczenia przewodów w omawianych zadaniach błędnie przyjęto stawkę VAT 8%, zamiast prawidłowych: - 8 % dla ww. usług wykonywanych w budynkach, gdzie występują jedynie lokale mieszkalne lub lokale mieszkalne wraz z lokalami użytkowymi oraz - 23% dla ww. usług wykonywanych w budynkach, gdzie występują jedynie lokale użytkowe. W związku z powyższym postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy. Ponadto ww. błąd mógł spowodować, że część wykonawców nie przystąpiło do postępowania - dalsze kontynuowanie postępowania może być potraktowane jako naruszające zasadę uczciwej konkurencji. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy PZP, Zamawiający unieważnia w ww. zadaniu (części) postępowanie o udzielenie omawianego zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: BOM "Hajduki" |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: Do upływu terminu składania ofert w ww. zadaniu (części) złożono jedną ofertę. Podczas przeprowadzania czynności badania poprawności złożonych ofert pod względem ich zgodności z Specyfikacją istotnych warunków zamówienia (zw. dalej SIWZ) Zamawiający stwierdził, iż w SIWZ oraz załącznikach do niej wystąpił błąd w określeniu stawki VAT - dla usług czyszczenia przewodów w omawianych zadaniach błędnie przyjęto stawkę VAT 8%, zamiast prawidłowych: - 8 % dla ww. usług wykonywanych w budynkach, gdzie występują jedynie lokale mieszkalne lub lokale mieszkalne wraz z lokalami użytkowymi oraz - 23% dla ww. usług wykonywanych w budynkach, gdzie występują jedynie lokale użytkowe. W związku z powyższym postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy. Ponadto ww. błąd mógł spowodować, że część wykonawców nie przystąpiło do postępowania - dalsze kontynuowanie postępowania może być potraktowane jako naruszające zasadę uczciwej konkurencji. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy PZP, Zamawiający unieważnia w ww. zadaniu (części) postępowanie o udzielenie omawianego zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: "TARGI" |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: Do upływu terminu składania ofert w ww. zadaniu (części) złożono jedną ofertę. Podczas przeprowadzania czynności badania poprawności złożonej oferty pod względem jej zgodności z SIWZ Zamawiający stwierdził, iż w SIWZ oraz załącznikach do niej wystąpił błąd w określeniu stawki VAT - dla usług czyszczenia przewodów w omawianym zadaniu błędnie przyjęto stawkę VAT 8%, zamiast prawidłowej 23%. W związku z powyższym postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy. Ponadto ww. błąd mógł spowodować, że część wykonawców nie przystąpiło do postępowania - dalsze kontynuowanie postępowania może być potraktowane jako naruszające zasadę uczciwej konkurencji. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie w ww. zadaniu (części) o udzielenie omawianego zamówienia. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Zakup wraz z dostawą sprzętu do pielęgnacji boisk na potrzeby Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Sportu w Chorzowie.
- Zabezpieczenie przeciwwilgociowe ścian w pomieszczeniach zaplecza sali gimnastycznej i sanitariatów w Liceum Ogólnokształcącym nr 1 w Chorzowie przy ul. Dąbrowskiego 36
- Dostawa preparatów przeznaczonych do dezynfekcji na okres 24 miesięcy.
- "Świadczenie usługi ochrony mienia w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Chorzowie w II półroczu 2024 r."
- 2 Budynek dla otocjonów
- Dostawa wraz z wdrożeniem i konfiguracją przełączników szkieletowych oraz usługa konfiguracji i wdrożenie segmentacji sieci szpitalnej
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- pełnienie roli inżyniera zgodnie z "Warunkami kontraktowymi dla urządzeń oraz projektowania i budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę" opublikowanymi przez FIDIC w ramach rea
- Kategoria CPC dla usług - 14.
- pełnienie obowiązków inżyniera kontraktu zgodnie z wymogami procedur FIDIC dla realizacji projektu pn. " Budowa trasy tramwajowej Franowo od osiedla Lecha do pętli tramwajowej Franowo wraz z zajezdnią tramwajową Franowo".
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- usługi w zakresie sprzątania.
więcej: Usługi inspekcji budowlanej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.