eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Świadczenie usług czyszczenia i sprawdzania stanu technicznej sprawności przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez Z. K. "PGM" w Chorzowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-18

Ogłoszenie nr 500013480-N-2018 z dnia 18-01-2018 r.

Zakład Komunalny "PGM": Świadczenie usług czyszczenia i sprawdzania stanu technicznej sprawności przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez Z. K. "PGM" w Chorzowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 621334-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500071181-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Komunalny "PGM", Krajowy numer identyfikacyjny 271570664, ul. Bałtycka 8, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. (32)7571500, e-mail zamowienia@pgm-chorzow.eu, faks (32)2415253.
Adres strony internetowej (url): http://zkpgm.bip.chorzow.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług czyszczenia i sprawdzania stanu technicznej sprawności przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez Z. K. "PGM" w Chorzowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

NZ.20334.2017.51-17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług czyszczenia i sprawdzania stanu technicznej sprawności przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez Z. K. "PGM" w Chorzowie. Warunki realizacji niniejszego zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz załączniki do niej, w szczególności wzór umowy stanowiący zał. nr 7.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90915000-4


Dodatkowe kody CPV: 71315400-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: BOM "Chorzów Stary"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 45198.84
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Pracy Kominiarzy
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Głowackiego 9
Kod pocztowy: 41-200
Miejscowość: Sosnowiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 47318.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 47318.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 47318.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: BOM "Chorzów II"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 222222.26
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Pracy Kominiarzy
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Głowackiego 9
Kod pocztowy: 41-200
Miejscowość: Sosnowiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 232632.84
Oferta z najniższą ceną/kosztem 232632.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 232632.84
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: BOM "Śródmieście"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Do upływu terminu składania ofert w ww. zadaniu (części) złożono jedną ofertę. Podczas przeprowadzania czynności badania poprawności złożonych ofert pod względem ich zgodności z Specyfikacją istotnych warunków zamówienia (zw. dalej SIWZ) Zamawiający stwierdził, iż w SIWZ oraz załącznikach do niej wystąpił błąd w określeniu stawki VAT - dla usług czyszczenia przewodów w omawianych zadaniach błędnie przyjęto stawkę VAT 8%, zamiast prawidłowych: - 8 % dla ww. usług wykonywanych w budynkach, gdzie występują jedynie lokale mieszkalne lub lokale mieszkalne wraz z lokalami użytkowymi oraz - 23% dla ww. usług wykonywanych w budynkach, gdzie występują jedynie lokale użytkowe. W związku z powyższym postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy. Ponadto ww. błąd mógł spowodować, że część wykonawców nie przystąpiło do postępowania - dalsze kontynuowanie postępowania może być potraktowane jako naruszające zasadę uczciwej konkurencji. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy PZP, Zamawiający unieważnia w ww. zadaniu (części) postępowanie o udzielenie omawianego zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: BOM "Różanka"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Do upływu terminu składania ofert w ww. zadaniu (części) złożono jedną ofertę. Podczas przeprowadzania czynności badania poprawności złożonych ofert pod względem ich zgodności z Specyfikacją istotnych warunków zamówienia (zw. dalej SIWZ) Zamawiający stwierdził, iż w SIWZ oraz załącznikach do niej wystąpił błąd w określeniu stawki VAT - dla usług czyszczenia przewodów w omawianych zadaniach błędnie przyjęto stawkę VAT 8%, zamiast prawidłowych: - 8 % dla ww. usług wykonywanych w budynkach, gdzie występują jedynie lokale mieszkalne lub lokale mieszkalne wraz z lokalami użytkowymi oraz - 23% dla ww. usług wykonywanych w budynkach, gdzie występują jedynie lokale użytkowe. W związku z powyższym postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy. Ponadto ww. błąd mógł spowodować, że część wykonawców nie przystąpiło do postępowania - dalsze kontynuowanie postępowania może być potraktowane jako naruszające zasadę uczciwej konkurencji. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy PZP, Zamawiający unieważnia w ww. zadaniu (części) postępowanie o udzielenie omawianego zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: BOM "Ruch"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Do upływu terminu składania ofert w ww. zadaniu (części) złożono jedną ofertę. Podczas przeprowadzania czynności badania poprawności złożonych ofert pod względem ich zgodności z Specyfikacją istotnych warunków zamówienia (zw. dalej SIWZ) Zamawiający stwierdził, iż w SIWZ oraz załącznikach do niej wystąpił błąd w określeniu stawki VAT - dla usług czyszczenia przewodów w omawianych zadaniach błędnie przyjęto stawkę VAT 8%, zamiast prawidłowych: - 8 % dla ww. usług wykonywanych w budynkach, gdzie występują jedynie lokale mieszkalne lub lokale mieszkalne wraz z lokalami użytkowymi oraz - 23% dla ww. usług wykonywanych w budynkach, gdzie występują jedynie lokale użytkowe. W związku z powyższym postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy. Ponadto ww. błąd mógł spowodować, że część wykonawców nie przystąpiło do postępowania - dalsze kontynuowanie postępowania może być potraktowane jako naruszające zasadę uczciwej konkurencji. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy PZP, Zamawiający unieważnia w ww. zadaniu (części) postępowanie o udzielenie omawianego zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: BOM "Hajduki"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Do upływu terminu składania ofert w ww. zadaniu (części) złożono jedną ofertę. Podczas przeprowadzania czynności badania poprawności złożonych ofert pod względem ich zgodności z Specyfikacją istotnych warunków zamówienia (zw. dalej SIWZ) Zamawiający stwierdził, iż w SIWZ oraz załącznikach do niej wystąpił błąd w określeniu stawki VAT - dla usług czyszczenia przewodów w omawianych zadaniach błędnie przyjęto stawkę VAT 8%, zamiast prawidłowych: - 8 % dla ww. usług wykonywanych w budynkach, gdzie występują jedynie lokale mieszkalne lub lokale mieszkalne wraz z lokalami użytkowymi oraz - 23% dla ww. usług wykonywanych w budynkach, gdzie występują jedynie lokale użytkowe. W związku z powyższym postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy. Ponadto ww. błąd mógł spowodować, że część wykonawców nie przystąpiło do postępowania - dalsze kontynuowanie postępowania może być potraktowane jako naruszające zasadę uczciwej konkurencji. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy PZP, Zamawiający unieważnia w ww. zadaniu (części) postępowanie o udzielenie omawianego zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: "TARGI"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Do upływu terminu składania ofert w ww. zadaniu (części) złożono jedną ofertę. Podczas przeprowadzania czynności badania poprawności złożonej oferty pod względem jej zgodności z SIWZ Zamawiający stwierdził, iż w SIWZ oraz załącznikach do niej wystąpił błąd w określeniu stawki VAT - dla usług czyszczenia przewodów w omawianym zadaniu błędnie przyjęto stawkę VAT 8%, zamiast prawidłowej 23%. W związku z powyższym postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy. Ponadto ww. błąd mógł spowodować, że część wykonawców nie przystąpiło do postępowania - dalsze kontynuowanie postępowania może być potraktowane jako naruszające zasadę uczciwej konkurencji. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie w ww. zadaniu (części) o udzielenie omawianego zamówienia.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.