To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-16
Ogłoszenie nr 500013350-N-2017 z dnia 16-08-2017 r.
21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie: Dostawa odzieży sportowej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 554056-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500004670-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie, Krajowy numer identyfikacyjny 33102935500000,
ul. ul. Połczyńska
32,
78-301
Świdwin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
261 533 509, e-mail
zam.publ.21blt@ron.mil.pl, faks
261 533 509.
Adres strony internetowej (url): www.21blot.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka wojskowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odzieży sportowej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/38/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży sportowej. Przedmiot zamówienia został podzielony na części, odpowiadające zakresem zadaniom wskazanym poniżej: a) Zadanie nr 1 - koszulka i spodenki sportowe - 660 kompletów (komplet: koszulka + spodenki) - szczegółowy opis zamówienia wraz ze standardami jakościowymi zawiera załącznik nr 5a do SIWZ (WDTT: 307/MON oraz 504/MON) b) Zadanie nr 2 - skarpetki sportowe - 660 par - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze standardami jakościowymi zawiera załącznik nr 5b do SIWZ (WDTT: 545/MON) c) Zadanie nr 3 - dresy sportowe - 180 kompletów (komplet: spodnie + bluza) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze standardami jakościowymi zawiera załącznik nr 5c do SIWZ (WDTT: 503/MON) d) Zadanie nr 4 - buty sportowe - 480 par - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze standardami jakościowymi zawiera załącznik nr 5d do SIWZ (WDTT: 904/MON) e) Zadanie nr 5 - odzież sportowa dla JW. 3294 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze standardami jakościowymi zawiera załącznik nr 5e do SIWZ f) Zadanie nr 6 - odzież sportowa dla JW. 3937 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze standardami jakościowymi zawiera załącznik nr 5f do SIWZ g) Zadanie nr 7 - odzież sportowa dla Placówki ŻW Świdwin - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze standardami jakościowymi zawiera załącznik nr 5g do SIWZ Dla zadań 1 - 4 wykonawca musi posiadać zaświadczenie wystawione przez Wojskowy Ośrodek Badawczo - Wdrożeniowy Służby Mundurowej w Łodzi (WOBW SM) potwierdzające, że przedmiot zamówienia jest zgodny ze wzorem określonym w Wojskowej Dokumentacji Techniczno - Technologicznej, do produkcji seryjnej. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych w stosunku do opisanych w załącznikach 5e, 5f i 5g. Wykonawca oferujący produkt równoważny musi dołączyć do oferty kartę produktów równoważnych, zgodną co do treści z załącznikiem nr 6 do SIWZ. W przypadku gdy wykonawca nie załączy do oferty karty produktów równoważnych, zamawiający uzna, że wykonawca oferuje produkty wskazane w opisie (marka i model). Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają dokumenty pn. "Projekt umowy" stanowiąc zał. nr 4 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 18.41.20.00 - Odzież sportowa
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Skarpetki sportowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1974.63
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPHU "Krajewski" Marek Krajewski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2264,92
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Buty sportowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
67121.95
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
76752,00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: koszulka i spodenki sportowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
25080.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
40590.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: dresy sportowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16020.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19704.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: odzież sportowa dla JW. 3294 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta. podstaw prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: odzież sportowa dla JW. 3937 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta. podstaw prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: odzież sportowa dla placówki ŻW w Świdiwnie |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta. podstaw prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDWINA
- ZP/14/2024 - Dostawa urządzeń warsztatowych II
- Utworzenie żłobka miejskiego w Świdwinie.
- Poprawa jakości usług medycznych w szpitalu powiatowym w Połczynie- Zdroju, Remont dachu zabytkowego Szpitala w Połczynie- Zdroju oraz sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- ZP/11/2024 Dostawa środków czystości
więcej: przetargi w Świdwinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.