eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › DOSTAWA ( SPRZEDAŻ WRAZ Z TRANSPORTEM I ROZŁADUNKIEM ) URN DO POCHÓWKU ZMARŁYCH NA POTRZEBY MIEJSKIEGO ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W SOSNOWCU

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-17

Ogłoszenie nr 500013143-N-2018 z dnia 17-01-2018 r.

Miejski Zakład Usług Komunalnych: DOSTAWA ( SPRZEDAŻ WRAZ Z TRANSPORTEM I ROZŁADUNKIEM ) URN DO POCHÓWKU ZMARŁYCH NA POTRZEBY MIEJSKIEGO ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W SOSNOWCU

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500378-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zakład Usług Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 27681549000000, ul. Plonów 22/I, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 291 79 22, e-mail sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.mzuk.sosnowiec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA ( SPRZEDAŻ WRAZ Z TRANSPORTEM I ROZŁADUNKIEM ) URN DO POCHÓWKU ZMARŁYCH NA POTRZEBY MIEJSKIEGO ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W SOSNOWCU

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP 11/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa urn dla MZUK Sosnowiec. Pod pojęciem URNA - waza, należy rozumieć pojemnik do przechowywania prochów zmarłych: drewniany, metalowy, ceramiczny lub kamienny. Wymagania szczegółowe Urny metalowe Metal W różnych kolorach i kształtach, pojemnik hermetyczny, podwójne wieczko z krzyżem lub wizerunkiem, pojemność w litrach od 4,5l-5l. Wyposażenie wewnętrzne: Pojemnik na prochy. Urny drewniane Drewno twarde lub miękkie W różnych kolorach i kształtach, kolory jasne lub ciemny brąz z krzyżem lub wizerunkiem, pojemność w litrach od 3,5l-4l. Wyposażenie wewnętrzne: Pojemnik na prochy. Urny ceramiczne Materiał ceramiczny W różnych kolorach i kształtach, z krzyżem lub wizerunkiem, pojemność w litrach od 4,5l-5l. Wyposażenie wewnętrzne: Pojemnik na prochy. Urny kamienne Kamień W różnych kolorach i kształtach, z krzyżem lub wizerunkiem, pojemność w litrach od 4,5l-5l. Wyposażenie wewnętrzne. Pojemnik na prochy. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY: Wykonawca będzie odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznym i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Okres udzielonej przez Wykonawcę odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady fizyczne, obowiązuje z chwilą wydania/dostarczenia trumien, sarkofagów i krzyży do Zamawiającego ( Cmentarz Komunalny, ul. Wojska Polskiego 124, Sosnowiec). Okres ten nie może być dłuższy niż 24 miesiące i nie może być krótszy niż 12 miesięcy. W razie stwierdzenia wad dostarczonych elementów , Wykonawca zobowiązany jest do ich wymiany na elementy wolne od wad, w czasie nie dłuższym niż czas (termin dostawy) zadeklarowany w ofercie . Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia na ul. Wojska Polskiego w Sosnowcu - Cmentarz Komunalny. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39.29.60.00 - Wyroby pogrzebowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 29140.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPHU ABC Katarzyna Pęciak
Email wykonawcy: pphuabc@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Włókniarzy 8/9
Kod pocztowy: 58-533
Miejscowość: Mysłakowice
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29140.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29140.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29140.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.