To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-17
Ogłoszenie nr 500012834-N-2018 z dnia 17-01-2018 r.
Powiat Żarski: Dostawa tablic rejestracyjnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 635537-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Żarski, Krajowy numer identyfikacyjny 97077016100000,
ul. Al. Jana Pawła II
5,
68200
Żary, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
684 790 600, e-mail
j.chomik@powiatzarski.pl, faks
684 790 601.
Adres strony internetowej (url): www.powiatzary.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tablic rejestracyjnych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WIGN.272.33.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest systematyczne i terminowe wykonanie i dostarczanie atestowanych tablic rejestracyjnych pojazdów według parametrów zawartych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2016 r., poz. 1038) i rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2016r. poz. 1084) 2. Tablice mają być dostarczane w opakowaniu, którego wartość wliczona jest w cenę towaru, obejmującym folię ochronną dla każdego kompletu tablic i pakowanie po 25 kompletów w kartonach, czytelnie opisane serią i numerami. Wykonawca dokonywał będzie rozładunku przedmiotu umowy do pomieszczenia wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego. 3. Wykonawca zamówienia dostarczać będzie tablice rejestracyjne na własny koszt do siedziby Referatu ds. Rejestracji Pojazdów i Praw Jazdy Starostwa Powiatowego w Żarach partiami - w ilościach i terminach wskazanych przez zamawiającego (zamówienia składane elektronicznie ) to jest nie później niż w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia. Dostawa wykonywanych tablic rejestracyjnych realizowana będzie sukcesywnie stosownie do zgłaszanych e-mailem, faksem lub telefonicznie zapotrzebowań w terminie 2 dni roboczych od daty złożenia. Zastrzega się możliwość wykonania wtórnika tablicy rejestracyjnej w w/w terminie. 4.Wykonane wtórniki tablic rejestracyjnych wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Referatu ds. Rejestracji Pojazdów i Praw Jazdy Starostwa Powiatowego w Żarach w terminie nie przekraczającym 4 dni od momentu złożenia zapotrzebowania. 5. Zamawiający informuje, że orientacyjny limit ilości tablic, których dotyczy niniejszy przedmiot zamówienia wynosi: a) tablice samochodowe jednorzędowe: - 18 600 szt. b) tablice samochodowe dwurzędowe: - 200 szt. c) tablice motorowerowe: - 500 szt. d) tablice motocyklowe, ciągnikowe: - 600 szt. e) tablice jednorzędowe na przyczepy: - 300 szt. f) tablice dwurzędowe na przyczepy: -150 szt. g) tablice indywidualne samochodowe: -20 szt. h) tablice zabytkowe samochodowe: - 10 szt. i) tablice zabytkowe motocyklowe:- 10 szt. 6. Podane w ust. 5 limity stanowią ilość szacunkową. Zamawiający zastrzega możliwość dostawy mniejszej ilości tablic, jeżeli wynikać to będzie z zapotrzebowania. Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia. 7. Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy należność za dostarczoną partię tablic po jej każdorazowym odbiorze i sprawdzeniu. Protokół odbioru będzie podstawą do wystawienia faktury VAT. Zamawiający zapłaci należność w terminie określonym na podstawie najkorzystniejszej oferty. Za zachowany termin zapłaty ustala się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. 8. W przypadku realizacji jednorazowych zamówień poniżej 5 kompletów tablic (wtórniki, indywidualne, zabytkowe itp.), Zamawiający dokona jednorazowej zapłaty na podstawie faktury zbiorczej wystawianej raz w miesiącu na koniec miesiąca kalendarzowego. 9. Gwarancja wynosi 24 miesiące. Reklamacje, co do jakości wydanych tablic, powinny być rozpatrzone w terminie do 30 dni liczonych od dnia złożenia. W razie uwzględnienia reklamacji Wykonawca jest zobowiązany do poniesienia jej kosztów i usunięcia stwierdzonych wad w terminie 14 dni liczonych od dnia uwzględnienia reklamacji. 10. W zakresie przedmiotu zamówienia mieści się również protokolarny odbiór, zniszczenie przez pocięcie i złomowanie wycofanych, zużytych tablic rejestracyjnych. Likwidacja zużytych tablic bez osobnego wynagrodzenia obejmująca: a) odbiór w siedzibie Zamawiającego tablic rejestracyjnych, b) kasację wykonaną w sposób gwarantujący zniszczenie tablic w stopniu uniemożliwiającym odczytanie całego numeru i ich ponowne użycie. 11. Wykonawca gwarantuje niezmienność cen jednostkowych oferowanych tablic rejestracyjnych przez cały okres obowiązywania umowy. 12. Wykonawca dostarczał będzie wyprodukowane tablice a także odbierał przeznaczone do złomowania tablice na własny koszt. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia tablic i zapłaty należności w przypadku, gdy dostarczone tablice nie będą odpowiadać standardom jakościowym. W przypadku dostawy tablic wadliwych lub innych niż zamówione, Wykonawca zobowiązany jest do ich wymiany w terminie 24 godzin od chwili powiadomienia o tym fakcie przez Zamawiającego (pisemnie albo pocztą elektroniczną lub faxem). 14.Zamawiający zapłaci tylko za tablice dostarczone zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez zamawiającego. 15.W przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych wprowadzonych w drodze zmiany przepisów, o których mowa w ust. 1. Wykonawca będzie wykonywał i dostarczał tablice według nowych wzorów. 16. Wykonawca zobowiązany jest na czas trwania umowy nieodpłatnie dostarczyć( użyczyć) i zainstalować oprogramowanie dla jednego stanowiska, umożliwiające elektroniczne składanie zamówienia na tablice. Oprogramowanie zostanie dostarczone i zainstalowane na wskazanej przez zamawiającego jednostce komputerowej w terminie 7 dni od daty podpisania umowy oraz przeszkoli w tym celu minimum dwie osoby
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30.19.50.00 - Tablice
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
151065
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe-Handlowe "REST"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
185810
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŻAR
- Modernizacja infrastruktury i wyposażenia SOR oraz poradni diagnostycznych z nim współpracujących polegająca na przebudowie infrastruktury oraz wymianie i doposażeniu w nowoczesną aparaturę ... .
- "Budowa i przebudowa drogi wewnętrznej oraz budowa ciągu pieszo- jezdnego w m. Olbrachtów"
- "Zakup dwóch samochodów dostawczych typu wywrotka na potrzeby referatu dróg powiatowych "
- "Budowa zbiornika buforowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz zasilaniem elektrycznym dla stacji uzdatniania wody w m. Sieniawa Żarska"
- Dostawa piasku i betonu konstrukcyjnego dla Łużyckiego Centrum Recyklingu Sp. z o.o.
- Mechaniczne oczyszczanie dróg powiatu żarskiego
więcej: przetargi w Żarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz ich wtórników, a także odbiór, zniszczenie i zagospodarowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
- "Roboty budowlane i porządkowe na terenie dawnego cmentarza ewangelickiego - część zachodnia w formule zaprojektuj i wybuduj"
- Dostawa tablic dibondowych
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.