Ogłoszenie nr 500012654-N-2017 z dnia 11-08-2017 r.
Biały Dunajec: Adaptacja pomieszczeń budynku szkoły podstawowej i gimnazjum w Sierockiem na oddział przedszkolny wraz z budową pochylni dla osób niepełnosprawnych
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 505040-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 99272-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Biały Dunajec, Krajowy numer identyfikacyjny 53225700000,
ul. ul. Jana Pawła II
312,
34-425
Biały Dunajec, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
182 073 197, e-mail
sekretariat@bialydunajec.com.pl, faks
182 073 124.
Adres strony internetowej (url): www.bialydunajec.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja pomieszczeń budynku szkoły podstawowej i gimnazjum w Sierockiem na oddział przedszkolny wraz z budową pochylni dla osób niepełnosprawnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.5.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Adaptacja pomieszczeń budynku szkoły podstawowej i gimnazjum w Sierockiem na oddział przedszkolny" -Roboty rozbiórkowe i demontażowe - Posadzki i schody. - Ściany i sufity. - Montaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej. - Roboty instalacyjne wod-kan, c.o.. - Roboty instalacyjne elektryczne. - Roboty zewnętrzne. - Roboty uzupełniające. "Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych przy Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Sierockiem" - Roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne. - Wykonanie dojazdu i pochylni. - Wymiana drzwi wejściowych.
II.4) Główny kod CPV: 45214210-5
Dodatkowe kody CPV:
45310000-3,
45320000-6,
45330000-9,
45410000-4,
45420000-7,
45430000-0,
45440000-3,
45111000-8,
45233251-3,
45421130-4
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
- rozpoczęcie w dniu 26 czerwca 2017
- zakończenie: do 31 sierpnia 2017
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
11/08/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć. Wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Przedmiotowe roboty budowlane są niezbędne dla realizacji całej umowy.
W trakcie robót ziemnych okazało się że system odwodnienia poprzez drenaż i studnie jest całkowicie niesprawny oraz że istniejące odwodnienie deszczowe z rynien dachowych jest połączone studniami odwadniającymi z drenażem. Należy wykonać nowy drenaż na całej ścianie frontu budynku szkoły od istniejących schodów (zejście do kuchni) do studzienki znajdującej się w narożu budynku (obok projektowanej pochylni dla niepełnosprawnych).
Należy wykonać odwodnienia deszczowe nowymi rurami PCV oraz uchwycić jak najwięcej przyłączy rynnowych.
Należy wykonać wykop palisadę i barierkę do głównego wejścia szkoły
Należy wykonać termomodernizacje ściany budynku szkoły od parapetu podokiennego do głębokości 80cm poniżej projektowanego poziomu terenu (projektowana kostka brukowa).
Po przystąpieniu do robót zewnętrznych związanych z schodami gruntowymi (zejście do przedszkola) okazało się że
należy wykonać remont istniejących schodów zejściowych do kuchni tj. fundamentu i ściany fundamentowej
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zmiana § 18 ust1 umowy w którym zastała wprowadzona zmiana wynagrodzenia kosztorysowego o wartość robót dodatkowych z kwoty umownej 145 935,12netto na kwotę 177 403,83netto Wartość umowy wzrosła o około 22% Termin wykonania oraz pozostałe warunki umowy pozostały bez zmian.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa zewnętrznej windy wraz z platformą dojazdowa przystosowaną dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni"
- Modernizacja i przebudowa terenów i obiektów należących do Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku - wymiana podłogi sportowej w Hali Mistrzów II postępowanie
- Remont części pomieszczeń i klatki schodowej oraz wykonanie instalacji p.poż. w budynku nr 1 OSW nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- "Termomodernizacja budynku strażnicy w miejscowości Kołacinek"
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remontach elewacji i remontach klatek schodowych w budynkach mieszkalnych
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Brudzeń Duży
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.