eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołów › Zmiana organizacji ruchu wraz z przebudową nawierzchni i budową parkingów przy ul. Kolejowej w Wołowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-08-11

Ogłoszenie nr 500012629-N-2017 z dnia 11-08-2017 r.

Wołów: Zmiana organizacji ruchu wraz z przebudową nawierzchni i budową parkingów przy ul. Kolejowej w Wołowie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Regionalny Program operacyjny Województwa Dolnosląskiego 2014-2020, Oś priorytetowa 3 Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 3.4 Wdrazanie strategii niskoemisyjnych-Poddziałanie 3.4.1 Wdrażanie strategii niskoemisyjnych - konkursy horyzontalne - nabór na OSI

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 370921-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 372637-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 32044-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Wołowie, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. Rynek 34, 56100 Wołów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 319 13 05, e-mail sekretariat@wolow.pl, faks 71 319 13 03.
Adres strony internetowej (url): www.bip.wolow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zmiana organizacji ruchu wraz z przebudową nawierzchni i budową parkingów przy ul. Kolejowej w Wołowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PZP.271.27.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres przedmiotu obejmuje: o przebudowę ul. Kolejowej, w tym wykonanie korekty geometrii istniejącej drogi, tj. zmniejszenie szerokości jezdni do stałej wartości 6,5m oraz podniesienie niwelety jezdni, co pozwoli zredukować wyniesienie krawężników (w stanie obecnym wynosi ono lokalnie ok. 30cm). o projektowana jezdnia ograniczona została krawężnikiem/opornikiem kamiennym 15*30 posadowionym na ławie z betonu C-12/15 (PN EN 206-1:2003). Krawężnik/Opornik ten jest wyniesiony ponad nawierzchnię na wysokość 0-16 cm. Zejście krawężnika na 2/0 cm należy wykonać na odcinku 2m. o budowa drogi manewrowej dla autobusów (kostka kamienna) o budowa wyspy azylu z przystankiem komunikacji zbiorowej z przeszkloną wiatą o wiata przeszklona z płaskim, szklanym dachem, konstrukcja stalowa ze szklanym wypełnieniem tylniej ściany oraz ze szklanym dachem, na miejscu instalacji montowana za pomocą spoin śrubowanych ze stali nierdzewnej, konstrukcja stalowa ocynkowana malowana piecowym lakierem proszkowym. Rama nośna: słupy nośne oraz poziome rynny tworzy spawana konstrukcja z stalowych rur 133x8mm i stalowej blachy o grubości 4,10 i 12mm . Wsporniki (podparcie dachu) wykonane z brzozowe sklejki o grubości 30 mm zabezpieczonej do użytku zewnętrznego. Rama spełnia funkcję konstrukcji nośnej szklanego wypełnienia tylnej ściany i dachu, służy również odwodnieniu dachu. Wypełnienie ścian bocznych i tylnej: hartowane szkło o grubości 10 mm z nadrukiem bezpieczeństwa. Krycie dachu: szkło hartowane 8mm, lub hartowane i klejone o grubości 2x5 mm, z wyklejeniem - matowe pasy rozpraszające światło. Odwodnienie: poprowadzone nośnym słupem z wypustem nad poziomem terenu za tylną ścianą wiaty. Wyposażenie: zintegrowana ławeczka: siedzenie z 5 szczeblin o rozmiarach z litego drewna sosnowego zabezpieczonego do użytku zewnętrznego, w stalowej ramie z kotwieniem pod płytki. Kolorystyka: odcienie poliestrowych farb proszkowych, struktura matowa. o - Kotwienie: kotwienie pod kostkę lub w utwardzonym terenie do betonowej stopy fundamentowej przy pomocy kotew M20, ławeczka kotwiona na kotwach M12 o budowa chodników z kostki kamiennej 9/11 Chodnik od strony jezdni/parkingu przylega do krawężnika/opornika kamiennego 15*30 posadowionego na ławie betonowej C-12/15 (PN EN 206-1:2003). Od strony zieleńca/terenu/ścieżki rowerowej ograniczeniem jest obrzeże kamienne 8*30 ustawione na ławie z betonu C-12/15 (PN EN 206-1:2003). o budowa ścieżki rowerowej o szer. 2 m, z płyt kamiennych 90x50x8 cm promieniowanych gr. 8 cm. Ścieżka rowerowa od strony jezdni przylega do krawężnika/opornika kamiennego 15*30 posadowionego na ławie betonowej C-12/15 (PN EN 206-1:2003). Od strony terenu/chodnika/zieleńca ograniczeniem jest obrzeże kamienne 8*30 ustawione na ławie z betonu C-12/15 (PN EN 206-1:2003). o wykonanie zieleńców, o wycinka drzew kolidujących z inwestycją - 10 szt., 21 drzew przewidziano do zabezpieczenia; o montaż stojaków na rowery - 22 stanowiska o budowa nowego parkingu dla pojazdów osobowych - 42 miejsca postojowe w tym 2 dla niepełnosprawnych, o w miejscu projektowanego parkingu należy zlikwidować istniejące ogrodzenie z murem, ogródki, altanki, garaże, komorę kanalizacji sanitarnej oraz przepompownię. o w miejscu istniejących dojazdów do posesji zaprojektowano zjazdy indywidualne o szerokości 3,5m i skosach wjazdowych 1:1 na szerokości 1m. o budowa kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe z terenu inwestycji do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej. o przebudowa kolidującej sieci elektrycznej, tj. istniejąca trafostacja zostanie przeniesiona w nową lokalizację. W ramach projektu branży elektrycznej zostanie przebudowane również oświetlenie projektowanego parkingu i ulicy Kolejowej przed budynkiem dworca. Rozbudowa linii kablowej oświetlenia projektowanego parkingu przy dworcu kolejowym w Wołowie, na ul. Kolejowej i powiązanie jej z istniejącym oświetleniem drogowym będącym własnością Gminy Wołów. Zakres obejmuje również: montaż czterech lamp oświetleniowych typu parkowego na słupach rurowych ocynkowanych oraz montaż czterech lamp oświetleniowych z oprawami 110 W na słupach rurowych ocynkowanych wys. 10 m. o w ramach projektowanej inwestycji przewiduje się wykonanie rozbiórki: nawierzchni z bet. kostki brukowej, nawierzchni bitumicznej, wylewki betonowej, nawierzchni z płytek 35x35 cm, nawierzchni z płytek 50x50 cm, nawierzchni z kostki kamiennej 18x20 cm i 9x11 cm, nawierzchnia z kamienia nieregularnego, krawężników i oporników kamiennych wraz z ławami betonowymi, obrzeży betonowych wraz z ławami betonowymi, stopnia kamiennego przed wejściem do budynku dworca, schodów na skarpie, ogrodzenia (przy parkingu), muru ceglanego, muru oporowego, trafostacja, altanek, garaży i innych obiektów w obszarze parkingu, komory kanalizacji sanitarnej, komory przepompowni, studzienek wpustowych kanalizacji deszczowej, znaków drogowych, słupów latarń z oprawami, zdjęcie humusu o w ramach realizacji zadania kontraktu przewiduje się wprowadzenie zmiany stałej organizacji ruchu


II.4) Główny kod CPV: 45233222-1
Dodatkowe kody CPV:

45233200-1,

45232452-5,

45233120-6,

45112000-5,

45233000-9,

45231300-8,

45110000-1,

45232000-2,

45111000-8,

45231220-3,

45231400-9,

45316110-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Zamówienie ma zostać zrealizowane w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 30.08.2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg ograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/07/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
wzrost wynagrodzenia wykonawcy w związku z koniecznością wykonania dodatkowych robót budowlanych

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonanie robót dodatkowych stało się konieczne na obecnym etapie wykonywania robót budowlanych. Dodatkowe roboty budowlane nie zostały objęte zamówieniem podstawowym, wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego i jest niezbędne do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się niezbędne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Z uwagi na konieczność zbilansowania ilości materiału i ujednolicenia konstrukcji jezdni w rejonie inwestycji, zdecydowano o zmianie konstrukcji poszczególnych odcinków jezdni i ustalono następujące rodzaje konstrukcji: odcinki o konstrukcji A1 i A2 ujednolicić i doprowadzić do końca łuku na zjeździe w km ok. 0+043,00 jako konstrukcję na tym odcinku przyjąć w następującym układzie warstw , warstwa ścieralna z kostki kamiennej 9odzysk), podsypka cementowo-piaskowa 1:4, gr. 5 cm, podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 stab. mech. hr. 15cm., istniejące podłoże gruntowe po usunięciu starej kostki kamiennej, ODCINKI O KONSTRUKCJI A4 ORAZ ODCINEK OD KM 0+0,43,00 DO PODŁĄCZENIA Z PROJEKTOWANYM ODCINKIEM O KONSTRUKCJI A4 WYKONAĆ W NASTĘPUJĄCYM UKŁADZIE WARSTW warstwa ścieralna z kostki kamiennej 9/11 (materiał nowy), podsypka cementowo-piaskowa 1:4, gr. 5cm, podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego0/31, stab. mech. gr. 15cm, warstwa gruntu stabilizowanego cementem o Rm=1,5 MPa, gr. 15cm (stabilizacja na miejscu), istniejące podłoże gruntowe po usunięciu starej kostki kamienne, PROPONOWANE ODCINKI O KONSTRUKCJI A3 I A5 UJEDNOLICIĆ, KONSTRUKCJĘ NA TYM ODCINKU PRZYJĄĆ W NASTĘPUJĄCYM UKŁADZIE WARSTW: warstwa ścieralna z kostki kamiennej 18/20 (odzysk), podsypka cementowo-piaskowa 1:4, gr. 5cm, podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 stab. mech. gr.15cm, istniejące podłoże gruntowe po usunięciu starej kostki kamiennej. PARKING O PROPONOWANEJ KONSTRUKCJI D1 WYKONAĆ ZGODNIE Z PROJEKTEM STOSUJĄC JAKO WARSTWĘ ŚCIERALNĄ KOSTKĘ Z ODZYSKU. konstrukcję chodników B1 i B2 wykonać z zastosowaniem płyt kamiennych promieniowanych 90x50x6cm i 120x50x6cm uzupełnionych kostką granitową 9/11, szerokość płyty dostosować do szerokości projektowanego chodnika. Na chodniku szczeliny między kostkami wypełnić miałem kamiennym. Przy przejściach dla pieszych wyniesionych przed najazdem na przejście wbudować trzy rzędy kostki kamiennej 18/20 tak by zapełnić odcinek przejściowy pomiędzy nawierzchniami o zmiennej sztywności. Na odcinku A3 i A4 wykonać ścieki przykrawężnikowe z dwóch rzędów kostki kamiennej. W celu rozwiązania ewentualnej kolizji konstrukcji nawierzchni parkingu oraz nowej lokalizacji trafostacji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym elektroenergetycznym i teletechnicznym (nie oznaczonym na mapie do celów projektowych, odkrytym w trakcie prowadzenia robót) ustalono konieczność odkrycia sieci podziemnych na całej kolidującej trasie w celu dokładnej identyfikacji ich przebiegu i głębokości posadowienia. z uwagi na bardzo zły stan techniczny wpustów oraz przykanalików wymiana wpustów oznaczonych symbolem B,C,d i E wraz z przykanalikami. Z uwagi na zły stan techniczny oraz pozytywną opinię WKZ podjęto decyzję o rozbiórce budynku toalety publicznej w rejonie projektowanego parkingu. Wymiana ogrodzenia betonowego z uwagi na jego niezadowalający stan techniczny. W związku z planowaną realizacją inwestycji Przebudowa budynku dworca PKP wykonać przyłącza-kanalizacji sanitarnej, przyłącza gazowego, wodociągowego, kanalizacji deszczowej, wykonanie podłączenia do kanalizacji deszczowej studni do odprowadzenia odwodnienia powierzchni dachu budynku dworca.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Za wykonanie dodatkowych robót koniecznych, wynagrodzenie Wykonawcy zwiększy się o kwotę 427947,75, które stanowi 19,93%wartości zamówienia podstawowego.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.