eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołów › POPRAWA KOMUNIKACJI W CENTRUM WOŁOWA

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-08-11

Ogłoszenie nr 500012541-N-2017 z dnia 11-08-2017 r.

Wołów: POPRAWA KOMUNIKACJI W CENTRUM WOŁOWA
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Program Operacyjny - RPO WD 2014-2020 Oś priorytetowa -3 Gospodarka niskoemisyjna działanie 3.4 Wdrażanie strategii niskoemisyjnych, Poddziałaanie 3.4.1 Wdrażanie strategii niskoemisyjnych - konkursy horyzontalne

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 26385-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 29783-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 75173-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Wołowie, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. Rynek 34, 56100 Wołów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 319 13 05, e-mail sekretariat@wolow.pl, faks 71 319 13 03.
Adres strony internetowej (url): www.bip.wolow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

POPRAWA KOMUNIKACJI W CENTRUM WOŁOWA

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PZP.271.5.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część I - Adaptacja terenu dworca autobusowego PKS na potrzeby parkingu. Inwestycja dotyczy przebudowy dworca PKS, który stanowi Zintegrowane Centrum Przesiadkowe (ZCP). Polega na przebudowie nawierzchni placu manewrowego, adaptacji na potrzeby parkingu dla sam. osobowych, przebudowie drogi dojazdowej wraz z chodnikiem oraz wykonaniu organizacji ruchu. Przebudowywany dworzec przylega do DW 340. W ramach prac przewiduje się zwiększenie powierzchni placu przeznaczonego na potrzeby parkingu (park & ride), placu manewrowego dla autobusów oraz wykonanie organizacji ruchu. W ramach inwestycji zostanie również przebudowana nawierzchnia ulicy dojazdowej do Pl. Piastowskiego z regulacją szerokości chodnika. Planowana do przebudowy nawierzchnia ulicy dojazdowej do pl. Piastowskiego będzie służyć bezpośrednio połączeniu infrastruktury park & ride z siecią dróg miejskich Plac Piastowski jest łącznikiem pomiędzy ul. Wrocławską a dworcem PKS czyli Zintegrowanym Centrum Przesiadkowym. Istniejące sieci nie wymagają przebudowy, natomiast przewidziano do regulacji wysokościowej 4 wpusty na terenie placu manewrowego. W niniejszym projekcie przyjęto rozwiązania projektowe które zapewnią prawidłowe funkcjonowanie placu oraz należytą obsługę pojazdów osobowych oraz autobusów PKS. Głównym zadaniem projektu jest poprawa warunków ruchowych dla autobusów oraz zwiększenie liczby miejsc postojowych. W zakresie dworca PKS (Zintegrowanego Centrum Przesiadkowego) zaprojektowano nowy peron autobusowy o szerokości 2.50m wykonany z kostki betonowej i oddzielony od nawierzchni placu krawężnikami betonowymi. Przewidziano również nawierzchnie dla niewidomych typu brail.. Zmieniono nieznacznie lokalizację chodników dostosowując ciąg pieszy do zaprojektowanego peronu. Na peronie przewidziano wiatę przystankową długości 12m. Cały peron oddzielono od placu manewrowego i parkingu barierką. Poszerzoną nawierzchnię placu zaprojektowano o nawierzchni bitumicznej. Ulice dojazdową ze względu na konieczność oznakowania poziomego przewidziano do rozbiórki warstwy ścieralnej z kostki kamiennej oraz ponowne ułożenie kostki z wykonaniem organizacji ruchu z kostki kamiennej koloru czerwonego. Istniejący chodnik od strony budynku Starostwa Powiatowego przewidziano do modernizacji. Część II - Budowa parkingu przy ul. Wrocławskiej w Wołowie. Przedmiotowa inwestycja obejmuje budowę parkingu , który znajdować się będzie w okolicy skrzyżowania ul. Wrocławskiej i Rawickiej. W zakres opracowania wchodzi budowa nawierzchni parkingu z kostki kamiennej, wykonanie odwodnienia za pomocą studni chłonnych oraz zabezpieczenie istniejących sieci uzbrojenia podziemnego. Istniejące sieci nie wymagają przebudowy poza regulacją wysokościową studni rewizyjnych. Planowany parking łączy się z istniejącą drogą dojazdową. Projektowany parking składa się z dwóch części z osobnymi wjazdami o nieregularnym kształcie dopasowanym do istniejącego nasypu ziemnego okalającego podziemny schron. Pierwsza część składa się z drogi dojazdowej oraz parkingu na 17 miejsc postojowych dla samochodów osobowych. Druga część składa się z parkingu na 6 miejsc postojowych. Północno zachodnia część parkingu stanowi drogę dojazdową do przyległych posesji i zakładów usługowych. Miejsca postojowe zaprojektowano tak, aby parkujące samochody nie utrudniały komunikacji lokalnej. Budowa park & ride przy ul. Wrocławskiej w Wołowie, jest podyktowana tym, że park & ride przy samym dworcu PKS jest niewystarczający, wokół jest ścisła zabytkowa zabudowa, nagromadzenie instytucji - Urząd Miejski, Starostwo Powiatowe, PUP parking na Wrocławskiej jest uzupełnieniem parkingu przy dworcu PKS, który stanowi Zintegrowane Centrum Przesiadkowe (ZCP). Jego lokalizacja jest ściśle powiązana z dworcem PKS (w odległości 300m). Część III - Zmiana stałej organizacji ruchu w obrębie ulic dojazdowych do Rynku w Wołowie. Głównym celem jest zmiana oznakowania w obrębie dróg dojazdowych do rynku. W zakres niniejszej inwestycji wchodzą odcinki dróg wojewódzkich nr 339 i 340 (od ul. Wrocławskiej do ul. Zwycięstwa) w m. Wołów. W zakresie opracowania jest również zmiana organizacji ruchu w obrębie dworca PKS i pl. Piastowskiego Powyższa inwestycja wyprowadzi ruch z centrum i pokieruje go do park&ride i stacji PKS stanowiącym Zintegrowane Centrum Przesiadkowe (ZCP). Zgodnie z przedmiarem robót w ramach Zmiany organizacji ruchu przewidziano: o usunięcie istniejącego oznakowania poziomego - (czyli usunięcie malowanych białych linii ) - 60 m2, o zdjęcie znaków drogowych - 54 szt. o przestawienie 17 szt. znaków drogowych o postawienie nowych znaków drogowych - 159 szt. o oznakowanie poziome jezdni materiałami grubowarstwowymi - linie ciągłe i przerywane, linie na skrzyżowaniach i przejściach o oznakowanie poziome jezdni masami termoplastycznymi - strzałki i inne symbole o elementy bezpieczeństwa ruchu - wysepki nakładane płytowe z tworzywa sztucznego, słupki wygrodzeniowe Zmiana organizacji ruchu zakładana następujące elementy: - w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu w obszarze rynku wprowadza się strefę zamieszkania - wyznaczenie oraz uregulowanie kwestii miejsc parkingowych w ciągu objętych opracowaniem ulic - uwzględnienie w organizacji ruchu nowopowstałych park & ride - zmiana organizacji ruchu na skrzyżowaniach.


II.4) Główny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:

45113000-2,

45233222-1,

45232452-1,

45232452-5,

45233120-6,

45112000-5,

45200000-9,

45230000-8,

45233000-9,

45231300-8,

45112710-5,

45110000-1,

45233141-9,

45233221-4,

45233292-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia podpisania umowy do dnia 20.09.2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg ograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/07/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zwiększenie wartości wynagrodzenia wykonawcy o wartość zamówienia dodatkowego.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonanie robót dodatkowych stało się konieczne na obecnym etapie wykonywania robót budowlanych. Roboty dodatkowe nie zostały objęte zamówieniem podstawowym, wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego i jest niezbędne dla jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Dodatkowe roboty budowlane wynikają z zamierzenia zwiększenia efektu funkcjonalnego i wizualnego. W ramach procedury zmiany umowy zamierza się: wykonać frezowanie korekcyjne całej nawierzchni bitumiczne, wykonać nakładkę bitumiczną o gr. ok./4 cm, wykonać remont chodnika stosując nawierzchnie z płyt granitowych uzupełnionych kostka granitową, wykonać regulację i korektę czterech wpustów kanalizacji deszczowej, wykonać oświetlenie peronu autobusowego i zabytkowego muru miejskiego, remont schodów wraz z pochylnia dla osób niepełnosprawnych, wykonanie ścieku z rolki betonowej 16x16 wokół peronu.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Za wykonanie robót dodatkowych koniecznych, wynagrodzenie Wykonawcy zwiększy się o kwotę 312058,26 które stanowi 39,26% wartości wynagrodzenia podstawowego.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.