To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-11
Ogłoszenie nr 500012482-N-2017 z dnia 11-08-2017 r.
Gmina Policzna: "Wzrost atrakcyjności rekreacyjnej na terenach wiejskich poprzez zagospodarowanie centrum miejscowości Policzna"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest realizowane przy udziale środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 524699-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Policzna, Krajowy numer identyfikacyjny 67022388200000,
ul. ul. Bolesława Prusa 11
,
26907
Policzna, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
0-48/677-00-39, e-mail
budownictwo@policzna.ugm.pl, faks
677-00-51.
Adres strony internetowej (url): www.policzna.ugm.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wzrost atrakcyjności rekreacyjnej na terenach wiejskich poprzez zagospodarowanie centrum miejscowości Policzna"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.RLO.271.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu centrum miejscowości Policzna - terenu znajdującego się na w Policznie na działce nr 44/6, przy ul. B. Prusa 2, 26-720 Policzna, powiat zwoleński, województwo mazowieckie. W skład zagospodarowania centrum wchodzą: ciągi pieszo-jezdne, elementy małej architektury, zieleń, oświetlenie terenu. Opis i zakres robót: W ramach prac wykonane zostanie 1025,56 m2 nawierzchni z kostki brukowej, 110,57 mb obrzeża betonowego 8x30x100 cm oraz 136,66 mb krawężników betonowych 15/30 cm., kolorystyka szara. Obiekt dostosowany będzie dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich poprzez zastosowanie spadku w chodniku max 2%. Przewidziano wykonanie trawnika z trawy sportowej o pow. 446,58 m2. W donicach wykonane zostaną nasadzenia kwiatów. Wykonane zostaną 2 szt. pergoli o wym. rzutu 250/250cm, wysokości 250cm. Pergole wykonane będą z profili stalowych 50/50/5 mm zakotwionych w stopach fundamentowych 40/40 cm i grubości 100 cm. Ściany boczne oraz dach pergoli wykonane będą z blachy z perforacją ozdobną. Plac wyposażony będzie w 6 szt. ławek o długości 200 cm, ławki będą betonowe w kolorze czarnym z siedziskiem z desek, 9 szt. betonowych czarnych donic o wymiarach 50cmx100cmx50 cm i 3 szt. betonowych koszy ulicznych w kolorze czarnym o wymiarach 60cmx60 cm, 14 szt. pojedynczych stojaków na rowery wykonanych ze stali ocynkowanej. Cały teren będzie oświetlony 9 szt. latarni z ledowym źródłem światła (LED) i wysokości 4,0 m, a także 2 szt. latarni o wysokości 4,0 m zasilanych solarnie i odgrodzony od strony jezdni słupkami ulicznymi o wysokości 1,0m z łańcuchami, słupki w ilości 20szt, w rozstawie 1,80cm połączone łańcuchami ocynkowanymi. Na placu zostanie ustawiona także tablica informacyjna ze stali ocynkowanej. Roboty budowlane wykonane powinny być zgodnie z dokumentacją projektu architektoniczno-budowlanego, z przedmiarem robót i załączoną do niego specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR) dla poszczególnych branż zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. Zamawiający dokonał zgłoszenia robót budowlanych do Wydziału Budownictwa i Architektury Starostwa Powiatowego w Zwoleniu. 2. Pozostałe wymogi dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1) W dokumentacji technicznej, we wszystkich pozycjach, w których występuje nazwa producenta Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania produktów równoważnych tzn. o nie gorszych parametrach technicznych niż te, które posiadają produkty wskazane za pomocą znaku towarowego czy pochodzenia. 2) W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3)Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe roboty wykonawca udzielił co najmniej 3 - letniej gwarancji jakości (uwaga: termin gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert - patrz pkt. 56 i 57 specyfikacji).4) Niniejsza specyfikacja opisuje przedmiot zamówienia w sposób kompletny. Jednakże w celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający umożliwia dokonanie przez wykonawcę (na własny koszt) oględzin miejsca, w którym nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia i jego otoczenia oraz szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją projektową. 5) Do pięciu dni przed dniem podpisania umowy Wykonawca jest zobowiązany: dostarczyć Zamawiającemu dwa egzemplarze kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych i zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego kierownika budowy i kierowników robót jeśli tacy są wymagani, wraz z oświadczeniem o podjęciu obowiązków kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych. 6)Wykonawca zobowiązany jest stosować w czasie realizacji zamówienia wszelkie obowiązujące przepisy z zakresu prawa budowlanego, BHP, ochrony środowiska, ustawy o odpadach, ppoż. oraz zapewnić stały nadzór techniczny. Wykonawca jest zobowiązany pokryć wszelkie opłaty i kary nałożone przez właściwe podmioty, organy i instytucje za dokonane przez Wykonawcę złamanie prawa, przekroczenie norm i przepisów w trakcie realizacji umowy oraz zawinione zaniedbania. 7) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego terenu budowy. 8) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób zapewniający zachowanie bezpieczeństwa osób znajdujących się w pobliżu obiektu, w którym prowadzone będą roboty budowlane.9) Wykonawca we własnym zakresie dokona zabezpieczeń poszczególnych etapów budowy przed wpływami czynników atmosferycznych. 10) Przed zgłoszeniem końcowego odbioru Wykonawca: a) sporządzi kompletną dokumentację powykonawczą zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, w tym między innymi: - projekty powykonawcze z naniesionymi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy, - geodezyjną inwentaryzację powykonawczą z potwierdzeniem przyjęcia jej do Państwowego zasobu geodezyjnego,Dokumentację powykonawczą należy sporządzić w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego.W oparciu o wyżej wymienioną kompletną dokumentację powykonawczą zostanie sporządzony protokół końcowego odbioru budowy potwierdzający wykonanie robót zgodnie z umową oraz przepisami ustawy Prawo budowlane. 11)Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy określa wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób zatrudnionych w brygadach lub samodzielnie wykonujących czynności: brukarz, elektryk, gdyż wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.): a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy: W terminie 10 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawca zobowiązany jest przedstawić zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących opisane powyżej czynności, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: o zamawiający ma prawo w każdym momencie realizacji zamówienia zwrócić się do wykonawcy o przedstawienie aktualnego oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących opisane powyżej czynności, natomiast wykonawca ma obowiązek przedstawić ją zamawiającemu niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 3 dni od pisemnego wezwania, o w przypadku naruszenia obowiązku udokumentowania zatrudnienia osób wykonujących wymienione powyżej czynności, opisanego w lit. a oraz w lit. b tiret 1 wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w wysokości 500 zł brutto za każdy dzień zwłoki w dostarczeniu dokumentów. Jeżeli zwłoka przekroczy 10 dni zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy z winy wykonawcy i kara umowna w wysokości 20% ceny oferty wykonawcy. c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na umowę o pracę osoby wykonujące czynności: brukarza, elektryka. 12) Zamówienie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych, zatem zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ) zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy określił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. 13) Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy, odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zostały określone dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45111291-4
Dodatkowe kody CPV: 45233300-2, 45233200-1, 45223821-7, 45112710-5, 31527200-8, 45111200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
263468.22
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LATAŁA P&W S.C.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
323490.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 16% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
263468.22
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
323490.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 16% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z remontem schodów i remontem boiska na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
- Remont zabytkowego cmentarza z okresu I Wojny Światowej w Pęcicach II
- Przebudowa boiska szkolnego w Kostomłotach Drugich
- Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Samlino, obręb Benice, gmina Kamień Pomorski
- Zagospodarowanie terenu sportowo rekreacyjnego w centrum miejscowości Modlniczka na dz. nr 317/2, 713"- etap II
więcej: Oświetlenie zewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.