To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-16
Ogłoszenie nr 500012465-N-2018 z dnia 16-01-2018 r.
Sąd Okręgowy: Dostawa sprzętu informatycznego dla sądów okręgu kaliskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 621873-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Okręgowy, Krajowy numer identyfikacyjny 57062500000,
ul. Al. Wolności
13,
62800
Kalisz, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
627 657 700, e-mail
gospodarczy@kalisz.so.gov.pl, faks
627 657 714.
Adres strony internetowej (url): www.kalisz.so.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sąd
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu informatycznego dla sądów okręgu kaliskiego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):9/ZP/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz dysków i pamięci dla Sądu Okręgowego w Kaliszu oraz funkcjonalnych Sądów Rejonowych okręgu kaliskiego. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Część 1 - dostawa stacji roboczych i komputerów przenośnych: Stacje robocze - 12 szt. dla Sądu Okręgowego w Kaliszu, Stacje robocze - 2 szt. dla Sądu Rejonowego w Pleszewie, Stacje robocze - 4 szt. dla Sądu Rejonowego w Kępnie, Komputer przenośny - 2 szt. dla Sądu Rejonowego w Kępnie , Stacje robocze - 10 szt. dla Sądu Rejonowego w Ostrzeszowie, Komputer przenośny - 6 szt. dla Sądu Rejonowego w Ostrzeszowie; Część 2 - dostawa akcesoriów komputerowych: Klawiatury komputerowe - 10 szt. dla Sądu Okręgowego w Kaliszu, Myszy komputerowe - 10 szt. dla Sądu Okręgowego w Kaliszu, Zasilacze awaryjne - 20 szt. dla Sądu Okręgowego w Kaliszu, Płyty DVD (opakowanie 50 szt.) - 200 szt. dla Sądu Okręgowego w Kaliszu, Klawiatury komputerowe - 15 szt. dla Sądu Rejonowego w Jarocinie, Myszy komputerowe - 5 szt. dla Sądu Rejonowego w Jarocinie, Płyty DVD (opakowanie 50 szt.) - 20 szt. dla Sądu Rejonowego w Jarocinie, Klawiatury komputerowe - 5 szt. dla Sądu Rejonowego w Pleszewie, Myszy komputerowe - 5 szt. dla Sądu Rejonowego w Pleszewie, Zasilacze awaryjne - 6 szt. dla Sądu Rejonowego w Pleszewie, Płyty DVD (opakowanie 50 szt.) - 100 szt. dla Sądu Rejonowego w Pleszewie, Klawiatury komputerowe - 20 szt. dla Sądu Rejonowego w Krotoszynie, Myszy komputerowe - 20 szt. dla Sądu Rejonowego w Krotoszynie, Zasilacze awaryjne - 5 szt. dla Sądu Rejonowego w Krotoszynie, Płyty DVD (opakowanie 50 szt.) - 30 szt. dla Sądu Rejonowego w Krotoszynie, Klawiatury komputerowe - 5 szt. dla Sądu Rejonowego w Kępnie, Myszy komputerowe - 10 szt. dla Sądu Rejonowego w Kępnie, Zasilacze awaryjne - 10 szt. dla Sądu Rejonowego w Kępnie, Płyty DVD (opakowanie 50 szt.) - 100 szt. dla Sądu Rejonowego w Kępnie, Klawiatury komputerowe - 10 szt. dla Sądu Rejonowego w Ostrzeszowie, Myszy komputerowe - 10 szt. dla Sądu Rejonowego w Ostrzeszowie, Zasilacze awaryjne - 10 szt. dla Sądu Rejonowego w Ostrzeszowie, Płyty DVD (opakowanie 50 szt.) - 50 szt. dla Sądu Rejonowego w Ostrzeszowie; Część 3 - dostawa dysków i pamięci: Dysk twardy do macierzy Dell MD 3200i - 3 szt. dla Sądu Okręgowego w Kaliszu, Dysk twardy do serwera Dell PowerEdge R410 - 4 szt. dla Sądu Okręgowego w Kaliszu, Pamięć RAM dedykowana do serwera Dell PowerEdge R410 - 2 szt. dla Sądu Okręgowego w Kaliszu, Kaseta Tandberg RDX 3TB Cartridge - 8 szt. dla Sądu Okręgowego w Kaliszu, Pamięć RAM dedykowana do serwera Dell PowerEdge R630 - 4 szt. dla Sądu Rejonowego w Kępnie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze szczegółową specyfikacją ilościową, opisem parametrów sprzętu oraz minimalnymi wymaganiami Zamawiającego w zakresie cz. 1 określa załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze szczegółową specyfikacją ilościową, opisem parametrów sprzętu oraz minimalnymi wymaganiami Zamawiającego w zakresie cz. 2 określa załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze szczegółową specyfikacją ilościową, opisem parametrów sprzętu oraz minimalnymi wymaganiami Zamawiającego w zakresie cz. 3 określa załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy będzie sprzętem fabrycznie nowym, nieużywanym wcześniej w innych projektach, będzie posiadał pakiet usług gwarancyjnych producenta. Wyklucza się urządzenia używane lub składane z używanych części. 7. Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy będzie sprzętem zakupionym w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski, co oznacza, że będzie posiadał stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. 8. Oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie będą przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. 9. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia uporządkuje pomieszczenia i usunie z nich puste opakowania po dostarczonym przedmiocie zamówienia oraz wykona niezbędne czynności (badania i próby) celem potwierdzenia sprawności dostarczonego przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia serwisu gwarancyjnego zaoferowanego przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymogami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30214000-2
Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30237460-1, 30237410-6, 30237280-5, 30234000-8, 30237000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: dostawa stacji roboczych i komputerów przenośnych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa, kwotę którą zamawiający zamierza przeznaczyć ma sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Cena najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę: Maxto Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A. przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wykonawca zaoferował komputery przenośne za kwotę 3.350,00 zł netto za jedną sztukę, co w związku z powstaniem u Zamawiającego obowiązku podatkowego, daje obowiązek zapłaty przez Zamawiającego kwoty w wysokości 4.120,50 zł brutto za jedną sztukę. Po analizie możliwości finansowych, Zamawiający stwierdził, iż w chwili obecnej nie ma możliwości uzyskania środków w ramach paragrafu Zakupy inwestycyjne, z którego to, powyższy zakup powinien zostać zrealizowany. W związku z powyższym zamawiający niniejsze postępowanie dla cz. 1 unieważnił. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: dostawa akcesoriów komputerowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
47520.32
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KOMERS D. K. Kurpiel Sp. j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
35238.27
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: dostawa dysków i pamięci |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
33170.73
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Maxto Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
40577.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Rozbudowa ul. Łaziennej w Kaliszu na odcinku od ul. Kolegialnej do Parku Miejskiego
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą bilansowania handlowego energii z instalacji OZE dla Centrum Nauki, Kultury i Sztuki Stara Kopalnia w Wałbrzychu
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Kaliszu
- Dostawa trenażerów i sprzętu na potrzeby kierunku Pielęgniarstwo
- Dostawa tabletów na potrzeby Uniwersytetu Kaliskiego
- Dostawa i montaż basenu formalinowego mobilnego na 2 ciała
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.14.2024 Dostawa tabletów, klawiatur i myszek komputerowych
- Dostawa wyposażenia dla Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+ 2022-2029"
- Dostawa sprzętu komputerowego (2 części)
- Gniezno stawia na rozwój usług społecznych - wyposażenie Klubu Seniora przy ul. Sportowej w Gnieźnie
- "Zakup wyposażenia żłobka"
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.