Ogłoszenie nr 500012366-N-2018 z dnia 16-01-2018 r.
Kędzierzyn-Koźle: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "PT i zagospodarowanie terenu wokół budynku Urzędu Miasta przy ul. Planetorza 2" - II POSTĘPOWANIE
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550532-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500028758-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 52450700000,
ul. ul. Piramowicza
32,
47200
Kędzierzyn-Koźle, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 40 34 451, e-mail
zp@kedzierzynkozle.pl, faks
77 40 34 451.
Adres strony internetowej (url): http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "PT i zagospodarowanie terenu wokół budynku Urzędu Miasta przy ul. Planetorza 2" - II POSTĘPOWANIE
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.63.2017.DB
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: PT i zagospodarowanie terenu wokół budynku Urzędu Miasta przy ul. Planetorza 2 Wspólny Słownik Zamówień: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne - Roboty remontowe i renowacyjne I. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe 2. Budowę schodów terenowych 3. Budowę chodników 4. Budowę ogrodzenia 5. Wykonanie nasadzeń zieleni Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia deklaracji zgodności posadzonych gatunków roślin z wymaganiami określonymi w SIWZ przedstawiając zaświadczenie/oświadczenie producentów tych roślin, że Wykonawca zakupił wymagane w opisie przedmiotu zamówienia odmiany roślin i odpowiednie ich ilości. Przed posadzeniem roślin Wykonawca zobowiązany jest wezwać Zamawiającego w celu protokolarnego sprawdzenia jakości (zgodności z wymogami opisanymi w SIWZ) przeznaczonych do posadzenia roślin. Prace zanikowe Wykonawca zgłosi do odbioru. UWAGA! Wprowadzono zmiany w projekcie ZIELENI. AKTUALNE strony: 21.22,23 OPISU ZIELENI są w pliku pn.:OPIS ZIELENI AKTUALNY. II. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: - roboty rozbiórkowe, -wykonanie chodników, -wykonanie ogrodzenia, -wykonanie nasadzeń zieleni, Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ- Istotne postanowienia umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in.: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy, załączonej dokumentacji projektowej: sporządzonej przez PRJEKT 3 Marek Pelc, ul. Św. Antoniego 1, 44-200 Rybnik wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną częścią SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 90 dni kalendarzowych liczonych od daty przekazania placu budowy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
18/12/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
w §6 ust.1 w miejsce zwrotu: " kwotę: 562 408,76 zł (słownie: pięćset sześćdziesiąt dwa czterysta osiem 76/100 zł.)" zastępuje się zwrotem: "kwotę: 587 408,76 zł (słownie: pięćset osiemdziesiąt siedem tysięcy czterysta osiem 76/100 zł.)
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Gmina Kędzierzyn-Koźle realizuje ww. zadnie związane z zagospodarowaniem terenu wokół budynku przy ul.Planetorza 2. W trakcie realizacji wystąpiła konieczność wykonania robót dodatkowych polegających na wymianie ogrodzenia od strony ul.Łukasiewicza. Zaistniała sytuacja znajduje odzwierciedlenie w protokole konieczności nr 2/2017 z dnia 07.12.017r. Zakres rzeczowy określają kosztorysy inwestorski i oferta będące załącznikiem do ww. protokołu konieczności. Wykonanie robót dodatkowych jest ściśle związane z wykonaniem zamówienia podstawowego, a ich realizacja i zakończenie wiąże się z wykonaniem całości robót. W zaistniałym stanie faktycznym spełnione zostają przesłanki ustawowe dla wykonania zamówienia dodatkowego, bowiem:- z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, oraz - wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.
W związku z powyższym Zamawiający postanawia, że zamówienie dodatkowe zostanie udzielone Wykonawcy i będzie wykonywane w ramach obecnie obowiązującej umowy, po zmianie obejmującej przedmiot zamówienia.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Remont pokrycia dachu w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Śląskich w Kędzierzynie-Koźlu ul. Skarbowa 2
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE CZYSTY REGION SP. Z O.O. Z SIEDZIBA W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU
- Poprawa efektywności energetycznej II Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Kędzierzynie-Koźlu
- Dostawa odzieży i obuwia dla SPZOZ w K- Koźlu - 5 zadań częściowych
- Dostawa prasy do bibliotek publicznych na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla w roku 2007.
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa urządzeń zabawowych, sportowych, komunalnych i nawierzchni znajdujących się na terenach rekreacyjnych administrowanych przez Urząd Miejski w Bielsku-Białej.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 5B m. 23
- Modernizacja budynku przy ul. Kaliskiej 41 w Sycowie
- Modernizacja łazienek w Szkole Podstawowej nr 4 w Zespole Szkół 4 w Jarocinie
- Zabytkowe freski i polichromie Zespołu pałacowo-parkowego w Panieńszczyźnie, Gmina Jastków
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.