eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont 6 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 6 części.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-16

Ogłoszenie nr 500011944-N-2018 z dnia 16-01-2018 r.

Zarząd Budynków Komunalnych: Remont 6 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 6 części.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 611487-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Budynków Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 35076836500000, ul. Bolesława Czerwieńskiego 16, 31-319 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 126 166 222, e-mail barbara.batko@zbk.krakow.pl, faks 126 166 229.
Adres strony internetowej (url): www.zbk.krakow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont 6 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 6 części.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

115/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest standardowy remont lokali mieszkalnych (pustostanów) w zakresie prac budowlanych, elektrycznych i instalacji wodno-kanalizacyjnych i gazowych wg specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, z podziałem na 6 części. Główny kod CPV: 45.45.30.00-7 - roboty remontowe i renowacyjne; Dodatkowy kod CPV: 45.33.00.00-9 - roboty instalacyjne wod.-kan. i kanalizacyjne, 45.31.00.00-3 - roboty instalacyjne elektryczne, 45.33.30.00-0 - roboty instalacyjne gazowe. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże - na podstawie art. 36 ust 2 pkt 15 Ustawy - nie więcej niż na 3 części zamówienia przez jednego Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawca złoży więcej niż 3 oferty częściowe, Zamawiający odrzuci wszystkie oferty na podst. art. 89 ust. 1 pkt. 2 Ustawy. 3. Opis poszczególnych części zamówienia: Część 1: os. Centrum C 10/92 wg Załącznika nr 11 do SIWZ, Część 2: os. Centrum A 2/93 wg Załącznika nr 12 do SIWZ, Część 3: os. Na Skarpie 9/4 wg Załącznika nr 13 do SIWZ, Część 4: os. Centrum C 6/62 wg Załącznika nr 14 do SIWZ, Część 5: os. Centrum C 1/12 wg Załącznika nr 15 do SIWZ, Część 6: os. Centrum B 8/73 wg Załącznika nr 16 do SIWZ, UWAGA! Ilość pustostanów może ulec zmniejszeniu w związku z możliwością decyzji właściciela (Gminy Miejskiej Kraków) przenoszącej warunek remontu lokalu na przyszłego najemcę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 45310000-3, 45333000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: OS. CENTRUM C 10/92

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 40800.12
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FIRMA HANDLOWO-BUDOWLANO-USŁUGOWA 'KAZBUD' KAZIMIERZ LUBERA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: SIEMIECHÓW 485
Kod pocztowy: 33-181
Miejscowość: SIEMIECHÓW
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 38268.02
Oferta z najniższą ceną/kosztem 38268.02
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43540.76
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: OS. CENTRUM A 2/93

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt. 7 uPzp (postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego), w związku z art. 146 ust. 6 uPzp, z uwagi na naruszenie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych - art. 8 uPzp. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: Zamawiający w dniu 08.12.2017 r. o godz. 10:00 dokonał otwarcia 9 ofert (podał nazwy oraz adresy 9 Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach). Już po zakończeniu otwarcia ofert oraz zamieszczeniu na stronie Zamawiającego "Zbiorczego zestawienia ofert - zgodnie z art. 86 ust. 5 uPzp" tj. ok. godz. 11:00 - od pracownika odpowiedzialnego za przyjmowanie ofert na Dzienniku Podawczym Komisja Przetargowa otrzymała informację, iż w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone w terminie (tj. do dnia 08.12.2017 r. do godz. 09:45) jeszcze dwie oferty tj.: - Firma Handlowo-Usługowa "IR-PLAST" Kraków, ul. Teligi 2A, 30-835 Kraków (na Część 2, 3, 6) - VERA Agnieszka Chrzanowska-Major ul. Szymonowica 11E, 30-396 Kraków (na Część 2, 6)które przez tę osobę omyłkowo zostały przyjęte i zarejestrowane do innego postępowania. Wskutek błędu pracownika odpowiedzialnego za przyjmowanie ofert na Dzienniku Podawczym, który nie przekazał ich Komisji Przetargowej we właściwym czasie, nie zostały one otwarte w terminie. Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt. 7 w związku z art. 146 ust. 6 uPzp, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeśli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku dokonania przez zamawiającego czynności lub zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisów ustawy, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Aby wada miała charakter, o którym mowa w art. 93 ust. 1 pkt. 7 uPzp muszą zaistnieć łącznie trzy przesłanki: 1) naruszenie przepisów ustawy przez Zamawiającego, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania, 2) nieusuwalny charakter tego naruszenia, 3) naruszenie musi powodować niemożność zawarcia ważnej umowy (Wyrok KIO z dnia 21 września 2010 r., sygn. akt: KIO/UZP 1945/10). Zamawiający unieważniając postępowanie na podstawie przepisu art. 93 ust. 1 pkt. 7 uPzp uprawnieni są do brania pod uwagę nie tylko okoliczności skutkujących unieważnieniem zawartej umowy, określonych w art. 146 ust. 1 uPzp, ale mogą i powinni brać również pod uwagę podleganie unieważnieniu umowy z mocy przepisu art. 146 ust. 6 uPzp. Zdaniem KIO przyznanie wyłącznej kompetencji Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych do wzruszania zawartych już umów, nie powinno ograniczać zamawiającym możliwości.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: OS. NA SKARPIE 9/4

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt. 7 uPzp (postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego), w związku z art. 146 ust. 6 uPzp, z uwagi na naruszenie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych - art. 8 uPzp. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: Zamawiający w dniu 08.12.2017 r. o godz. 10:00 dokonał otwarcia 9 ofert (podał nazwy oraz adresy 9 Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach). Już po zakończeniu otwarcia ofert oraz zamieszczeniu na stronie Zamawiającego "Zbiorczego zestawienia ofert - zgodnie z art. 86 ust. 5 uPzp" tj. ok. godz. 11:00 - od pracownika odpowiedzialnego za przyjmowanie ofert na Dzienniku Podawczym Komisja Przetargowa otrzymała informację, iż w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone w terminie (tj. do dnia 08.12.2017 r. do godz. 09:45) jeszcze dwie oferty tj.: - Firma Handlowo-Usługowa "IR-PLAST" Kraków, ul. Teligi 2A, 30-835 Kraków (na Część 2, 3, 6) - VERA Agnieszka Chrzanowska-Major ul. Szymonowica 11E, 30-396 Kraków (na Część 2, 6)które przez tę osobę omyłkowo zostały przyjęte i zarejestrowane do innego postępowania. Wskutek błędu pracownika odpowiedzialnego za przyjmowanie ofert na Dzienniku Podawczym, który nie przekazał ich Komisji Przetargowej we właściwym czasie, nie zostały one otwarte w terminie. Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt. 7 w związku z art. 146 ust. 6 uPzp, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeśli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku dokonania przez zamawiającego czynności lub zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisów ustawy, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Aby wada miała charakter, o którym mowa w art. 93 ust. 1 pkt. 7 uPzp muszą zaistnieć łącznie trzy przesłanki: 1) naruszenie przepisów ustawy przez Zamawiającego, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania, 2) nieusuwalny charakter tego naruszenia, 3) naruszenie musi powodować niemożność zawarcia ważnej umowy (Wyrok KIO z dnia 21 września 2010 r., sygn. akt: KIO/UZP 1945/10). Zamawiający unieważniając postępowanie na podstawie przepisu art. 93 ust. 1 pkt. 7 uPzp uprawnieni są do brania pod uwagę nie tylko okoliczności skutkujących unieważnieniem zawartej umowy, określonych w art. 146 ust. 1 uPzp, ale mogą i powinni brać również pod uwagę podleganie unieważnieniu umowy z mocy przepisu art. 146 ust. 6 uPzp. Zdaniem KIO przyznanie wyłącznej kompetencji Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych do wzruszania zawartych już umów, nie powinno ograniczać zamawiającym możliwości.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: OS. CENTRUM C 6/62

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 38319.62
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FIRMA BUDOWLANO-USŁUGOWA "ELEKTROTECH' JACEK FALISZEK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: OLSZYNY 26
Kod pocztowy: 33-164
Miejscowość: OLSZYNY
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35834.02
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35834.02
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 40760.68
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: OS. CENTRUM C 1/12

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 27541.51
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LUCYNA KUĆ-MAŚLANKA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL.REDUTA 9A/36
Kod pocztowy: 31-421
Miejscowość: KRAKÓW
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25645.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25645.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 28267.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: OS. CENTRUM B 8/73

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt. 7 uPzp (postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego), w związku z art. 146 ust. 6 uPzp, z uwagi na naruszenie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych - art. 8 uPzp. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: Zamawiający w dniu 08.12.2017 r. o godz. 10:00 dokonał otwarcia 9 ofert (podał nazwy oraz adresy 9 Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach). Już po zakończeniu otwarcia ofert oraz zamieszczeniu na stronie Zamawiającego "Zbiorczego zestawienia ofert - zgodnie z art. 86 ust. 5 uPzp" tj. ok. godz. 11:00 - od pracownika odpowiedzialnego za przyjmowanie ofert na Dzienniku Podawczym Komisja Przetargowa otrzymała informację, iż w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone w terminie (tj. do dnia 08.12.2017 r. do godz. 09:45) jeszcze dwie oferty tj.: - Firma Handlowo-Usługowa "IR-PLAST" Kraków, ul. Teligi 2A, 30-835 Kraków (na Część 2, 3, 6) - VERA Agnieszka Chrzanowska-Major ul. Szymonowica 11E, 30-396 Kraków (na Część 2, 6) które przez tę osobę omyłkowo zostały przyjęte i zarejestrowane do innego postępowania. Wskutek błędu pracownika odpowiedzialnego za przyjmowanie ofert na Dzienniku Podawczym, który nie przekazał ich Komisji Przetargowej we właściwym czasie, nie zostały one otwarte w terminie. Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt. 7 w związku z art. 146 ust. 6 uPzp, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeśli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku dokonania przez zamawiającego czynności lub zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisów ustawy, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Aby wada miała charakter, o którym mowa w art. 93 ust. 1 pkt. 7 uPzp muszą zaistnieć łącznie trzy przesłanki: 1) naruszenie przepisów ustawy przez Zamawiającego, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania, 2) nieusuwalny charakter tego naruszenia, 3) naruszenie musi powodować niemożność zawarcia ważnej umowy (Wyrok KIO z dnia 21 września 2010 r., sygn. akt: KIO/UZP 1945/10). Zamawiający unieważniając postępowanie na podstawie przepisu art. 93 ust. 1 pkt. 7 uPzp uprawnieni są do brania pod uwagę nie tylko okoliczności skutkujących unieważnieniem zawartej umowy, określonych w art. 146 ust. 1 uPzp, ale mogą i powinni brać również pod uwagę podleganie unieważnieniu umowy z mocy przepisu art. 146 ust. 6 uPzp. Zdaniem KIO przyznanie wyłącznej kompetencji Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych do wzruszania zawartych już umów, nie powinno ograniczać zamawiającym możliwości.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.