To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-16
Ogłoszenie nr 500011944-N-2018 z dnia 16-01-2018 r.
Zarząd Budynków Komunalnych: Remont 6 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 6 części.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 611487-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Budynków Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 35076836500000,
ul. Bolesława Czerwieńskiego
16,
31-319
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
126 166 222, e-mail
barbara.batko@zbk.krakow.pl, faks
126 166 229.
Adres strony internetowej (url): www.zbk.krakow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont 6 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 6 części.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):115/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest standardowy remont lokali mieszkalnych (pustostanów) w zakresie prac budowlanych, elektrycznych i instalacji wodno-kanalizacyjnych i gazowych wg specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, z podziałem na 6 części. Główny kod CPV: 45.45.30.00-7 - roboty remontowe i renowacyjne; Dodatkowy kod CPV: 45.33.00.00-9 - roboty instalacyjne wod.-kan. i kanalizacyjne, 45.31.00.00-3 - roboty instalacyjne elektryczne, 45.33.30.00-0 - roboty instalacyjne gazowe. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże - na podstawie art. 36 ust 2 pkt 15 Ustawy - nie więcej niż na 3 części zamówienia przez jednego Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawca złoży więcej niż 3 oferty częściowe, Zamawiający odrzuci wszystkie oferty na podst. art. 89 ust. 1 pkt. 2 Ustawy. 3. Opis poszczególnych części zamówienia: Część 1: os. Centrum C 10/92 wg Załącznika nr 11 do SIWZ, Część 2: os. Centrum A 2/93 wg Załącznika nr 12 do SIWZ, Część 3: os. Na Skarpie 9/4 wg Załącznika nr 13 do SIWZ, Część 4: os. Centrum C 6/62 wg Załącznika nr 14 do SIWZ, Część 5: os. Centrum C 1/12 wg Załącznika nr 15 do SIWZ, Część 6: os. Centrum B 8/73 wg Załącznika nr 16 do SIWZ, UWAGA! Ilość pustostanów może ulec zmniejszeniu w związku z możliwością decyzji właściciela (Gminy Miejskiej Kraków) przenoszącej warunek remontu lokalu na przyszłego najemcę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 45310000-3, 45333000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: OS. CENTRUM C 10/92 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
40800.12
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FIRMA HANDLOWO-BUDOWLANO-USŁUGOWA 'KAZBUD' KAZIMIERZ LUBERA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
38268.02
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: OS. CENTRUM A 2/93 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt. 7 uPzp (postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego), w związku z art. 146 ust. 6 uPzp, z uwagi na naruszenie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych - art. 8 uPzp. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: Zamawiający w dniu 08.12.2017 r. o godz. 10:00 dokonał otwarcia 9 ofert (podał nazwy oraz adresy 9 Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach). Już po zakończeniu otwarcia ofert oraz zamieszczeniu na stronie Zamawiającego "Zbiorczego zestawienia ofert - zgodnie z art. 86 ust. 5 uPzp" tj. ok. godz. 11:00 - od pracownika odpowiedzialnego za przyjmowanie ofert na Dzienniku Podawczym Komisja Przetargowa otrzymała informację, iż w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone w terminie (tj. do dnia 08.12.2017 r. do godz. 09:45) jeszcze dwie oferty tj.: - Firma Handlowo-Usługowa "IR-PLAST" Kraków, ul. Teligi 2A, 30-835 Kraków (na Część 2, 3, 6) - VERA Agnieszka Chrzanowska-Major ul. Szymonowica 11E, 30-396 Kraków (na Część 2, 6)które przez tę osobę omyłkowo zostały przyjęte i zarejestrowane do innego postępowania. Wskutek błędu pracownika odpowiedzialnego za przyjmowanie ofert na Dzienniku Podawczym, który nie przekazał ich Komisji Przetargowej we właściwym czasie, nie zostały one otwarte w terminie. Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt. 7 w związku z art. 146 ust. 6 uPzp, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeśli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku dokonania przez zamawiającego czynności lub zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisów ustawy, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Aby wada miała charakter, o którym mowa w art. 93 ust. 1 pkt. 7 uPzp muszą zaistnieć łącznie trzy przesłanki: 1) naruszenie przepisów ustawy przez Zamawiającego, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania, 2) nieusuwalny charakter tego naruszenia, 3) naruszenie musi powodować niemożność zawarcia ważnej umowy (Wyrok KIO z dnia 21 września 2010 r., sygn. akt: KIO/UZP 1945/10). Zamawiający unieważniając postępowanie na podstawie przepisu art. 93 ust. 1 pkt. 7 uPzp uprawnieni są do brania pod uwagę nie tylko okoliczności skutkujących unieważnieniem zawartej umowy, określonych w art. 146 ust. 1 uPzp, ale mogą i powinni brać również pod uwagę podleganie unieważnieniu umowy z mocy przepisu art. 146 ust. 6 uPzp. Zdaniem KIO przyznanie wyłącznej kompetencji Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych do wzruszania zawartych już umów, nie powinno ograniczać zamawiającym możliwości. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: OS. NA SKARPIE 9/4 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt. 7 uPzp (postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego), w związku z art. 146 ust. 6 uPzp, z uwagi na naruszenie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych - art. 8 uPzp. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: Zamawiający w dniu 08.12.2017 r. o godz. 10:00 dokonał otwarcia 9 ofert (podał nazwy oraz adresy 9 Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach). Już po zakończeniu otwarcia ofert oraz zamieszczeniu na stronie Zamawiającego "Zbiorczego zestawienia ofert - zgodnie z art. 86 ust. 5 uPzp" tj. ok. godz. 11:00 - od pracownika odpowiedzialnego za przyjmowanie ofert na Dzienniku Podawczym Komisja Przetargowa otrzymała informację, iż w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone w terminie (tj. do dnia 08.12.2017 r. do godz. 09:45) jeszcze dwie oferty tj.: - Firma Handlowo-Usługowa "IR-PLAST" Kraków, ul. Teligi 2A, 30-835 Kraków (na Część 2, 3, 6) - VERA Agnieszka Chrzanowska-Major ul. Szymonowica 11E, 30-396 Kraków (na Część 2, 6)które przez tę osobę omyłkowo zostały przyjęte i zarejestrowane do innego postępowania. Wskutek błędu pracownika odpowiedzialnego za przyjmowanie ofert na Dzienniku Podawczym, który nie przekazał ich Komisji Przetargowej we właściwym czasie, nie zostały one otwarte w terminie. Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt. 7 w związku z art. 146 ust. 6 uPzp, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeśli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku dokonania przez zamawiającego czynności lub zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisów ustawy, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Aby wada miała charakter, o którym mowa w art. 93 ust. 1 pkt. 7 uPzp muszą zaistnieć łącznie trzy przesłanki: 1) naruszenie przepisów ustawy przez Zamawiającego, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania, 2) nieusuwalny charakter tego naruszenia, 3) naruszenie musi powodować niemożność zawarcia ważnej umowy (Wyrok KIO z dnia 21 września 2010 r., sygn. akt: KIO/UZP 1945/10). Zamawiający unieważniając postępowanie na podstawie przepisu art. 93 ust. 1 pkt. 7 uPzp uprawnieni są do brania pod uwagę nie tylko okoliczności skutkujących unieważnieniem zawartej umowy, określonych w art. 146 ust. 1 uPzp, ale mogą i powinni brać również pod uwagę podleganie unieważnieniu umowy z mocy przepisu art. 146 ust. 6 uPzp. Zdaniem KIO przyznanie wyłącznej kompetencji Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych do wzruszania zawartych już umów, nie powinno ograniczać zamawiającym możliwości. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: OS. CENTRUM C 6/62 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
38319.62
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FIRMA BUDOWLANO-USŁUGOWA "ELEKTROTECH' JACEK FALISZEK
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
35834.02
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: OS. CENTRUM C 1/12 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
27541.51
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LUCYNA KUĆ-MAŚLANKA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25645.16
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: OS. CENTRUM B 8/73 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt. 7 uPzp (postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego), w związku z art. 146 ust. 6 uPzp, z uwagi na naruszenie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych - art. 8 uPzp. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: Zamawiający w dniu 08.12.2017 r. o godz. 10:00 dokonał otwarcia 9 ofert (podał nazwy oraz adresy 9 Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach). Już po zakończeniu otwarcia ofert oraz zamieszczeniu na stronie Zamawiającego "Zbiorczego zestawienia ofert - zgodnie z art. 86 ust. 5 uPzp" tj. ok. godz. 11:00 - od pracownika odpowiedzialnego za przyjmowanie ofert na Dzienniku Podawczym Komisja Przetargowa otrzymała informację, iż w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone w terminie (tj. do dnia 08.12.2017 r. do godz. 09:45) jeszcze dwie oferty tj.: - Firma Handlowo-Usługowa "IR-PLAST" Kraków, ul. Teligi 2A, 30-835 Kraków (na Część 2, 3, 6) - VERA Agnieszka Chrzanowska-Major ul. Szymonowica 11E, 30-396 Kraków (na Część 2, 6) które przez tę osobę omyłkowo zostały przyjęte i zarejestrowane do innego postępowania. Wskutek błędu pracownika odpowiedzialnego za przyjmowanie ofert na Dzienniku Podawczym, który nie przekazał ich Komisji Przetargowej we właściwym czasie, nie zostały one otwarte w terminie. Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt. 7 w związku z art. 146 ust. 6 uPzp, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeśli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku dokonania przez zamawiającego czynności lub zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisów ustawy, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Aby wada miała charakter, o którym mowa w art. 93 ust. 1 pkt. 7 uPzp muszą zaistnieć łącznie trzy przesłanki: 1) naruszenie przepisów ustawy przez Zamawiającego, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania, 2) nieusuwalny charakter tego naruszenia, 3) naruszenie musi powodować niemożność zawarcia ważnej umowy (Wyrok KIO z dnia 21 września 2010 r., sygn. akt: KIO/UZP 1945/10). Zamawiający unieważniając postępowanie na podstawie przepisu art. 93 ust. 1 pkt. 7 uPzp uprawnieni są do brania pod uwagę nie tylko okoliczności skutkujących unieważnieniem zawartej umowy, określonych w art. 146 ust. 1 uPzp, ale mogą i powinni brać również pod uwagę podleganie unieważnieniu umowy z mocy przepisu art. 146 ust. 6 uPzp. Zdaniem KIO przyznanie wyłącznej kompetencji Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych do wzruszania zawartych już umów, nie powinno ograniczać zamawiającym możliwości. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy.
- Wykonanie robót remontowo - budowlanych przy ul. Krowoderskich Zuchów 6 w Krakowie
- Dostawa latarek taktycznych
- Dostawa wyposażenia skoczka spadochronowego oraz urządzeń i elementów zabezpieczenia szkolenia spadochronowego
- Zamówienie wyżywienia dla pracowników, emerytów/rencistów MPK S.A. wraz z uprawnionymi członkami rodzin przebywających na wczasach w zakładowym ośrodku wczasowym DW Patrycja w Zakopanem"
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Nad Bobrem 9
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadań: PRZYWRACANIE DAWNEGO BLASKU DWOROWI LUTOSŁAWSKICH - ETAP II oraz PRZYWRACANIE DAWNEGO BLASKU DWOROWI LUTOSŁAWSKICH- ETAP III
- PAN Dom Seniora - Budynek Główny - Przebudowa budynku PAN z dostosowaniem do obowiązujących przepisów - Dom Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie-Jeziornie
- Remont pomieszczeń budynku Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku - sala gimnastyczna
- Budowa sali gimnastycznej przy SP 3 w Lędzinach
- "Termomodernizacja budynków A i B w Zespole Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.