eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Budowa systemu monitoringu Miasta dla podobszaru A i D" w ramach zadania pn."Zagospodarowanie zdegradowanej przestrzeni publicznej na terenie Miasta Zielona Góra" w ramach zadania inwestycyjnego pn."Rewitalizacja obszarów miejskich na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Zielonej Góry - Miasto Zielona Góra".



Ogłoszenie z dnia 2018-01-16

Ogłoszenie nr 500011742-N-2018 z dnia 16-01-2018 r.

Urząd Miasta: "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Budowa systemu monitoringu Miasta dla podobszaru A i D" w ramach zadania pn.: "Zagospodarowanie zdegradowanej przestrzeni publicznej na terenie Miasta Zielona Góra" w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja obszarów miejskich na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Zielonej Góry - Miasto Zielona Góra".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020. Nazwa projektu Zagospodarowanie zdegradowanej przestrzeni publicznej na terenie Miasta Zielona Góra

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 612828-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta, Krajowy numer identyfikacyjny 65423300000, ul. ul. Podgórna 22, 65424 Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 0684564100,4564406 do 08, e-mail zamowienia@um.zielona-gora.pl, faks 068 4564155, 4564455.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Budowa systemu monitoringu Miasta dla podobszaru A i D" w ramach zadania pn.: "Zagospodarowanie zdegradowanej przestrzeni publicznej na terenie Miasta Zielona Góra" w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja obszarów miejskich na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Zielonej Góry - Miasto Zielona Góra".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DO-ZP.271.91.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

7.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad częścią procesu projektowania i odbiorem dokumentacji projektowej, nadzór nad robotami budowlanymi w branży elektrycznej i telekomunikacyjnej, przedłużony o 6 miesięcy rękojmi, nad realizacją zadania pn. "Budowa systemu monitoringu Miasta dla podobszaru A i D", które obejmuje wykonanie: dokumentacji projektowej oraz wykonanie przebudowy i budowy, opartej na technologii IP - systemu monitoringu wizyjnego obejmującego dostawę urządzeń, materiałów oraz montaż i uruchomienie systemu monitoringu na terenie podobszarów A (Śródmieście)i D( obszar Gęśnika) miasta Zielona Góra. 7.2.Przedmiot zamówienia będzie polegał między innymi na pełnieniu nadzoru nad wykonaniem poniższych robót: o budowlano - montażowych w zakresie budowy kanalizacji teletechnicznej, posadowienia słupów pod kamery oraz o montażowych i uruchomieniowych w zakresie układania okablowania światłowodowego i miedzianego, montażu osprzętu punktów kamerowych, uruchomienie urządzeń i torów transmisji, montażu i uruchomienia punktów dystrybucyjnych oraz centrum i podcentrów monitoringu. 7.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: a) Programem Funkcjonalno - Użytkowym zawartym w załączniku nr I.5 do SIWZ. b) Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr I.3 do SIWZ. 7.4. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 3.5. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie zgodnym z § 8ust.1.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1


Dodatkowe kody CPV: 71248000-8, 45314350-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 35716.68
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRACOWNIA PROJEKTOWO-USŁUGOWA BOGUSŁAW DYDUCH
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL.KOZIA 7A/2
Kod pocztowy: 54-104
Miejscowość: WROCŁAW
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 48854.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 48854.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 73431.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.