Ogłoszenie nr 500011509-N-2018 z dnia 16-01-2018 r.
Opole: Zakup i dostawa leków - uzupełnienie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 541477-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500012633-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ, Krajowy numer identyfikacyjny 53156361100000,
ul. ul. Wróblewskiego
46,
45759
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
261 62 60 61;261 62 51 29, e-mail
przetargi@116szpital.opole.pl, faks
261 62 60 51.
Adres strony internetowej (url): www.116szpital.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa leków - uzupełnienie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-7-17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa leków - uzupełnienie z podziałem na 5 Pakietów, sukcesywnie przez okres trwania umowy. 6. Zamówienie zostało podzielone na 5 pakietów: Pakiet nr 1 - leki - paski do glukometru CPV 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Pakiet nr 2 - leki - albuminy CPV 33600000-6 Pakiet nr 3 - leki - nadroparin CPV 33600000-6 Pakiet nr 4 - leki - vancomycin CPV 33600000-6 Pakiet nr 5 - leki - sewofluran CPV 33600000-6 Wykaz, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2 do niniejszej siwz.
II.4) Główny kod CPV: 33600000-6
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 24.07.2017 r. do 05.12.2017 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Pakiet nr 5 - leki - sewofluran |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
24/07/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Konsorcjum firm: (Lider) Farmacol S.A. ,
przetargi@farmacol.com.pl,
Ul. Rzepakowa 2,
40-541,
Katowice, kraj/woj.
śląskie
(Uczestnik) Farmacol-Logistyka Sp. z o.o.,
przetargi@farmacol.com.pl,
ul. Rzepakowa 2,
40-541,
Katowice, kraj/woj.
śląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/11/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmienia się postanowienie § 6 ust. 1 umowy w ten sposób, że dotychczasową treść: "Umowa obowiązuje od 24.07.2017 r. do 05.12.2017 r. lub do osiągnięcia łącznej ceny umownej, wskazanej w § 3 ust. 1 odpowiednio dla każdego z Pakietów." zastępuje się treścią: "Umowa obowiązuje od 24.07.2017 r. do 31.01.2018 r. lub do osiągnięcia łącznej ceny umownej, wskazanej w § 3 ust. 1 odpowiednio dla każdego z Pakietów."
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zapis § 3 ust. 1 pkt 1) i 2) umowy otrzymuje brzmienie:"1). łączna cena umowy netto w okresie realizacji umowy wynosi: 17 155,89 zł. (słownie: siedemnaście tysięcy sto pięćdziesiąt pięć zł. 89/100) w tym: a) Pakiet 5- 17 155,89 zł. 2). łączna cena umowy brutto (zawierająca podatek od towarów i usług naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami) w okresie realizacji umowy wynosi: 18 528,36 zł. (słownie: osiemnaście tysięcy pięćset dwadzieścia osiem zł. 36/100) w tym: a) Pakiet 5- 18 528,36 zł."
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zgodnie z treścią §6 ust. 1 Umowy nr 119/17/Z z dnia 24.07.2017 r. oraz w związku ze zwiększeniem zakresu świadczeń medycznych związanym ze zmianą finansowania Szpitala od 01.10.2017r .
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa kompleksowego przygotowania oraz obsługi pikniku na rzecz rodziny i rodzicielstwa zastępczego.
- Dostawa subskrypcji oprogramowania biurowego
- Wykonanie badań laboratoryjnych na zadaniach inwestycyjnych realizowanych na drogach wojewódzkich w 2024 r.
- "Naprawy bieżące urządzeń dźwigowych marki Hiab i urządzeń samo-załadowczych marki Multilift"
- Zakup aparatury i sprzętu medycznego
- Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 451 na odcinku Pielgrzymowice-Wilków od km 20+069 do km 21+346
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa leków i płynów infuzyjnych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 3 zadania częściowe
- Dostawa płynów infuzyjnych, preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego oraz mleka modyfikowanego dla szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
- Zakup i sukcesywne dostawy w okresie 24 miesięcy produktów farmaceutycznych dla UCZKIN - podziale na 13 pakietów.
- zakup i dostawy produktów leczniczych do nowych programów lekowych
- DOSTAWA LEKÓW 9
- TP.D.AS.25.24 Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.