eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Zakup i dostawa leków - uzupełnienie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-01-16

Ogłoszenie nr 500011509-N-2018 z dnia 16-01-2018 r.

Opole: Zakup i dostawa leków - uzupełnienie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 541477-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500012633-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: 116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ, Krajowy numer identyfikacyjny 53156361100000, ul. ul. Wróblewskiego 46, 45759 Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 261 62 60 61;261 62 51 29, e-mail przetargi@116szpital.opole.pl, faks 261 62 60 51.
Adres strony internetowej (url): www.116szpital.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa leków - uzupełnienie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP-7-17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa leków - uzupełnienie z podziałem na 5 Pakietów, sukcesywnie przez okres trwania umowy. 6. Zamówienie zostało podzielone na 5 pakietów: Pakiet nr 1 - leki - paski do glukometru CPV 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Pakiet nr 2 - leki - albuminy CPV 33600000-6 Pakiet nr 3 - leki - nadroparin CPV 33600000-6 Pakiet nr 4 - leki - vancomycin CPV 33600000-6 Pakiet nr 5 - leki - sewofluran CPV 33600000-6 Wykaz, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2 do niniejszej siwz.


II.4) Główny kod CPV: 33600000-6
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 24.07.2017 r. do 05.12.2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - leki - sewofluran
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 24/07/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Konsorcjum firm: (Lider) Farmacol S.A. , przetargi@farmacol.com.pl, Ul. Rzepakowa 2, 40-541, Katowice, kraj/woj. śląskie

(Uczestnik) Farmacol-Logistyka Sp. z o.o., przetargi@farmacol.com.pl, ul. Rzepakowa 2, 40-541, Katowice, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 15599.10 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/11/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmienia się postanowienie § 6 ust. 1 umowy w ten sposób, że dotychczasową treść: "Umowa obowiązuje od 24.07.2017 r. do 05.12.2017 r. lub do osiągnięcia łącznej ceny umownej, wskazanej w § 3 ust. 1 odpowiednio dla każdego z Pakietów." zastępuje się treścią: "Umowa obowiązuje od 24.07.2017 r. do 31.01.2018 r. lub do osiągnięcia łącznej ceny umownej, wskazanej w § 3 ust. 1 odpowiednio dla każdego z Pakietów."

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zapis § 3 ust. 1 pkt 1) i 2) umowy otrzymuje brzmienie:"1). łączna cena umowy netto w okresie realizacji umowy wynosi: 17 155,89 zł. (słownie: siedemnaście tysięcy sto pięćdziesiąt pięć zł. 89/100) w tym: a) Pakiet 5- 17 155,89 zł. 2). łączna cena umowy brutto (zawierająca podatek od towarów i usług naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami) w okresie realizacji umowy wynosi: 18 528,36 zł. (słownie: osiemnaście tysięcy pięćset dwadzieścia osiem zł. 36/100) w tym: a) Pakiet 5- 18 528,36 zł."

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zgodnie z treścią §6 ust. 1 Umowy nr 119/17/Z z dnia 24.07.2017 r. oraz w związku ze zwiększeniem zakresu świadczeń medycznych związanym ze zmianą finansowania Szpitala od 01.10.2017r .

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.