eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › Dostawę kruszywa i płyt betonowych w Nadleśnictwie Leżajsk w 2017 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-01-15

Ogłoszenie nr 500011156-N-2018 z dnia 15-01-2018 r.

Nadleśnictwo Leżajsk: Dostawę kruszywa i płyt betonowych w Nadleśnictwie Leżajsk w 2017 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 626240-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Leżajsk, Krajowy numer identyfikacyjny 69002699900000, ul. ul. Tomasza Michałka 48, 37300 Leżajsk, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 172 428 894, e-mail Lezajsk@krosno.lasy.gov.pl, faks 172 426 145.
Adres strony internetowej (url): http://www.lezajsk.krosno.lasy.gov.pl/ , http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lezajsk/zamowienia_publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawę kruszywa i płyt betonowych w Nadleśnictwie Leżajsk w 2017 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZG.270.1.23.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia podzielony jest na części. Część I Dostawa kruszywa na drogi wraz z rozścieleniem. Leśnictwo Wydrze - 50 m3, Leśnictwo Brzyska Wola - 50 m3, Leśnictwo Kulno - 50 m3. Razem 150 m3 kruszywa. Część II Dostawa używanych płyt betonowych . Dostawa polegająca na dostawie , równym ułożeniu na podsypce piaskowej o grubości min. 5cm. , w razie potrzeby uprzednim wyrównaniu terenu w miejscach wskazanych przez leśniczych z zachowaniem poziomu i spadków tak aby pełniły rolę wyjazdów na drogi . Płyty o wymiarach długość 3,0 mb , szerokość 1,5 mb i grubość 15 cm. Płyty nie mogą mieć wad lub uszkodzeń które obniżają ich wytrzymałość i nośność. Leśnictwo Czarna - 48 płyt, Leśnictwo Korniaktów - 36 płyt, Leśnictwo Potok - 28 płyt, Leśnictwo Wydrze - 61 płyt, Leśnictwo Zmysłówka - 10 płyt, Leśnictwo Brzóza - 12 płyt. Razem 195 płyt. Kruszywo powinno posiadać deklarację zgodności z normą PN- EN 13242 lub równoważną, które należy dostarczyć Zamawiającemu przed rozpoczęciem dostaw. Cena kruszywa za m3 , podana w ofercie przez Wykonawcę będzie stała i niezmienna przez cały okres trwania umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z rozścieleniem, z każdym ładunkiem - dokument WZ na druku musi być podana ilość m3 kruszywa , data i nr rej. samochodu oraz nazwa leśnictwa , oraz uzyskać podpis L-czego z datą dostawy. Brak potwierdzenia na WZ skutkuje wstrzymaniem zapłaty za daną dostawę. Rozścielenie kruszywa podczas jednego transportu odbywać się będzie max. w 3 miejscach wskazanych przez właściwego leśniczego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zbadania dostarczonego kruszywa pod kątem zgodności z dostarczonym certyfikatem i obowiązującymi normami na kruszywo, na koszt Wykonawcy. W przypadku stwierdzenia złej jakości kruszywa, Wykonawca ma obowiązek wymiany kruszywa na nowe, wolne od wad, na swój koszt. Dostawa kruszywa realizowana będzie partiami w zależności od potrzeb Zamawiającego i warunków pogodowych, do wskazanego przez Zamawiającego miejsca i w ilości wskazanej przez Zamawiającego. Wykonawca musi dostarczyć kruszywo w dni robocze. Kruszywo musi być dostarczane w godzinach od 7:00 do 15:00. Płyty betonowe winny posiadać deklarację zgodności z normą PN-EN 1339:2005+AC:2007 lub równoważne, które należy dostarczyć Zamawiającemu przed rozpoczęciem dostaw. Cena płyt za sztukę , podana w ofercie przez Wykonawcę będzie stała i niezmienna przez cały okres trwania umowy. 1. Cena kruszywa za m3 i płyt betonowych za szt. , podana w ofercie przez Wykonawcę będzie stała i niezmienna przez cały okres trwania umowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4, 4a do SIWZ. 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV kruszywo : 14212200-2, 60.10.00.00- 9 , płyty betonowe : 44114200-4 . 3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7. 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na dostawy. 7. Powyższe zasady mają zastosowanie do części I i II postępowania. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy /lub równoważne/ w SIWZ lub załącznikach za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP. W przypadku powoływania się na normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP dopuszcza rozwiązania równoważne wymaganiom opisywanym w przywołanych normach, aprobatach, specyfikacjach technicznych i systemach odniesienia, w tym dokumenty równoważne. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Każdorazowo gdy w SIWZ lub załącznikach do SIWZ wskazane zostały konkretne dokumenty lub zaświadczenia, oznacza to, że Zamawiający określił przykładowy dokument, który może być zastąpiony innym równoważnym zaświadczeniem lub dokumentem na zasadach określonych w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). W przypadku gdy w SIWZ pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy takie zapisy rozumieć jako zobrazowanie przykładowych parametrów materiałów, urządzeń itd. oczekiwanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza dostawę materiałów lub urządzeń równoważnych tj. takich, które wraz z pozostałymi elementami zamówienia pozwolą na zachowanie kompatybilności i nie wpłyną na niezgodność oferty z SIWZ. 9.Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 44114200-4


Dodatkowe kody CPV: 14212200-2, 60100000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa kruszywa na drogi wraz z rozścieleniem.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Budowy Dróg i Transportu Stanisław Babiś
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wierzawice 850
Kod pocztowy: 37-300
Miejscowość: Leżajsk
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18819
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18819
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19372.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa używanych płyt betonowych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1579), który brzmi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: "...4) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,..." UZASADNIENIE: Zamawiający ogłosił przetarg w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w dniu 01.12.2017 roku zamieszczając ogłoszenie o wszczęciu postępowania w Biuletynie Informacji Publicznej. Ogłoszenie zostało opublikowane w BIP w dniu 01.12.2017 roku pod numerem 646240-N-2017. Ponadto Zamawiający w dniu 01.12.2017 roku zamieścił ogłoszenie o przetargu w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego - tablica ogłoszeń w budynku Nadleśnictwa Leżajsk przy ul. Tomasza Michałka 48, 37 - 300 Leżajsk oraz na stronie internetowej: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lezajsk/zamowienia_publiczne Termin składania ofert na w/w postępowanie upłyną dnia 08.12.2017 o godz. 13:00. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania na część II kwotę: 91143 zł brutto. Do w/w terminu złożono na część II jedną ofertę. Cena najkorzystniejszej oferty jest wyższa od kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania o 40774,5 zł brutto. Mając na uwadze powyższe okoliczności unieważnienie postępowania jest zasadne i konieczne.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.