To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-15
Ogłoszenie nr 500011076-N-2018 z dnia 15-01-2018 r.
Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie: "Dostawa i montaż mebli dla potrzeb Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 619282-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 27578300000,
ul. Plac Matejki
13,
31157
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
122 992 041, e-mail
zp@asp.krakow.pl, faks
124 226 566.
Adres strony internetowej (url): www.asp.krakow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państwowa uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa i montaż mebli dla potrzeb Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZP-3942-35/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ I -meble dla Wydziału Malarstwa IV Pracownia Interdyscyplinarna: 1.Stolik składany ścienny - 2 szt. 2.Stół biały - 1 szt. 3.Barek kuchenny nierdzewny - 1 szt. CZĘŚĆ II- meble dla Wydziału Form Przemysłowych: 1.Szafka kuchenna - 1 szt. 2.Szafka ścienna - 1 szt. 3.Szafka ścienna z półkami - 2 szt. 4.Szafka ścienna z półkami - 2 szt. 5.Szafka stojąca z półkami - 2 szt. 6.Szafka stojąca z półkami - 1 szt. 7.Zlewozmywak -1 szt. 8.Bateria kuchenna - 1 szt. 9.Blat, brzoza - 1 szt. 10.Wieszaki - 3 szt. 11.Fotel - 14 szt. 12.Fotel - 10 szt. 13.Stolik - 2 szt. 14.Stolik - 7 szt. 15.Stolik - 3 szt. 16.Szafka z 4-ma przegrodami - 6 szt. 17.Krzesło obrotowe - 4 szt. 18.Krzesło obrotowe wysokie - 1 szt. 19.Biurko - 1 szt. 20.Stół - 1 szt. 21.Szafka metalowa - 3 szt. 22.Sofa - 2 szt. CZĘŚĆ III - meble dla Wydziału Intermediów: 1.Stół drewniany - 5 szt. 2.Stół drewniany - 4 szt. 3.Krzesło - 20 szt. CZĘŚĆ IV - meble dla Wydziału Architektury Wnętrz : 1.Krzesło konferencyjne - 10 szt. CZĘŚĆ V - meble dla Wydziału Malarstwa - Kierunek Scenografia: 1.Krzesło - 8 szt. 2.Stół - 5 szt. 3.Regał na książki - 2 szt. 4.Szafka wisząca - 2 szt. 5.Szafka - 1 szt. CZĘŚĆ VI - meble dla Działu Informatycznego: 1.Fotel biurowy - 3 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3
Dodatkowe kody CPV: 39130000-3, 39110000-2, 39112000-0, 39111100-4, 39113000-7, 39132100-6, 39131100-0, 39220000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I -meble dla Wydziału Malarstwa IV Pracownia Interdyscyplinarna |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zakresie części I zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1579, z póź.zm.) - cena najkorzystniejszej oferty w znacznym stopniu przewyższa kwotę którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Cena najkorzystniejszej oferty: 13 520,16 zł brutto. Kwota przeznaczona przez zamawiającego na sfinansowanie zamówienia: 1 311,18 zł. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II- meble dla Wydziału Form Przemysłowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
29382.09
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RZECZ PIĘKNA Fundacja Rozwoju Wydziału Form Przemysłowych ASP w Krakowie
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
36339.42
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III - meble dla Wydziału Intermediów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8000.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPHU MEBLE ARTE Jarosław Banak
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10453.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: CZĘŚĆ IV - meble dla Wydziału Architektury Wnętrz |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zakresie części IV zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1579, z póź.zm.), zwanej dalej "ustawą Pzp, z powodu nie złożenia ani jednej oferty nie podlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: CZĘŚĆ V - meble dla Wydziału Malarstwa - Kierunek Scenografia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2151.98
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPHU MEBLE ARTE Jarosław Banak
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3966.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: CZĘŚĆ VI - meble dla Działu Informatycznego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2439.02
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Oprema Tomasz Turek
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3300.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy.
- Wykonanie robót remontowo - budowlanych przy ul. Krowoderskich Zuchów 6 w Krakowie
- Dostawa latarek taktycznych
- Dostawa wyposażenia skoczka spadochronowego oraz urządzeń i elementów zabezpieczenia szkolenia spadochronowego
- Zamówienie wyżywienia dla pracowników, emerytów/rencistów MPK S.A. wraz z uprawnionymi członkami rodzin przebywających na wczasach w zakładowym ośrodku wczasowym DW Patrycja w Zakopanem"
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wraz z montażem mebli na potrzeby wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43 - 55."
- "Dostawa i montaż wyposażenia budynku Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Radomsku"
- Rozbudowa i przebudowa budynku publicznego żłobka, budowa budynku gospodarczego, budowa placu zabaw
- SZPiFP-24-24 Dostawa mebli biurowych
- Dostawa i montaż, wykonanie mebli na potrzeby Gminnej Biblioteki Publicznej w Charłupi Małej, Gmina Sieradz
- dostawa siedzisk i foteli do wyposażenia holu budynku 510
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.