eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › "Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Ostrowina, Poniatowice i Boguszyce."



Ogłoszenie z dnia 2018-01-15

Ogłoszenie nr 500010752-N-2018 z dnia 15-01-2018 r.

Oleśnica: "Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Ostrowina, Poniatowice i Boguszyce."
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 608036-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500078223-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oleśnica, Krajowy numer identyfikacyjny 931934791, ul. 11 Listopada 24, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +48713140200, e-mail urzad@olesnica.wroc.pl, faks +48713140204.
Adres strony internetowej (url): http://olesnica.nowoczesnagmina.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Ostrowina, Poniatowice i Boguszyce."

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP. 271.1.17.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie 1. Przebudowa drogi gminnej dz. nr 240, 239 w miejscowości Ostrowina o długości 400 mb. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Ostrowina o długości 400mb. Projektuje się drogę jednojezdniową, jednopasową z mieszanki mineralno-asfaltowej o gr. 9 cm na warstwie podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 20cm na podłożu doprowadzonym do nośności E=18 Mpa, z dwustronnymi poboczami o szerokości 0,75m wykonanymi z kruszywa łamanego 0/31,5mm o grubości 15 cm. Zakres prac obejmuje: 1) roboty przygotowawcze 2) podbudowy 3) nawierzchnie 4) roboty wykończeniowe Zadanie 2. Przebudowa drogi gminnej (wewnętrznej) dz. nr 556, 557 w miejscowości Poniatowice. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Poniatowice o długości 253mb. Projektuje się drogę jednojezdniową, jednopasową z mieszanki mineralno-asfaltowej o gr. 8 cm na warstwie wyrównawczej z kruszywa o gr. 5cm , z dwustronnymi poboczami o szerokości 0,5m wykonanymi z kruszywa łamanego 0/31,5mm o grubości 15 cm. Zakres prac obejmuje: 1) roboty przygotowawcze 2) podbudowy 3) nawierzchnie 4) roboty wykończeniowe Zadanie 3. "Przebudowa drogi gminnej dz. nr 58 w miejscowości Boguszyce." Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Boguszyce o długości 381,47mb Projektuje się drogę jednojezdniową, dwupasową z mieszanki mineralno-asfaltowej o gr. 9 cm na warstwie podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 20cm na podłożu doprowadzonym do nośności E=18 Mpa, z dwustronnymi poboczami o szerokości 0,75m wykonanymi z kruszywa łamanego 0/31,5mm o grubości 15 cm Zakres prac obejmuje: 1) roboty przygotowawcze 2) roboty ziemne 3) podbudowy 4) nawierzchnie 5) roboty wykończeniowe 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych, zgodnie z uzgodnieniami, technologią wskazaną w opisie, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót STWiORB (załącznik nr 8a, załącznik nr 8b, załącznik nr 8c do SIWZ), przedmiarem robót (załącznik nr 9a, załącznik nr 9b, załącznik nr 9c do SIWZ), dokumentacją projektową (załącznik nr 10a, załącznik nr 10b, załącznik nr 10c do SIWZ), które zawierają szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 5. Obsługę geodezyjną zadania w zakresie wytyczenia głównych punktów wraz z założeniem reperów roboczych, a także pomiar powykonawczy, co zapewnia na koszt własny Wykonawca. 6. Z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe zaleca się aby przed złożeniem oferty wykonawca dokonał oględzin terenu będącego przedmiotem postępowaniu celem weryfikacji jednostek z przedmiaru dla oszacowania ceny oferty z należytą starannością i rzetelnego przygotowania oferty. 7. Prowadzone roboty budowlane muszą być wykonywane zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, Bhp, p.poż, sanitarnymi i ochrony środowiska pod nadzorem osób posiadających uprawnienia do prowadzenia robót. 8. Plac budowy urządza wykonawca własnym kosztem i staraniem. 9. W trakcie przygotowywania ofert, Wykonawca ma obowiązek dokładnie sprawdzić zgodność dokumentacji technicznej z przedmiarami robót i zgłosić Zamawiającemu wszelkie ewentualne rozbieżności w zapisach pomiędzy projektem, a przedmiarami robót celem modyfikacji przez Zamawiającego zapisów w w/w dokumentach. 10. Zamawiający na etapie składania ofert nie dopuszcza dokonywania przez Wykonawców samodzielnej modyfikacji zapisów pozycji w przedmiarach. 11. W przypadku wystąpienia okoliczności powodujących konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej na etapie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek pisemnego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie w terminie 5 dni od dnia wystąpienia w/w okoliczności. 12. Wykonawca odpowiada za ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z realizacją zamówienia. 13. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za wypadki i szkody powstałe w związku z nieprawidłowym oznakowaniem oraz wykonywaniem robót będących przedmiotem zamówienia. 14. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i dostarczenia Zamawiającemu nie później niż w dniu podpisania umowy kosztorysu szczegółowego, sporządzonego w oparciu o przedmiar stanowiący załącznik nr 9a, załącznik nr 9b, załącznik nr 9c do SIWZ. Załączony przedmiar ma charakter pomocniczy. Jeżeli Wykonawca uzna, iż przedmiar nie obejmuje pewnych robót wymaganych w dokumentacji technicznej jest zobowiązany uzupełnić kosztorys o brakujące pozycje. 15. Jeżeli wystąpi taka konieczność , wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia projektu organizacji ruchu na czas trwania robót wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii i uzgodnień oraz jeżeli wystąpi taka konieczność zorganizowania objazdów i ich oznakowaniem. 16. Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie i niezbędne do odbioru przez instytucje takie jak sanepid oraz straż pożarną. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 17. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za ochronę instalacji i urządzeń podziemnych, zapewni ich właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem w czasie trwania prac. 18. Wykonawca będzie ponosił wszelkie koszty związane z odtworzeniem stanu pierwotnego w przypadku uszkodzenia istniejących cokołów ogrodzeń oraz naruszenia stateczności ogrodzeń, furtek i bram oraz koszty związane z zabezpieczeniem ogrodzeń.


II.4) Główny kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV:

45100000-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia zawarcia umowy do dna 20 grudnia 2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej dz. nr 240, 239 w miejscowości Ostrowina o długości 400 mb
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 21/11/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Jan Kuropka, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Jan Kuropka Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "Carbon", carbonjk@poczta.onet.pl , ul. Kusocińskiego 1a , 56-500, Syców , kraj/woj. dolnośląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 296898.88 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/12/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana terminu wykonania umowy na 29 grudnia 2017 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Mając na względzie zaistnienie przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, czyli warunków atmosferycznych uniemożliwiające wykonywanie lub prawidłowe wykonywanie robót zgodnie z konieczną do przestrzegania technologią lub sposobem ich wykonywania, potwierdzone stosownym wpisem Wykonawcy oraz inspektora nadzoru inwestorskiego w dzienniku budowy, zgodnie z treścią § 3 ust. 3 pkt 6 lit. d umowy nr ZP. 271.1.17.2017 o roboty budowlane z dnia 21 listopada 2017 r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.