eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Wielkopolski › USŁUGI KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W SIEDZIBIE NADLEŚNICTWA GRODZISK ORAZ W OŚRODKU SZKOLENIOWO-WYPOCZYNKOWYM W PORAŻYNIE WRAZ Z PRZYLEGŁYMI TERENAMI ZIELONYMI



Ogłoszenie z dnia 2018-01-15

Ogłoszenie nr 500010579-N-2018 z dnia 15-01-2018 r.

Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Grodzisk z siedzibą w Lasówkach: USŁUGI KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W SIEDZIBIE NADLEŚNICTWA GRODZISK ORAZ W OŚRODKU SZKOLENIOWO-WYPOCZYNKOWYM W PORAŻYNIE WRAZ Z PRZYLEGŁYMI TERENAMI ZIELONYMI

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 628371-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Grodzisk z siedzibą w Lasówkach, Krajowy numer identyfikacyjny 63001293000000, ul. , 62065 Grodzisk Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 614 445 301, e-mail grodzisk@poznan.lasy.gov.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.grodzisk.poznan.lasy.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

USŁUGI KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W SIEDZIBIE NADLEŚNICTWA GRODZISK ORAZ W OŚRODKU SZKOLENIOWO-WYPOCZYNKOWYM W PORAŻYNIE WRAZ Z PRZYLEGŁYMI TERENAMI ZIELONYMI

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

270.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w Nadleśnictwie Grodzisk oraz Ośrodku Szkoleniowo-Wypoczynkowym w Porażynie wraz z terenem przyległym. 2.Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania usług sprzątania przy użyciu własnych środków czystości, urządzeń (m.in. sprzętu do odkurzania, czyszczenia i froterowania) i narzędzi. Zamawiający zapewnia środki higieniczne (worki na śmieci, papier toaletowy, ręczniki papierowe, olej podłogowy dla OSW w Porażynie). 3.Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w Opisie Przedmiotu Zamówienia załącznik nr 1a-1c do SIWZ, oraz w warunkach Projektu Umowy załącznik nr 7a oraz 7b do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części zwane dalej "zadaniami": - Zadanie nr 1 - Utrzymanie czystości w obiektach - szczegółowo określony w załącznikach nr 1a i 1b do SIWZ, - Zadanie nr 2 - Utrzymanie czystości na terenach zielonych - szczegółowo określony w załączniku nr 1c do SIWZ Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502, ze zm.). 1.Wymagania w zakresie zatrudnienia: a)Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności: utrzymania czystości, b)Okres wymaganego zatrudnienia: czas realizacji przedmiotu zamówienia, 2.Sposób dokumentowania zatrudnienia: a)wykaz pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, który Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć w dniu zawarcia umowy, na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu, b)oświadczenie osób, o których mowa w ust. 1. pkt a), że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, przez cały okres realizacji zmówienia przedstawiane przez Wykonawcę w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9


Dodatkowe kody CPV: 90911200-8, 90610000-6, 90620000-9, 90919200-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1 - Utrzymanie czystości w obiektach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 153080.05
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowy Hanna Dzikowska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Sworzycka 16, Bukowiec
Kod pocztowy: 64-300
Miejscowość: Nowy Tomyśl
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 156820.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 156820.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 156820.89
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: "Opcja"). Przedmiotem Opcji mogą być wszystkie lub niektóre z czynności opisanych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 12 wzoru umowy stanowiącego odpowiednio załącznik nr 7a oraz 7b do SIWZ.


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2 - Utrzymanie czystości na ternach zielonych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. 18 grudnia 2017 r. o godz. 09:00, na Zadanie nr 2 - Utrzymanie czystości na terenach zielonych, wpłynęła 1 oferta Wykonawcy ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH Zbigniew Kaczmarek, Lasówki 9, 62-065 Grodzisk Wlkp. Zamawiający zgodnie z postanowieniami Rozdziału XI ust. 1 SIWZ żądał od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2.000 zł. Zamawiający w postanowieniach SIWZ wskazał również, że wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie wpłyną z tego tytułu środki na podany rachunek Zamawiającego. Wskazany Wykonawca wpłacił wadium w pieniądzu, ale do upływu terminu składania ofert, tj. 18 grudnia 2017 r. o godz. 09:00 wadium nie wpłynęło na rachunek Zamawiającego. Oferta wykonawcy ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH Zbigniew Kaczmarek na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) została odrzucona. W związku z powyższym, postępowanie w zakresie Zadania nr 2 - Utrzymanie czystości na terenach zielonych na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) Ustawy Pzp zostało unieważnione.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.