Ogłoszenie nr 500010015-N-2018 z dnia 12-01-2018 r.
Gmina Czarna: udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 870 000,00 PLN
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 600522-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500045326-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Czarna, Krajowy numer identyfikacyjny 85166107900000,
ul. ul. Dworcowa
6,
39215
Czarna, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
146 761 030, e-mail
inwestycje@czarna.com.pl, faks
146 761 442.
Adres strony internetowej (url): www.czarna.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 870 000,00 PLN
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IUE.271.12.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 870 000,00 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. Całkowita spłata kredytu nastąpi do dnia 31.10.2029 r. Planowana terminy spłaty kapitału nastąpi w ratach: 1. rata - 10.000,00 zł - 31.10.2022 roku, 2. rata - 10.000,00 zł - 31.10.2023 roku, 3. rata - 10.000,00 zł - 31.10.2024 roku, 4. rata - 10.000,00 zł - 31.10.2025 roku, 5. rata - 10.000,00 zł - 31.10.2026 roku, 6. rata - 70.000,00 zł - 31.10.2027 roku, 7. rata - 70.000,00 zł - 31.10.2028 roku, 8. rata - 680.000,00 zł - 31.10. 2029 roku. 1. Uruchomienie kredytu będzie następować jednorazowo lub w transzach, na podstawie dyspozycji złożonych na piśmie przez Zamawiającego. Transze uruchomionego kredytu będą przekazywane na rachunek budżetu Gminy Czarna, wskazanego w zapotrzebowaniu, najpóźniej w następnym dniu po złożeniu zapotrzebowania. Ostateczny termin uruchomienia kredytu upływa z dniem 29 grudnia 2017 roku lub w dniu następnym po dniu złożenia przez Kredytobiorcę pisemnego oświadczenia o rezygnacji z dalszego uruchamiania kredytu. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykorzystania tylko części kredytu bez podania przyczyny oraz możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia z tego tytułu żadnych kosztów. 3. W przypadku wykorzystania mniejszej kwoty oraz w przypadku wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu, odsetki płatne będą od faktycznego zadłużenia. 4. W przypadku dokonania wcześniejszej spłaty części kredytu przez Zamawiającego, Strony ustalą nowy harmonogram spłaty kredytu i dokonane ustalenia zapiszą w formie aneksu do umowy. 5. W szczególnie uzasadnionych przypadkach wynikających z okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy (art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych), na wniosek Kredytobiorcy, dopuszcza się możliwość renegocjacji warunków umowy w zakresie wysokości i terminów spłaty rat kredytu na warunkach dotychczas określonych w umowie. Wysokość i termin spłaty (nie dotyczy wcześniejszej spłaty) kredytu/raty kredytu mogą zostać, w szczególnie uzasadnionym przypadku, zmienione w drodze aneksu do umowy, na pisemny wniosek kredytobiorcy złożony wraz z odpowiednim uzasadnieniem nie później niż na 3 miesiące przed terminem płatności raty kapitałowej. Okres prolongaty spłaty raty kapitałowej nie może wykraczać poza okres 3 lat. Kredytobiorca przedstawi wraz z ww. wnioskiem o zmianę terminów spłaty zmianę uchwały własnej, która zmienia limit spłat w poszczególnych latach oraz uchwałę o wieloletniej prognozie finansowej, które te zmiany uwzględniają. Raty kapitałowe, których termin spłaty zostanie przesunięty wchodzą w skład niespłaconej części kapitału i będą oprocentowane na zasadach określonych w umowie kredytu. 6. Spłata odsetek będzie następować w okresach miesięcznych - na koniec danego miesiąca kalendarzowego. 7. W przypadku, gdy termin spłaty odsetek i rat kredytowych przypadnie w dzień wolny od pracy, terminem spłaty będzie ostatni dzień roboczy miesiąca. 8. Wykonawca nie będzie naliczał żadnych opłat i prowizji związanych z udzieleniem i obsługą kredytu. 9. Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco z deklaracją wekslową na lata 2017-2029. 10. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne i ustalane będzie na podstawie stawki WIBOR 3M notowanej z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego okres rozliczeniowy + marża banku.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
454792.47
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy Rzemiosła w Krakowie Oddział w Czarnej
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
280792.47
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie Gminie Szerzyny kredytu długoterminowego w 2024 r.
- Udzielenie Gminie Prusice kredytu krótkoterminowego w wysokości 1 300 000,00 zł
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 500 000,00 zł
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Szubin i jednostek budżetowych gminy w okresie od 1.05.2024 r. do 30.04.2026 r.
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.