Ogłoszenie nr 500009907-N-2018 z dnia 12-01-2018 r.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku: "Realizacja staży w zakładzie udzielającym świadczeń zdrowotnych, wraz z zapewnieniem opiekunów staży dla uczestników kursu kwalifikacyjnego w dziedzinie pielęgniarstwa geriatrycznego dla pielęgniarek - edycja kursu w Szczecinie".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Profesjonalne kadry medyczne - projekt kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych" w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie: 5.4 - Kompetencje zawodowe i kwalifikacje kadr medycznych (nr projektu POWR.05.04.00-00-0018/15).
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Krajowy numer identyfikacyjny 61103840300000,
ul. Pl. Dąbrowskiego
2,
09402
Płock, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
243 665 400, e-mail
zamowienia@pwszplock.pl, faks
243 665 421.
Adres strony internetowej (url): www.pwszplock.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Wyższa Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Realizacja staży w zakładzie udzielającym świadczeń zdrowotnych, wraz z zapewnieniem opiekunów staży dla uczestników kursu kwalifikacyjnego w dziedzinie pielęgniarstwa geriatrycznego dla pielęgniarek - edycja kursu w Szczecinie".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DA/PM/232-90/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres usługi i wymagania: 1) zrealizowanie staży dla 20 uczestników kursu kwalifikacyjnego w dziedzinie pielęgniarstwa geriatrycznego dla pielęgniarek w oddziałach/zakładach dla: części 1: a) Oddział Wewnętrzny - 35 godzin - 20 uczestników części 2: b) Oddział Neurologiczny - 35 godzin - 20 uczestników zgodnie z zgodnie z Programem kursu kwalifikacyjnego w dziedzinie pielęgniarstwa geriatrycznego dla pielęgniarek, zatwierdzonym przez Ministra Zdrowia w dniu 19.08.2015 r. oraz aktualizacją Programu z dnia 24.10.2016 r. 2) wskazanie opiekunów staży, spełniających wymagania zgodnie z Programem kursu kwalifikacyjnego w dziedzinie pielęgniarstwa geriatrycznego dla pielęgniarek, zatwierdzonym przez Ministra Zdrowia w dniu 19.08.2015 r. oraz aktualizacją Programu z dnia 24.10.2016 r. Miejsce realizacji stażu Wymagania wobec opiekuna stażu Oddział Wewnętrzny Pielęgniarka z minimum 5-letnim stażem pracy w przedmiotowym zakresie, spełniająca co najmniej jeden z warunków: - posiada tytuł zawodowy magistra pielęgniarstwa; - posiada tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa neurologicznego/ geriatrycznego/ zachowawczego/internistycznego. Oddział Neurologiczny pielęgniarka z minimum 5-letnim stażem pracy w przedmiotowym zakresie, spełniająca co najmniej jeden z warunków: - posiada tytuł zawodowy magistra pielęgniarstwa; - posiada tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa neurologicznego/ geriatrycznego. 3) prowadzenie wymaganej dokumentacji kursu, zgodnie z zakresem merytorycznym. Oczekiwania wobec usługodawcy: o posiadanie w strukturach organizacyjnych podmiotu medycznego udzielającego świadczeń medycznych oddziałów zgodnie z programem zajęć praktycznych; o zapewnienie realizacji staży zgodnie z programem zajęć praktycznych - Programem kursu kwalifikacyjnego w dziedzinie pielęgniarstwa geriatrycznego dla pielęgniarek, zatwierdzonym przez Ministra Zdrowia w dniu 19.08.2015 r. oraz aktualizacją Programu z dnia 24.10.2016 r. o kwalifikacje do pełnienia funkcji opiekuna stażu zgodnie z wymaganiami określonymi w Programie kursu kwalifikacyjnego w dziedzinie pielęgniarstwa geriatrycznego dla pielęgniarek, zatwierdzonym przez Ministra Zdrowia w dniu 19.08.2015 r. aktualizacją Programu z dnia 24.10.2016 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 80.32.00.00 - Usługi edukacji medycznej
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Oddział Wewnętrzny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3500.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W SZCZECINIE
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Oddział Neurologiczny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3500.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W SZCZECINIE,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67. ust 1 pkt. 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, z późn. zm.)
Zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z okoliczności :
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego, nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Zgodnie z w/w artykułem Zamawiający prowadził 3 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego
którego procedura była w pełni otwarta na konkurencję pomiędzy wykonawcami którzy mogli ubiegać się o uzyskanie zamówienia. Prowadzone postępowania przetargowe zostały unieważnione z uwagi na fakt, ze nie zostały złożone żadne oferty.
Zamawiający nie zmienia pierwotnych warunków zamówienia tj. elementów opisu przedmiotu zamówienia (np. wielkości lub zakresu zamówienia, cech technicznych i jakościowych, wymagań funkcjonalnych, terminu realizacji), jak i warunków podmiotowych kwalifikujące wykonawców pod tym względem do udziału w postępowaniu co do ich potencjalnych możliwości realizacji przedmiotu zamówienia. Celem stosowania tych warunków jest ograniczenie ryzyka wyboru przez zamawiającego wykonawcy niezdolnego do wykonania zamówienia publicznego lub w stosunku do którego, ze względu na sytuację podmiotową, zachodzi prawdopodobieństwo nienależytego wykonania zamówienia.
Zgodnie z brzmieniem ww. przepisu, Zamawiający przeprowadził co najmniej jedno postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego którego procedura była w pełni otwarta na konkurencję pomiędzy wykonawcami którzy mogli ubiegać się o uzyskanie zamówienia. Prowadzone postępowania przetargowe zostały unieważnione z uwagi na fakt, ze nie zostały złożone żadne oferty dla wyżej wskazanych części.
Zamawiający nie zmienia pierwotnych warunków zamówienia tj. elementów opisu przedmiotu zamówienia (np. wielkości lub zakresu zamówienia, cech technicznych i jakościowych, wymagań funkcjonalnych, terminu realizacji), jak i warunków podmiotowych kwalifikujące wykonawców pod tym względem do udziału w postępowaniu co do ich potencjalnych możliwości realizacji przedmiotu zamówienia. Celem stosowania tych warunków jest ograniczenie ryzyka wyboru przez zamawiającego wykonawcy niezdolnego do wykonania zamówienia publicznego lub w stosunku do którego, ze względu na sytuację podmiotową, zachodzi prawdopodobieństwo nienależytego wykonania zamówienia.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Przygotowanie uroczystej kolacji oraz poczęstunku kawowego dla Gości z miast partnerskich w ramach 25. Pikniku Europejskiego .
- Modernizacja schodów zewnętrznych oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych w części B budynku MOPS w Płocku dla potrzeb Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności
- Dostawa komputerów przenośnych, zestawów komputerowych, monitorów interaktywnych, drukarek i kserokopiarki.
- Zakup urządzeń do rehabilitacji - projekt p.n. "Rozbudowa i modernizacja budynku Oddziału Obserwacyjno-Zakaźnego WSZ w Płocku z wyposażeniem- zakup pierwszego wyposażenia oraz aparatury medycznej"
- Dostawa jednorazowych materiałów medycznych z podziałem na 15 pakietów
- Rezerwacja grupowa, sprzedaż, wystawienie i dostarczenie biletów lotniczych na trasie Warszawa - Miasto Meksyk - Warszawa.
więcej: przetargi w Płocku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.