eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślenice › Zimowe utrzymanie dróg publicznych gminnych oraz ciągów pieszych na terenie miasta Myślenic oraz zimowe utrzymanie dróg na ternie wskazanych sołectw gminy Myślenice będących w administracji Urzędu Miasta i Gminy Myślenice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-11

Ogłoszenie nr 500008471-N-2018 z dnia 11-01-2018 r.

Urząd Miasta i Gminy Myślenice: Zimowe utrzymanie dróg publicznych gminnych oraz ciągów pieszych na terenie miasta Myślenic oraz zimowe utrzymanie dróg na ternie wskazanych sołectw gminy Myślenice będących w administracji Urzędu Miasta i Gminy Myślenice

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 618361-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta i Gminy Myślenice, Krajowy numer identyfikacyjny 52549300000, ul. Rynek 42591, 32400 Myślenice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 126 392 300, e-mail info@myslenice.pl, faks 126 392 305.
Adres strony internetowej (url): www.myslenice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zimowe utrzymanie dróg publicznych gminnych oraz ciągów pieszych na terenie miasta Myślenic oraz zimowe utrzymanie dróg na ternie wskazanych sołectw gminy Myślenice będących w administracji Urzędu Miasta i Gminy Myślenice

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

INW.271.19.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg publicznych gminnych oraz ciągów pieszych na terenie miasta Myślenic, oraz zimowe utrzymanie dróg na terenie wskazanych sołectw gminy Myślenice będących w administracji Urzędu Miasta i Gminy Myślenice jest świadczenie usług: odśnieżania dróg, posypywania piaskiem dróg i chodników, stosowanie solanki w chwili pojawienia się gołoledzi oraz bieżąca likwidacja śliskości w tym śliskości pośniegowej. 2. Zamówienie będzie składało się z następujących części, tj.: 1) Część zamówienia nr 1 - sołectwo Bęczarka, Krzyszkowice, Jawornik; 2) Część zamówienia nr 2 - sołectwo Borzęta, Zawada, Polanka; 3) Część zamówienia nr 3 - sołectwo Głogoczów; 4) Część zamówienia nr 4 - miasto Myślenice; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III niniejszej SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia, zaś szczegółowe warunki realizacji zamówienia - Część II niniejszej SIWZ - Projekt Umowy. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących pod kierownictwem Wykonawcy czynności w trakcie realizacji zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający będzie uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Szczegółowo tryb oraz sposób prowadzenia powyżej opisanej weryfikacji regulują postanowienia Wzoru umowy tj. Części II SIWZ - wzorze umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9


Dodatkowe kody CPV: 90630000-2, 90610000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część zamówienia nr 1 - sołectwo Bęczarka, Krzyszkowice, Jawornik

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie w tej części, zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4) w zw. z art. 93 ust 2 ustawy pzp, z uwagi na fakt, iż cena zawarta w ofercie najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia. Na wykonanie tej części zamówienia została złożona jedna oferta - tj. oferta Wykonawcy GREI-DRÓG Krzyszkowice Edward Raczek 32-445 Krzyszkowice 191 z ceną 375.840,00 PLN brutto. Zgodnie z bieżącymi możliwościami budżetowymi, na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający przeznaczył kwotę; 108.874,30 PLN brutto i taka kwota została podana podczas sesji publicznego otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu, która miała miejsce w dniu 27.11.2017 roku . Powyższe zestawienie jednoznacznie wskazuje, iż cena oferty potencjalnie najkorzystniejszej a więc oferty z najniższą ceną oraz najdłuższym zaoferowanym terminem płatności, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z czym spełniona została przesłanka art. 93 ust 1 pkt 4) ustawy pzp uzasadniająca unieważnienie postępowania dla tej części zamówienia. Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający postanowił o unieważnieniu postępowania o udzielenie przedmiotowej części zamówienia publicznego.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część zamówienia nr 2 - Sołectwo Borzęta, Zawada, Polanka

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie w tej części, zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4) w zw. z art. 93 ust 2 ustawy pzp, z uwagi na fakt, iż cena zawarta w ofercie najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia. Na wykonanie tej części zamówienia została złożona jedna oferta - tj. oferta Wykonawcy Marek Gubała Firma Usługowa Agro-Kom, Zawada 111, 32-445 Krzyszkowice, z ceną 291.600,00 PLN brutto. Zgodnie z bieżącymi możliwościami budżetowymi, na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający przeznaczył kwotę; 74.717,66 PLN brutto i taka kwota została podana podczas sesji publicznego otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu, która miała miejsce w dniu 27.11.2017 roku . Powyższe zestawienie jednoznacznie wskazuje, iż cena oferty potencjalnie najkorzystniejszej, a więc oferty z najniższą ceną oraz najdłuższym zaoferowanym terminem płatności, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z czym spełniona została przesłanka art. 93 ust 1 pkt 4) ustawy pzp uzasadniająca unieważnienie postępowania dla tej części zamówienia. Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający postanowił o unieważnieniu postępowania o udzielenie przedmiotowej części zamówienia publicznego.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część zamówienia nr 3 - Sołectwo Głogoczów

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie w tej części zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) w zw. z art. 93 ust. 2 ustawy pzp, z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 27.11.2017, godz. 09:00 do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta obejmująca wykonanie tej części zamówienia

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Część zamówienia nr 4 - Miasto Myślenice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 226427.47
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: UNIKOP Usługi Sprzętem Budowlanym Utrzymanie Dróg, ulic, wycinka i pielęgnacja drzew Maciej Zając
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. M. Konopnickiej 1B
Kod pocztowy: 32-400
Miejscowość: Myślenice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 384000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 384000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 384000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.