eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Roboty malarskie i instalatorskie w budynku Szkoły i w budynku Domu Aplikanta KSSiP w Krakowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-11

Ogłoszenie nr 500008302-N-2018 z dnia 11-01-2018 r.

Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury: Roboty malarskie i instalatorskie w budynku Szkoły i w budynku Domu Aplikanta KSSiP w Krakowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 610817-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500055712-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, Krajowy numer identyfikacyjny 140580428, ul. ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 0048 12 6179655, e-mail zamowienia@kssip.gov.pl, faks 0048 12 6179653.
Adres strony internetowej (url): https://www.kssip.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty malarskie i instalatorskie w budynku Szkoły i w budynku Domu Aplikanta KSSiP w Krakowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BD-V.2611.33.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w rozumieniu ustawy PZP polegające na odświeżeniu estetyki pomieszczeń - reperacji ścian , sufitów i ich malowaniu w budynkach Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury tj. w budynku Szkoły i w budynku Domu Aplikanta wraz z wymianą uszczelnień silikonowych w brodzikach- Dom Aplikanta. ETAP I: Dom Aplikanta Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury: ? malowanie pomieszczenia hotelowe na IV p od nr 401 do nr 450 i korytarz IV piętra; ? wymiana uszczelnień połączeń silikonowych w łazienkach na I p pokoi 105-120 oraz 129,130,132-150 i IV p pokoi 405-420,428,429,431-449. Budynek Szkoły Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury: ? malowanie parter: sale wykładowe nr 3, 6, 7, zaplecza, Aula, Kancelaria; ? malowanie I piętro: korytarz, pomieszczenia 102, 104, 105; ? malowanie klatki schodowe od poziomu -1 do 4 wraz z przedsionkami. ETAP II: Dom Aplikanta Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury: ? malowanie pomieszczenia hotelowe na III p od nr 301 do nr 351 i korytarz III piętra; ? malowanie biura w części administracyjnej; ? wymiana uszczelnień połączeń silikonowych w łazienkach na II p. pokoi 205-220, 228, 229, 231-249 i III p. pokoi 305-320, 329, 330, 332-350. Budynek Szkoły Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury: ? malowanie wejścia z garażu do strefy kontroli dostępu, klatka schodowa z windą oraz do przedsionka klatki schodowej bez windy; ? malowanie II piętro: korytarz, pomieszczenia 201, 203, 204, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 220, 221. 2. Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SIWZ (w tym w załączonych do niego dokumentów i innych dokumentach wskazanych w jego treści). Przedmiary należy traktować jako materiał pomocniczy. 3. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45400000-1, 45440000-3, 45450000-6, 45442100-8. 4. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Gdziekolwiek w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym w szczególności w dokumentach stanowiących opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ), wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, wskazania te należy odczytywać z wyrazami "lub równoważne". Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod względem technicznym, estetycznym i funkcjonalnym, zapewniające co najmniej takie same właściwości użytkowe, trwałość, jakość, okres gwarancji producenta. Wykonawca do oferty załączy karty katalogowe lub inne dokumenty z parametrami technicznymi materiałów i urządzeń które zamierza zastosować jako zamienniki do materiałów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Dokumenty te, jako dokumenty potwierdzające, że oferowane roboty budowlane i dostawy spełniają wymagania Zamawiającego, mogą być przez Wykonawców składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia ani do naruszenia przepisów prawa. Postanowienia dot. rozwiązań równoważnych określone w załączniku nr 2 do SWIZ mają pierwszeństwo przed postanowieniami niniejszego ustępu. 6. Minimalny okres gwarancji, na wykonane prace i użyte materiały, do udzielenia jakiego zobowiązany jest wykonawca wynosi 24 miesiące. 7. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej, celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zebrania wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ a w trakcie wizji nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania dotyczące treści SIWZ. Zamawiający wskazuje następujące terminy wizji lokalnych: 10, 13, 14, 15, 16 listopada 2017 r., początek od godz. 10:00, zbiórka przed pokojem 324 (III piętro, pokój Kierownika Działu Administracyjno-Gospodarczego budynku Szkoły, ul. Przy Rondzie 5, Kraków 31-547). W przypadku wniosku Wykonawców Zamawiający przewiduje możliwość organizacji wizji lokalnych także w innych terminach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1


Dodatkowe kody CPV: 45440000-3, 45450000-6, 45442100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 249635.47
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Gips-Bud Sp. z o.o.
Email wykonawcy: gips-bud.biuro@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Wielicka 25
Kod pocztowy: 30-552
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 241951.62
Oferta z najniższą ceną/kosztem 229316.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 474764.35
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.