To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-10
Ogłoszenie nr 500007835-N-2018 z dnia 10-01-2018 r.
Miasto Rybnik: Zagospodarowanie terenu wzdłuż ulicy Górnośląskiej
- zadanie realizowane w systemie projektuj i buduj
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 610630-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Rybnik, Krajowy numer identyfikacyjny 276255430,
ul. Bolesława Chrobrego
2,
44-200
Rybnik, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48324392302, e-mail
zam_pub@um.rybnik.pl, faks
+48324224124.
Adres strony internetowej (url): www.rybnik.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie terenu wzdłuż ulicy Górnośląskiej - zadanie realizowane w systemie projektuj i buduj
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.165.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu wzdłuż ulicy Górnośląskiej. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: - rozbiórka dwóch budynków mieszkalnych - rozbiórka budynku gospodarczego - odcięcie i likwidacja przyłączy - rozbiórka muru oporowego betonowego na długości około 58m - demontaż grodzic stalowych wzmacniających mur oporowy - rozbiórka ogrodzeń wzdłuż chodnika - wywóz i utylizacja gruzu z rozbiórki i gruntu z wykopu - rozbiórka istniejącego chodnika wzdłuż rozebranego muru oporowego - zabezpieczenie fragmentu istniejącego muru oporowego w miejscu jego rozbiórki - budowa chodnika wzdłuż rozebranego muru o szerokości 2,0m z kształtki betonowej - formowanie skarpy o nachyleniu min. 1:1,5 - wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania pozwolenia na rozbiórkę bądź zgłoszenia robót - uzyskanie zgłoszenia bądź pozwolenia na powyższe prace - uzyskanie zgód opinii i zezwoleń niezbędnych do realizacji zadania - dokonanie niezbędnych zgłoszeń w nadzorze budowlanym Szczegółowy zakres zamówienia stanowią Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) i projekt remontu muru wraz z oceną techniczną. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania materiałów z odzysku oraz recyklingu. Należy zastosować kostkę bezfazową. Elementy betonowe do zabudowania muszą posiadać minimalne parametry: nasiąkliwość - Kl. 2, odporność na zamrażanie/rozmrażanie - Kl. 3, wytrzymałość na zginanie - T, odporność na ścieranie - H. Materiały z rozbiórki we wszystkich branżach przedmiarowych, które Zamawiający uzna za przydatne do ponownego wykorzystania, na polecenie Zamawiającego na własny koszt należy dostarczyć na bezzwrotnych paletach do siedziby Rybnickich Służb Komunalnych i powinny być układane w następujący sposób: 1) kształtka betonowa 6 cm w ilości - 10 warstw / na palecie 8 cm w ilości - 8 warstw / na palecie 2) krawężniki drogowe w ilości 10 sztuk / na palecie (2 warstwy po 5 szt. na warstwie) 3) płyty 35x35 ilości 60 sztuk / na palecie - 10 warstw po 6 szt. na warstwie, 4) płyty 50x50 ilości 40 sztuk / na palecie - 10 warstw po 4 szt. na warstwie. Inne nie wskazane wyżej materiały należy układać w sposób wskazany przez kierownika magazynu RSK lub magazynierów. Roboty mają być prowadzone w sposób zapewniający przejazd i dojścia do wszystkich obiektów zlokalizowanych wzdłuż ulic. Po wykonaniu robót należy uzyskać oświadczenia właścicieli posesji, na których prowadzone były roboty budowlane, że teren został uporządkowany i odebrany bez zastrzeżeń. Wykonawca zobowiązuje się do zastosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. Wykonawca zobowiązuje się do geodezyjnej obsługi w ramach zadania, sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz dostarczenia uwierzytelnionej jej kopii z potwierdzeniem przyjęcia prac geodezyjnych lub prac kartograficznych do zasobu miasta (zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne Dz.U. 2016 r. poz.1629 ze zm.). W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami "Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu", Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu budowy w okresach suszy, - stosowania zabezpieczeń pylistych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie, - przewożonych materiałów, - stosowania gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów opuszczających plac budowy pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - Wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania, - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Zaleca się, aby Wykonawca dysponował taborem samochodów ciężarowych przystosowanych do odbioru odpadów typu gruz oraz przywozu materiałów budowlanych, które są wyposażone w silniki spełniające wymagania co najmniej normy EURO 4 w zakresie emisji spalin. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że w ramach zamówienia zostaną spełnione wymagania w zakresie dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych: W ramach zadania zostaną wykonane prace uwzględniające potrzeby osób niepełnosprawnych. Ulepszony zostanie stan chodników poprzez wykonanie nowej nawierzchni brukowej. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - roboty rozbiórkowe - roboty nawierzchniowe
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45111291-4
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45233222-1, 71320000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
500000.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ENERGOKON-PLUS Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
341940.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawy włókien laserowych
- Sukcesywne dostawy materiałów instalacyjnych dla potrzeb Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku - powtórka
- Modernizacja pomieszczeń budynku nr XXXIII z przeznaczeniem na nowoczesną terapię dedykowaną głównie pacjentom z tzw. podwójną diagnozą - powtórka
- Badania lekarskie pracowników i kandydatów do pracy w Urzędzie Miasta Rybnika oraz zapewnienie udziału lekarza medycyny pracy w pracach Komisji Bezpieczeństwa i Higieny Pracy
- Zaprojektowanie oraz wykonanie robót bud - instal. wraz z wyposażeniem (zaprojektuj, wybuduj, wyposaż) w ramach zadania pn.: Modernizacja Oddziału Położniczo-Ginekologicznego SPZOZ WSS nr 3 w Rybniku
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wentylacji budynków mieszkalnych wielorodzinnych z podziałem na 4 zadania (Słoneczna, Mikołowska, Okulickiego, Paderewskiego, Hallera)
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej pn.: Rozbudowa budynku przedszkola ul. Szkolna w Nowogrodzie Bobrzańskim na potrzeby Klubu Malucha
- II etap Budowy boiska szkolnego wielofunkcyjnego.
- Wykonanie dokumentacji projektowych przebudowy dróg.
- Przebudowa i modernizacja dróg w Gminie Niedźwiedź - II etap
- Rozbudowa drogi gminnej nr K601506 w km od 0+003,16 do 1+250,16 w miejscowości Węgrzce, Bosutów, Gmina Zielonki oraz Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. C3 (...)
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkiej dokumentacji formalno-prawnej umożliwiającej zrealizowanie inwestycji polegającej na budowie ulicy Stołecznej w Płochocinie
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.