eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Remont pomieszczeń oraz sanitariatów w placówkach oświatowych w Giżycku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-01-10

Ogłoszenie nr 500007818-N-2018 z dnia 10-01-2018 r.

Giżycko: Remont pomieszczeń oraz sanitariatów w placówkach oświatowych w Giżycku
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 72222-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 94404-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Giżycku - jednostka zapewniająca wspólną obsługę administracyjną, organizacyjną i finansową oświatowym jednostkom organizacyjnym Gminy Miejskiej Giżycko.



I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli, Krajowy numer identyfikacyjny 101108100000, ul. al. 1 Maja 14, 11500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 874 282 935, e-mail mzosip@gizycko.pl, faks 874 282 935.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gizycko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pomieszczeń oraz sanitariatów w placówkach oświatowych w Giżycku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

MZO.261.9.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie remontu pomieszczeń oraz sanitariatów w następujących placówkach oświatowych w Giżycku: Część I - Gimnazjum nr 1, przy ul. Gimnazjalnej 1, Część II - Gimnazjum nr 2, przy ul. Warszawskiej 39. Zamówienia będzie realizowane w następujących częściach: Część I - Gimnazjum nr 1 przy ul. Gimnazjalnej 1: Roboty ogólnobudowlane (wymiana części ścianek działowych, wykonanie wentylacji grawitacyjnej w sanitariatach, położenie nowych okładzin ścian, podłóg, szpachlowanie, malowanie, wykonanie tapety natryskowej, wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej, montaż osłon grzejników, montaż nawiewników okiennych w istniejących oknach w remontowanych pomieszczeniach). Roboty instalacji sanitarnych - wymiana instalacji wodnej, kanalizacyjnej, przyłącza sanitarnego. Roboty elektryczne (przeniesienie rozdzielnicy głównej budynku z pomieszczenia przeznaczonego na łazienki na korytarz z zachowaniem istniejącego wyposażenia, wymiana instalacji elektrycznej oświetlenia i gniazd 230V w wyznaczonych pomieszczeniach, montaż instalacji okablowania strukturalnego dla potrzeb pracowni komputerowej, demontaż starych instalacji). Wywiezienie gruzu i uporządkowanie miejsca robót. Część II - Gimnazjum nr 2 przy ul. Warszawskiej 39 Roboty ogólnobudowlane (wymiana części ścianek działowych, położenie nowych okładzin ścian, podłóg, szpachlowanie, malowanie, wykonanie tapety natryskowej, wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej, montaż osłon grzejników w remontowanych pomieszczeniach. Roboty instalacji sanitarnych - przebudowa instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej. Roboty elektryczne (remont instalacji elektrycznych - podłączenie suszarek elektrycznych). Wywiezienie gruzu i uporządkowanie miejsca robót.


II.4) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:

45332000-3,

45232440-8,

45310000-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
26.06.2017 do 21.08.2017

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Gimnazjum nr 2 przy ul. Warszawskiej 39
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 01/06/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Społdzielnia Wielobran żówa "Niegocin", swniegocin@wp.pl, ul. Mazurska 3, 11-500, Giżycko, kraj/woj. warmińsko - mazurskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 374882.59 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Gimnazjum nr 1 przy ul. Gimnazjalnej 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 06/06/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Spec - Bud Kuś Krystian, remontymragowo@wp.pl, ul. Szkolna 1/7, 11-500, Mrągowo, kraj/woj. warmińsko - mazurskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 316178.86 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
17/07/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Część 1 -Zmiana umowy dotyczy wystąpienia wykonania robót dodatkowych sanitarnych, polegających na konieczności demontażu 6 grzejników i montażu 5 grzejników z gałązkami w remontowanych łazienkach na podstawie protokołu konieczności z dnia 17 lipca 2017 r. Cześć 2 - Zmiana umowy dotyczy wystąpienia wykonania robót dodatkowych sanitarnych, polegających na koniecznościwymiany dwóch pionów i 4 grzejników w remontowanych łazienkach oraz montaż 4 zaworów czerpalnych i 2 wpustów podłogogowych na podstawie protokołu konieczności z 17 lipca 2017 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Część 1 - Zamawiający stwierdza, że istniejące grzejniki w pomieszczeniach remontowanych łazienek są w złym stanie technicznym, gałązki skorodowane, na parterze przeciek. Grzejniki żeliwne członowe wykonają demontażu zw związku z koniecznością wykonania okładzin ściennych (glazura, ocieplenie) za grzejnikami. Przy próbie demontażu grzejników, kształtki przyłączeniowe i gałązki ulegają trwałemu uszkodzeniu ze względu na zaawansowaną korozję. Zachodzi konieczność wymiany 5 grzejników (demontaż 6szt.) w ww. pomieszczeniach. Konieczność wykonania robót dodatkowych wynikła z sytuacji niemożliwej do przewidzenia na etapie przygotowywania SIWZ, przy zachowaniu należytej staranności przez Zamawiającego. Roboty dodatkowe szczegółowo zostały opisane w protokole konieczności oraz kosztorysie Wykonawcy. Są one z punktu widzenia wymogów prawa budowlanego i sztuki budowlanej niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego. Bez nich Wykonawca nie mógł żeby w stanie należycie wykonać umowy podstawowego zamówienia. Ponadto wartość zmiany umowy nie przekracza 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.Zwiększeniu uległo wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 7626.00 PLN brutto. Część 2 - Zamawiający stwierdza, że istniejące grzejniki i piony centralnego ogrzewania w pomieszczeniach remontowanych łazienek są w złym stanie technicznym, przejścia przez stropy skorodowane Grzejniki żeliwne członowe wymagają demontażu w związku z koniecznością wykonania okładzin ściennych za grzejnikami. Ze względu na zaawansowaną korozję powyższe urz ądzenia ulegają trwałemu uszkodzeniu. W związku z tym zachodzi konieczność wyminay 2 pionów i 4 grzejników w ww. pomieszczeniach. Konieczny jest również montaż zaworów czerpalnych oraz wpustwów podłogowoych na paterze i I ietrze. Konieczność wykonania robót dodatkowych wynikła z sytuacji niemożliwej do przewidzenia na etapie przygotowywania SIWZ, przy zachowaniu należytej staranności przez Zamawiającego. Roboty dodatkowe szczegółowo zostały opisane w protokole konieczności oraz kosztorysie Wykonawcy. Są one z punktu widzenia wymogów prawa budowlanego i sztuki budowlanej niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego. Bez nich Wykonawca nie mógłżeby w stanie należycie wykonać umowy podstawowego zamówienia. Ponadto wartość zmiany umowy nie przekracza 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.Zwiększeniu uległo wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 8864.39 PLN brutto.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.