eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dynów › Budowa drogi leśnej Trzy Kopce - Olejki na odcinku długości 3673 mb

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-02

Ogłoszenie nr 500007485-N-2017 z dnia 02-08-2017 r.

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Dynów: Budowa drogi leśnej Trzy Kopce - Olejki na odcinku długości 3673 mb

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 518867-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Dynów, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Jaklów 2, 36065 Dynów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 016 6521229 w. 20, e-mail dynow@krosno.lasy.gov.pl, faks 166 521 072.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_dynow/zamowienia_publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa drogi leśnej Trzy Kopce - Olejki na odcinku długości 3673 mb

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

S.270.1.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem niniejszego zamówienia budowa drogi leśnej Trzy Kopce - Olejki w Leśnictwie Borownica na odcinku długości 3673 mb. 2. Zakres zamówienia obejmuje między innym: ETAP I - 2017r. 2.a) Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne -Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogi). Trasa dróg w terenie pagórkowatym - 3,673 km -Karczowanie pni koparką podsiębierną w gruntach o normalnej wilgotności kategorii I-II. Średnice pni 36-45 cm - ilość pni wyliczono na podstawie "Tablic zasobności drzew i drzewostanu" B. Szymkiewicz tj. 350 szt/ha - 1 266,55 szt. -Wywożenie karpiny na odległość do 2 km -856,49 mp -Usuniecie i spalenie pozostałości po karczunku. Drągowina, karcze, gałęzie i resztki z drzew bez względu na średnicę - 253,40 mp -Mechaniczne karczowanie zagajników gęstych powyżej 60% powierzchni - 2,53 ha -Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek wraz z rozplantowaniem poza granicą pasa drogi. Grubość warstwy 30 cm- 39 635,70 m2 2.b) Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne -Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,40 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczym do 5 t na odl. do 1 km. Grunt kat. III-IV - 23 951,20 m3 -Ręczne formowanie nasypów z ziemi dostarczanej samochodami samowyładowczymi. Grunt kategorii I-II - UWAGA: grunt na wykonanie nasypów zapewnia Wykonawca robót. - 25 998,10 m3 -Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi 5 -10 t na odl. do 1 km. Grunt kat. I-II - 25 998,10 m3 -Nakłady uzup. do tablic za każdy rozpoczęty 1 km odl. transportu ponad 1km samochodami samowył.5-1 0t,przy przewozie po terenie lub drogach gruntowych. Grunt I-IV - następne 9 km ( wywóz gruntu z wykopu, odhumusowania oraz do wóz gruntu z dokopu na nasyp) - 25 998,10 m3 -Zagęszczanie nasypów zagęszczarkami. Grunt sypki kategorii I-II - 25 998,10 m3 2.c) Roboty odwadniające -Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi o pojemności łyżki 0,40 m3 na odkład. Grunt kategorii III - 501,00 m3 -Zasypanie wykopów fundamentowych podłużnych, punktowych, obiektowych, rowów spycharkami 55 kW. Zagęszczanie spycharkami warstwy luźnej grub.30 cm. Grunt kat. III-IV- 501,00 m3 -Rozebranie przepustów rurowych. Rury o średnicy do 80 cm wraz z uprzednim ich odkopaniem - 167,00 m -Przepusty rurowe ławy fundamentowe z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0-63 mm - 26,720 m3 -Części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych jednootworowych. Część przelotowa przepustu z rur o średnicy 80 cm -HDP E SN8 wraz z zasypaniem gruntem zagęszczalnym - 167,00 -Umocnienie wlotów i wylotów przepustów oraz skarp i dna rowów płytami ażurowymi 60x40x10 cm (35 kg/szt). Wypełnienie wolnych przestrzeni humusem i obsianie trawą, podsypka piaskowo-cementowa 1 :4 gr. 10 cm - 2 471,80 m2 (Przepusty - 280m2, rowy-2191,80 m2) ETAP II - 2018r. Roboty odwadniające -Umocnienie skarp i dna rowów brukowcem o grubości 1 6-20 cm z kamienia narzutowego ( polnego), ułożonego na podsypce cementowo-piaskowej 1 :4 gr. 1 0 cm, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 5 143,40 m2 -Ułożenie warstwy zabezpieczającej skarpę z geowłókniny - 22 800,80 m2 -Wykonanie budowli siatkowo - kamienne: kosze z siatki stalowej bez wyprawy - 105,00 m3 2.d) Roboty w zakresie nawierzchni dróg -Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie ,przy użyciu walca wibracyjnego w gruntach kategorii II-VI -25 785,10 m2 -Wykonanie podbudowy z piasku stabilizowanego cementem o wytrzymałości Rm= 1,5 MPa, pielęgnacja podbudowy przez posypanie piaskiem i polewanie wodą, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 20 142,00 m2 -Podbudowa z pospółki, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm -19 550,00 m2 ETAP III -2019r. -Podbudowa z kruszywa łamanego o uziarnieniu 31,5-63 mm (tłuczeń kamienny) wraz z zaklinowaniem, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 18 367,000 m2 -Nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0-63 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm -17 182,00 m2 (jezdnia + zjazdy -14 361 m2, mijanki 1112 m2) -Uzupełnieniem pod nawierzchnię poboczy pospółką do zakładanej niwelety docelowej - 2 797,00 m3 -Wykonanie nawierzchni poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0-31,5 mm - 5 509,50 m2 -Wodospusty drewniane z drewna okrągłego okorowanego fi 15 cm o podstawie z krawędziaka gr. 4,5 cm, zabezpieczone palikami fi 1 5 cm i spięte klamrami stalowymi - zgodnie z Rys. Nr 9 -do obliczeń przyjęto 0,22 m3/mb wodospustu -ilość wodospustów 78 szt. (na odcinku do 10% ( 1963 mb) - co 50 m; na odcinku 10 do 12 % (1710 mb) - co 20 m) każdy o dł. L=7 mb.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45232452-5, 45233120-6, 45233320-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5357251.05
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LA STRADA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mickiewicza 29/208
Kod pocztowy: 38-500
Miejscowość: Sanok
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4491612.69
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3670637.14
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5295500.24
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

1.Wykonawcom, a także innym osobom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów na podstawie art. 180 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), przysługuje odwołanie wyłącznie wobec następujących czynności: a)opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, b) wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia, odrzucenia oferty odwołującego. 2.Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują, również organizacjom wpisanym na listę ogłoszoną przez prezesa Urzędu Zamówień Publicznych. 3.Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania. 4.Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 5.Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. 6.Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia za pomocą faksu lub pocztą elektroniczną. 7.Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez niego lub zaniechaniu czynności, do której jest on zobowiązany na podstawie ustawy, na które nie przysługuje odwołanie na podstawie art. 180 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.). W przypadku uznania zasadności przekazanej informacji Zamawiający powtarza czynność albo dokonuje czynności zaniechanej, informując o tym Wykonawców w sposób przewidziany w ustawie dla tej czynności. Na powyższe czynności nie przysługuje odwołanie, z zastrzeżeniem art. 180 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.). 8.Odwołanie wnosi się: a)w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane faksem lub drogą elektroniczną, albo w terminie 10 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób, b)wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej, c)odwołanie wobec czynności innych niż określone w ustępie a i b, w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. 9.W przypadku wniesienia odwołania wobec treści ogłoszenia o zamówieniu lub postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający, może przedłużyć termin składania ofert lub termin składania wniosków. 10.W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia. 11.Pozostałe informacje na temat środków ochrony prawnej znajdują się w Dziale VI - "Środki ochrony prawnej", Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.).


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.