eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Chełmińska › Kredyt długoterminowy na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy w 2017 roku w związku z realizacją zadań inwestycyjnych pn. Przebudowa ulicy Rydygiera i części ulicy Rzemieślniczej w miejscowości Dąbrowa Chełmińska, oraz Modernizacja drogi gminnej ul. Weterynaryjna w miejscowości Dąbrowa Chełmińska

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-10

Ogłoszenie nr 500007337-N-2018 z dnia 10-01-2018 r.

Gmina Dąbrowa Chełmińska: Kredyt długoterminowy na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy w 2017 roku w związku z realizacją zadań inwestycyjnych pn. Przebudowa ulicy Rydygiera i części ulicy Rzemieślniczej w miejscowości Dąbrowa Chełmińska, oraz Modernizacja drogi gminnej ul. Weterynaryjna w miejscowości Dąbrowa Chełmińska

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 545781-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500002985-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Dąbrowa Chełmińska, Krajowy numer identyfikacyjny 9235064200000, ul. ul. Bydgoska 21, 86070 Dąbrowa Chełmińska, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 052 3816-005, e-mail inwestycje@dabrowachelminska.lo.pl, faks 052 3816-290.
Adres strony internetowej (url): www.bip.dabrowachelminska.lo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kredyt długoterminowy na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy w 2017 roku w związku z realizacją zadań inwestycyjnych pn. Przebudowa ulicy Rydygiera i części ulicy Rzemieślniczej w miejscowości Dąbrowa Chełmińska, oraz Modernizacja drogi gminnej ul. Weterynaryjna w miejscowości Dąbrowa Chełmińska

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: udzielenie i obsługa kredytu bankowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dąbrowa Chełmińska na 2017 rok. 2. Wysokość kredytu: 429 292,00 zł. na częściowe pokrycie kosztów inwestycji pn. Przebudowa ulicy Rydygiera i części ulicy Rzemieślniczej w miejscowości Dąbrowa Chełmińska-kwota kredytu 329292,00 zł., oraz Modernizacja drogi gminnej ul. Weterynaryjna w miejscowości Dąbrowa Chełmińska-kwota kredytu 100000,00 zł., tj. łącznie 429292,00 PLN (słownie: czterysta dwadzieścia dziewięć tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt dwa zł. 00/100). 3.1. Uruchomienie kredytu planuje się od dnia (dzień uruchomienia podany orientacyjnie dla celów wyceny i sporządzenia oferty): 27-07-2017 dla inwestycji pn. Termomodernizacja budynków szkolnych w miejscowości Dąbrowa Chełmińska w jednej transzy. 27-07-2017 roku dla inwestycji pn. Przebudowa drogi na ul. Sportowej w miejscowości Dąbrowa Chełmińska w jednej transzy. 3.2. Zamawiający zamierza rozpocząć spłatę kredytu dla inwestycji pn. Termomodernizacja budynków szkolnych w miejscowości Dąbrowa Chełmińska od 31-01-2018 r. i zakończyć 31.12.2027 r., a dla inwestycji pn. Przebudowa drogi na ul. Sportowej w miejscowości Dąbrowa Chełmińska od 31-01-2018 r. i zakończyć 31-12-2024 z tym, że spłata odsetek rozpocznie się od miesiąca następującego po miesiącu uruchomienia kredytu. 3.3. Zamawiający zobowiązuje się spłacać kapitał kredytu wraz z odsetkami banku w okresach miesięcznych poczynając od miesiąca stycznia 2018 r. na koniec każdego miesiąca w równych ratach. Do wyliczenia odsetek od kredytu należy przyjąć, że rok liczy 365 dni, a miesiąc rzeczywistą ilość dni. 3.4. Zamawiający nie przewiduje żadnego potwierdzania wydatkowania środków. 3.5. Oprocentowanie kredytu zmienne w stosunku rocznym oparte o zmienną stawkę WIBOR 1M (obowiązującą na pierwszy dzień miesiąca) powiększone o stałą marżę Banku. 3.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z uruchomienia kredytu lub jego części i oczekuje, że bank nie będzie pobierał żadnych opłat (poza prowizją przygotowawczą) od wartości, z których Zamawiający zrezygnował. 3.7. Koszt kredytu na dzień składania ofert stanowić będzie: a) prowizja przygotowawcza wyrażona w złotych, w wartościach zapisanych w ofercie - płatna w ciągu 3 dni po zawarciu umowy, b) odsetki od wykorzystanego kredytu naliczone miesięcznie, stanowiące sumę stałej marży banku i zmiennej stopy procentowej opartej o WIBOR 1M (obowiązującą na 30-06-2017 r). 3.8 W przypadku spłaty zarówno kapitału jak i odsetek, jeśli dzień spłaty przypada na dzień wolny od pracy, to spłata nastąpi ostatniego dnia roboczego danego miesiąca. 3.9. Bank nie będzie pobierał odsetek i innych opłat za spłatę kredytu przed terminem; w przypadku wcześniejszej spłaty kapitału nie będą pobrane odsetki za okres który pierwotnie był wskazany do spłaty kapitału. 3.10. Zabezpieczenie udzielonego kredytu: weksel własny in blanco wystawiony przez Gminę Dąbrowa Chełmińska wraz z kontrasygnatą Skarbnika wraz z deklaracją wekslową. 3.11 Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej oraz opracowania własnych informacji przez Kredytodawcę Zamawiający dołącza do Specyfikacji następujące dokumenty finansowe- które stanowią Załącznik nr 4 do SIWZ : 1. sprawozdanie Rb - NDS o nadwyżce i deficycie za 2016 rok, oraz I kw 2017 roku, 2. sprawozdanie Rb - Z o zobowiązaniach za rok 2016 rok, oraz I kw 2017 roku, 3. sprawozdanie Rb -N o należnościach za rok 2016 roku , oraz I kw 2017 roku, 4. sprawozdanie Rb-28s z wykonania planu wydatków budżetowych za 2016 rok, oraz za I kw 2017 roku, 5. opinia RIO o wykonaniu budżetu Gminy Dąbrowa Chełmińska - za 2016 roku, 6. opinia RIO o planowanym deficycie w uchwale budżetowej na rok 2017, 7. opinia RIO o planowanej kwocie długu Gminy Dąbrowa Chełmińska na 2017 rok i lata następne. 3.12. Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie art. 97 Prawo Bankowe jako załącznika do umowy kredytowej. 3.13. Pierwsza rata kredytu będzie stanowiła ratę wyrównawczą. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV 66.11.30.00-5 3.14. Wniosek o uruchomienie transz kredytu zostanie złożony najpóźniej w miesiącu sierpniu 2017r. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 67174.07
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Bydgoszczy
Email wykonawcy: bank@bsbydgoszcz.pl
Adres pocztowy: ul. Kołłątaja 8
Kod pocztowy: 85-080
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 55845.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 55845.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 58269.18
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.