To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-10
Ogłoszenie nr 500007337-N-2018 z dnia 10-01-2018 r.
Gmina Dąbrowa Chełmińska: Kredyt długoterminowy na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy w 2017 roku w związku z realizacją zadań inwestycyjnych pn. Przebudowa ulicy Rydygiera i części ulicy Rzemieślniczej w miejscowości Dąbrowa Chełmińska, oraz Modernizacja drogi gminnej ul. Weterynaryjna w miejscowości Dąbrowa Chełmińska
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 545781-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500002985-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Dąbrowa Chełmińska, Krajowy numer identyfikacyjny 9235064200000,
ul. ul. Bydgoska
21,
86070
Dąbrowa Chełmińska, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
052 3816-005, e-mail
inwestycje@dabrowachelminska.lo.pl, faks
052 3816-290.
Adres strony internetowej (url): www.bip.dabrowachelminska.lo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kredyt długoterminowy na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy w 2017 roku w związku z realizacją zadań inwestycyjnych pn. Przebudowa ulicy Rydygiera i części ulicy Rzemieślniczej w miejscowości Dąbrowa Chełmińska, oraz Modernizacja drogi gminnej ul. Weterynaryjna w miejscowości Dąbrowa Chełmińska
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: udzielenie i obsługa kredytu bankowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dąbrowa Chełmińska na 2017 rok. 2. Wysokość kredytu: 429 292,00 zł. na częściowe pokrycie kosztów inwestycji pn. Przebudowa ulicy Rydygiera i części ulicy Rzemieślniczej w miejscowości Dąbrowa Chełmińska-kwota kredytu 329292,00 zł., oraz Modernizacja drogi gminnej ul. Weterynaryjna w miejscowości Dąbrowa Chełmińska-kwota kredytu 100000,00 zł., tj. łącznie 429292,00 PLN (słownie: czterysta dwadzieścia dziewięć tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt dwa zł. 00/100). 3.1. Uruchomienie kredytu planuje się od dnia (dzień uruchomienia podany orientacyjnie dla celów wyceny i sporządzenia oferty): 27-07-2017 dla inwestycji pn. Termomodernizacja budynków szkolnych w miejscowości Dąbrowa Chełmińska w jednej transzy. 27-07-2017 roku dla inwestycji pn. Przebudowa drogi na ul. Sportowej w miejscowości Dąbrowa Chełmińska w jednej transzy. 3.2. Zamawiający zamierza rozpocząć spłatę kredytu dla inwestycji pn. Termomodernizacja budynków szkolnych w miejscowości Dąbrowa Chełmińska od 31-01-2018 r. i zakończyć 31.12.2027 r., a dla inwestycji pn. Przebudowa drogi na ul. Sportowej w miejscowości Dąbrowa Chełmińska od 31-01-2018 r. i zakończyć 31-12-2024 z tym, że spłata odsetek rozpocznie się od miesiąca następującego po miesiącu uruchomienia kredytu. 3.3. Zamawiający zobowiązuje się spłacać kapitał kredytu wraz z odsetkami banku w okresach miesięcznych poczynając od miesiąca stycznia 2018 r. na koniec każdego miesiąca w równych ratach. Do wyliczenia odsetek od kredytu należy przyjąć, że rok liczy 365 dni, a miesiąc rzeczywistą ilość dni. 3.4. Zamawiający nie przewiduje żadnego potwierdzania wydatkowania środków. 3.5. Oprocentowanie kredytu zmienne w stosunku rocznym oparte o zmienną stawkę WIBOR 1M (obowiązującą na pierwszy dzień miesiąca) powiększone o stałą marżę Banku. 3.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z uruchomienia kredytu lub jego części i oczekuje, że bank nie będzie pobierał żadnych opłat (poza prowizją przygotowawczą) od wartości, z których Zamawiający zrezygnował. 3.7. Koszt kredytu na dzień składania ofert stanowić będzie: a) prowizja przygotowawcza wyrażona w złotych, w wartościach zapisanych w ofercie - płatna w ciągu 3 dni po zawarciu umowy, b) odsetki od wykorzystanego kredytu naliczone miesięcznie, stanowiące sumę stałej marży banku i zmiennej stopy procentowej opartej o WIBOR 1M (obowiązującą na 30-06-2017 r). 3.8 W przypadku spłaty zarówno kapitału jak i odsetek, jeśli dzień spłaty przypada na dzień wolny od pracy, to spłata nastąpi ostatniego dnia roboczego danego miesiąca. 3.9. Bank nie będzie pobierał odsetek i innych opłat za spłatę kredytu przed terminem; w przypadku wcześniejszej spłaty kapitału nie będą pobrane odsetki za okres który pierwotnie był wskazany do spłaty kapitału. 3.10. Zabezpieczenie udzielonego kredytu: weksel własny in blanco wystawiony przez Gminę Dąbrowa Chełmińska wraz z kontrasygnatą Skarbnika wraz z deklaracją wekslową. 3.11 Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej oraz opracowania własnych informacji przez Kredytodawcę Zamawiający dołącza do Specyfikacji następujące dokumenty finansowe- które stanowią Załącznik nr 4 do SIWZ : 1. sprawozdanie Rb - NDS o nadwyżce i deficycie za 2016 rok, oraz I kw 2017 roku, 2. sprawozdanie Rb - Z o zobowiązaniach za rok 2016 rok, oraz I kw 2017 roku, 3. sprawozdanie Rb -N o należnościach za rok 2016 roku , oraz I kw 2017 roku, 4. sprawozdanie Rb-28s z wykonania planu wydatków budżetowych za 2016 rok, oraz za I kw 2017 roku, 5. opinia RIO o wykonaniu budżetu Gminy Dąbrowa Chełmińska - za 2016 roku, 6. opinia RIO o planowanym deficycie w uchwale budżetowej na rok 2017, 7. opinia RIO o planowanej kwocie długu Gminy Dąbrowa Chełmińska na 2017 rok i lata następne. 3.12. Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie art. 97 Prawo Bankowe jako załącznika do umowy kredytowej. 3.13. Pierwsza rata kredytu będzie stanowiła ratę wyrównawczą. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV 66.11.30.00-5 3.14. Wniosek o uruchomienie transz kredytu zostanie złożony najpóźniej w miesiącu sierpniu 2017r. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
67174.07
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Bydgoszczy
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
55845.51
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie Gminie Szerzyny kredytu długoterminowego w 2024 r.
- Udzielenie Gminie Prusice kredytu krótkoterminowego w wysokości 1 300 000,00 zł
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 500 000,00 zł
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Szubin i jednostek budżetowych gminy w okresie od 1.05.2024 r. do 30.04.2026 r.
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.