Ogłoszenie nr 500007257-N-2018 z dnia 10-01-2018 r.
Urząd Miasta i Gminy Myślenice: "Zimowe utrzymanie dróg publicznych gminnych oraz ciągów pieszych na terenie miasta Myślenic oraz zimowe utrzymanie dróg na ternie sołectw gminy Myślenice będących w administracji Urzędu Miasta i Gminy Myślenice"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 59486-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta i Gminy Myślenice, Krajowy numer identyfikacyjny 52549300000,
ul. Rynek
42591,
32400
Myślenice, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
126 392 300, e-mail
info@myslenice.pl, faks
126 392 305.
Adres strony internetowej (url): www.myslenice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zimowe utrzymanie dróg publicznych gminnych oraz ciągów pieszych na terenie miasta Myślenic oraz zimowe utrzymanie dróg na ternie sołectw gminy Myślenice będących w administracji Urzędu Miasta i Gminy Myślenice"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):INW.271.17.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg publicznych gminnych oraz ciągów pieszych na terenie miasta Myślenic, oraz zimowe utrzymanie dróg na terenie sołectw gminy Myślenice będących w administracji Urzędu Miasta i Gminy Myślenice jest świadczenie usług: odśnieżania dróg, posypywania piaskiem dróg i chodników, stosowanie solanki w chwili pojawienia się gołoledzi oraz bieżąca likwidacja śliskości w tym śliskości pośniegowej. 2. Zamówienie będzie składało się z następujących części, tj.: 1) Część zamówienia nr 1 - sołectwo Bęczarka, Krzyszkowice, Jawornik; 2) Część zamówienia nr 2 - sołectwo Borzęta, Zawada, Polanka; 3) Część zamówienia nr 3 - sołectwo Bulina, Trzemeśnia, Poręba, Zasań, Osieczany, Łęki, Droginia, Chełm; 4) Część zamówienia nr 4 - sołectwo Bysina, Jasienica; 5) Część zamówienia nr 5 - Głogoczów; 6) Część zamówienia nr 6 - miasto Myślenice.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2, 90610000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: "Sołectwo Bęczarka, Krzyszkowice, Jawornik" |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w tej części, zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4) w zw. z art. 93 ust 2 ustawy pzp, z uwagi na fakt, iż cena zawarta w ofercie najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia. Na wykonanie tej części zamówienia została złożona jedna oferta - tj. oferta Wykonawcy GREI-DRÓG Krzyszkowice Edward Raczek 32-445 Krzyszkowice 191 z ceną 447.120,00 PLN brutto. Zgodnie z bieżącymi możliwościami budżetowymi, na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający przeznaczył kwotę; 108.874,30 PLN brutto i taka kwota została podana podczas sesji publicznego otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu, która miała miejsce w dniu 13.11.2017 roku . Powyższe zestawienie jednoznacznie wskazuje, iż cena oferty potencjalnie najkorzystniejszej a więc oferty z najniższą ceną oraz najdłuższym zaoferowanym terminem płatności, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z czym spełniona została przesłanka art. 93 ust 1 pkt 4) ustawy pzp uzasadniająca unieważnienie postępowania dla tej części zamówienia. Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający postanowił o unieważnieniu postępowania o udzielenie przedmiotowej części zamówienia publicznego. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: sołectwo Borzęta, Zawada, Polanka; |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w tej części, zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4) w zw. z art. 93 ust 2 ustawy pzp, z uwagi na fakt, iż cena zawarta w ofercie najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia. Na wykonanie tej części zamówienia została złożona jedna oferta - tj. oferta Wykonawcy Marek Gubała Firma Usługowa Agro-Kom, Zawada 111, 32-445 Krzyszkowice, z ceną 388.800,00 PLN brutto. Zgodnie z bieżącymi możliwościami budżetowymi, na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający przeznaczył kwotę; 74.717,66 PLN brutto i taka kwota została podana podczas sesji publicznego otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu, która miała miejsce w dniu 13.11.2017 roku . Powyższe zestawienie jednoznacznie wskazuje, iż cena oferty potencjalnie najkorzystniejszej, a więc oferty z najniższą ceną oraz najdłuższym zaoferowanym terminem płatności, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z czym spełniona została przesłanka art. 93 ust 1 pkt 4) ustawy pzp uzasadniająca unieważnienie postępowania dla tej części zamówienia. Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający postanowił o unieważnieniu postępowania o udzielenie przedmiotowej części zamówienia publicznego. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: sołectwo Bulina, Trzemeśnia, Poręba, Zasań, Osieczany, Łęki, Droginia, Chełm |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
319444.44
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bart-Dróg Andrzej Maślerz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
345000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: "Sołectwo Bysina, Jasienica". |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w tej części, zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4) w zw. z art. 93 ust 2 ustawy pzp, z uwagi na fakt, iż cena zawarta w ofercie najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia. Na wykonanie tej części zamówienia zostały złożone dwie oferty, tj.: Oferta nr 1: Konsorcjum firm: 1) Roboty Drogowe Małgorzata Łętocha Bysina 66 32-400 Myślenice, 2) Zakład Zmechanizowanych Robót Ziemnych i Transportu Józef Płachta, ul. Podhalańska 8/47 34-400 Nowy Targ Oferta nr 2: MOTO-MLECZEK Maciej Mleczek, ul. Sobieskiego 40G, 32-400 Myślenice Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, Konsorcjum firm: 1) Roboty Drogowe Małgorzata Łętocha Bysina 66 32-400 Myślenice, 2) Zakład Zmechanizowanych Robót Ziemnych i Transportu Józef Płachta, ul. Podhalańska 8/47 34-400 Nowy Targ nie udzielił odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego z dnia 04.12.2017r. na podstawie art. 26 ust. 2 pzp do złożenia wymaganych oświadczeń i dokumentów i został wykluczony z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 12 pzp, wobec czego na gruncie art. 24 ust. 4 pzp jego oferta została uznana za odrzuconą. Mając na uwadze powyższe okoliczności, należy zauważyć, iż cena oferty nr 2; MOTO-MLECZEK Maciej Mleczek, ul. Sobieskiego 40G, 32-400 Myślenice przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z czym spełniona została przesłanka art. 93 ust 1 pkt 4) ustawy pzp uzasadniająca unieważnienie postępowania dla tej części zamówienia. Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający postanowił o unieważnieniu postępowania o udzielenie przedmiotowej części zamówienia publicznego. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: "Sołectwo Głogoczów" |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w tej części, zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4) w zw. z art. 93 ust 2 ustawy pzp, z uwagi na fakt, iż cena zawarta w ofercie najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia. Na wykonanie tej części zamówienia została złożona jedna oferta - tj. oferta Wykonawcy KOPERDEX Bogdan Kobus, 32-444 Głogoczów 708, z ceną 269.000,00 PLN brutto. Zgodnie z bieżącymi możliwościami budżetowymi, na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający przeznaczył kwotę; 71.013,56 PLN brutto i taka kwota została podana podczas sesji publicznego otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu, która miała miejsce w dniu 13.11.2017 roku . Powyższe zestawienie jednoznacznie wskazuje, iż cena oferty potencjalnie najkorzystniejszej, a więc oferty z najniższą ceną oraz najdłuższym zaoferowanym terminem płatności, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z czym spełniona została przesłanka art. 93 ust 1 pkt 4) ustawy pzp uzasadniająca unieważnienie postępowania dla tej części zamówienia. Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający postanowił o unieważnieniu postępowania o udzielenie przedmiotowej części zamówienia publicznego |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: "Miasto Myślenice" |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w tej części, zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4) w zw. z art. 93 ust 2 ustawy pzp, z uwagi na fakt, iż cena zawarta w ofercie najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia. Na wykonanie tej części zamówienia została złożona jedna oferta - tj. oferta Wykonawcy "UNIKOP" Usługi Sprzętem Budowlanym Utrzymanie Dróg, ulic, wycinka i pielęgnacja drzew Maciej Zając ul. M. Konopnickiej 1B, 32-400 Myślenice, z ceną 396.000,00 PLN brutto. Zgodnie z bieżącymi możliwościami budżetowymi, na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający przeznaczył kwotę; 278.505,79 PLN brutto i taka kwota została podana podczas sesji publicznego otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu, która miała miejsce w dniu 13.11.2017 roku. str. 3 Powyższe zestawienie jednoznacznie wskazuje, iż cena oferty potencjalnie najkorzystniejszej a więc oferty z najniższą ceną oraz najdłuższym zaoferowanym terminem płatności, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z czym spełniona została przesłanka art. 93 ust 1 pkt 4) ustawy pzp uzasadniająca unieważnienie postępowania dla tej części zamówienia. Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający postanowił o unieważnieniu postępowania o udzielenie przedmiotowej części zamówienia publicznego. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- RĘCZNE I MECHANICZNE OCZYSZCZANIE ULIC POWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA MYŚLENICE
- Wymiana opraw oświetleniowych na terenach użyteczności publicznej w Gminie Myślenice
- Wywóz nieczystości stałych z terenu Szpitala oraz Hotelu Pielęgniarek
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Myślenice w 2024roku
więcej: przetargi w Myślenicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie oczyszczania ulic, placów w Dzielnicy Rembertów w 2024/2025 r.
- RĘCZNE I MECHANICZNE OCZYSZCZANIE ULIC POWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA MYŚLENICE
- Mechaniczne zamiatanie ulic, chodników, ścieżek rowerowych oraz parkingów na terenie Puszczykowa w 2024 roku
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. T. Kościuszki 131 we Wrocławiu wraz z dostawą materiałów higienicznych i terenu wokół siedziby SP we Wrocławiu.
- Letnie oczyszczanie ulic, chodników, parkingów i przystanków na terenie Miasta Olkusz w okresie od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od 1 czerwca 2024 r. do 31 lipca 2024 r.
- usługi utrzymania porządku i czystości na terenie Nowego Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.