eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wywóz mebli i innych ruchomości oraz nieczystości nietypowych (w tym gruzu, ziemi itp.) z lokali zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie oraz innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego na miejsce odzysku, unieszkodliwienia, recyklingu zgodnie z uchwałą Nr XLVII/846/16 Rady Miasta Krakowa z dnia 8 czerwca 2016 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Kraków lub do innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego, w tym do magazynu depozytowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-01-10

Ogłoszenie nr 500007219-N-2018 z dnia 10-01-2018 r.

Zarząd Budynków Komunalnych: Wywóz mebli i innych ruchomości oraz nieczystości nietypowych (w tym gruzu, ziemi itp.) z lokali zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie oraz innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego na miejsce odzysku, unieszkodliwienia, recyklingu zgodnie z uchwałą Nr XLVII/846/16 Rady Miasta Krakowa z dnia 8 czerwca 2016 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Kraków lub do innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego, w tym do magazynu depozytowego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 623565-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Budynków Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 35076836500000, ul. Bolesława Czerwieńskiego 16, 31-319 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 126 166 222, e-mail barbara.batko@zbk.krakow.pl, faks 126 166 229.
Adres strony internetowej (url): www.zbk.krakow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wywóz mebli i innych ruchomości oraz nieczystości nietypowych (w tym gruzu, ziemi itp.) z lokali zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie oraz innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego na miejsce odzysku, unieszkodliwienia, recyklingu zgodnie z uchwałą Nr XLVII/846/16 Rady Miasta Krakowa z dnia 8 czerwca 2016 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Kraków lub do innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego, w tym do magazynu depozytowego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

120/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotowe zamówienie obejmuje wyniesienie wszelkich rzeczy z lokalu i przynależnej do tego lokalu piwnicy, załadunek na samochód, transport oraz wyładunek i złożenie ich do depozytu, na miejsce odzysku, unieszkodliwienia lub recyklingu lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zlecenia wywozu nieczystości, rzeczy nietypowych (gruz, elementy ceramiki, złom, elementy z drewna, tworzyw sztucznych, szkło, papa, materiały izolacyjne, ziemia, meble itp.) zgromadzonych w innych częściach budynków, tj. strychy, korytarze piwnic itp. według jego wskazania. Wywóz nieczystości na miejsce odzysku, unieszkodliwienia, recyklingu ma być zgodny z ustawą z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz.U. z 2016 r. Nr. 250/, ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r., poz. 21) oraz uchwałą Nr XLVII/846/16 Rady Miasta Krakowa z dnia 8 czerwca 2016 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Kraków. Do obowiązków Wykonawcy należy także: 1. Uprzątnięcie i zabranie odpadów wysypanych w trakcie opróżniania wskazanych lokali, pomieszczeń i miejsc wskazanych przez Zamawiającego, 2. Posprzątanie części wspólnych budynku (klatka schodowa, podwórko) w zakresie w jakim zostały zabrudzone w związku z wykonywaniem czynności zleconej na podstawie umowy, 3. Naprawa uszkodzeń powstałych w czasie wykonywania przez niego czynności zleconych na podstawie umowy, 4. Po zakończonych czynnościach zwrot powierzonych mu kluczy do lokalu najpóźniej do godziny 15:30 w dniu następnym. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przez Wykonawcę powyższych obowiązków lub w przypadku niedotrzymania terminu wyznaczonego przez Zamawiającego na podstawie § 3 ust. 1 i 2 umowy, Zamawiający może (niezależnie od innych uprawnień przewidzianych umową) po pisemnym powiadomieniu Wykonawcy (przy czym dopuszcza się informację w formie elektronicznej) - zlecić wykonanie tych czynności innemu podmiotowi i obciążyć Wykonawcę kosztami (przy czym potrąceń z tego tytułu może dokonać z dowolnej należności Wykonawcy). W przypadku wywozu ruchomości do depozytu Wykonawca winien dysponować pudłami tekturowymi oraz odpowiednio mocnymi workami foliowymi. Podczas przewozu do depozytu lub innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego Wykonawca winien zabezpieczyć przewożone ruchomości przed obtarciem i uszczerbieniem. (obkleić taśmą, dodatkowo obłożyć je kartonami lub folią bąbelkową), a jeżeli transport odbywa się podczas opadów Wykonawca winien zabezpieczyć ruchomości także przed działaniem deszczu lub śniegu. W przypadku konieczności wykonania równocześnie (w tym samym dniu) kilku (zleceń) wywozów z różnych lokalizacji Wykonawca ma obowiązek dysponować niezbędną ilością pracowników oraz sprzętu. Usługi w ramach umowy realizowane będą na terenie Gminy Miejskiej Kraków oraz w miejscach oddalonych nie więcej niż 20 km od granic Gminy Miejskiej Kraków. W okresie od dnia 4 stycznia 2016 do dnia 24 października 2017 r. wywieziono 23.826,00 m3 ruchomości z pustostanów oraz z miejsc wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż ww. okresie Wykonawca wielokrotnie realizował w jednym dniu więcej niż jedno zlecenie (eksmisje). Ilość eksmisji w okresie od I.2016 do X. 2017 - 250 W razie konieczności naprawy samochodów, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na własny koszt innych samochodów zapewniając ciągłość realizacji zleceń. Każda ekipa (załoga samochodu) powinna składać się z co najmniej 3 osób. Wartość szacunkowa przedmiotowego zamówienia wynosi 650.406,50 zł.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 650406.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo - Handlowa MARKIZ Łukasz Gołdyn
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Partyzantów 2/1
Kod pocztowy: 28-500
Miejscowość: Kazimierza Wielka
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 672000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 672000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 672000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.