eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usługi polegającej na wykonywaniu okresowych przeglądów i wynikających z nich prac konserwacyjnych oraz usuwanie awarii na wezwanie Zamawiającego w ramach całodobowego serwisu dla instalacji i urządzeń przeciwpożarowych znajdujących się w obiektach w Centrali ZUS - dotyczy Części 1

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-09

Ogłoszenie nr 500006775-N-2018 z dnia 09-01-2018 r.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych: Świadczenie usługi polegającej na wykonywaniu okresowych przeglądów i wynikających z nich prac konserwacyjnych oraz usuwanie awarii na wezwanie Zamawiającego w ramach całodobowego serwisu dla instalacji i urządzeń przeciwpożarowych znajdujących się w obiektach w Centrali ZUS - dotyczy Części 1

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 587315-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Krajowy numer identyfikacyjny 000017756, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 667 17 04, e-mail SekretariatDZP@zus.pl, faks 22 667 17 33.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usługi polegającej na wykonywaniu okresowych przeglądów i wynikających z nich prac konserwacyjnych oraz usuwanie awarii na wezwanie Zamawiającego w ramach całodobowego serwisu dla instalacji i urządzeń przeciwpożarowych znajdujących się w obiektach w Centrali ZUS - dotyczy Części 1

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

TZ/271/39/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Świadczenie usługi polegającej na wykonywaniu okresowych przeglądów i wynikających z nich prac konserwacyjnych oraz usuwanie awarii na wezwanie Zamawiającego w ramach całodobowego serwisu dla instalacji i urządzeń przeciwpożarowych znajdujących się w obiektach w Centrali ZUS. Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące części: 1 - Część A - "System Sygnalizacji Pożarowej (SSP)" 2 - Część B - "Stałe urządzenia gaśnicze (SUG)" 3 - Część C - "Instalacja oddymiania oparta na centralach oddymiania" 4 - Część D - "Przeciwpożarowe klapy odcinające" 5 - Część E - "Drzwi przeciwpożarowe i dymoszczelne" 6 - Część F - "Hydranty wewnętrzne i hydranty zewnętrzne"

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50413200-5


Dodatkowe kody CPV: 31625000-3, 31625200-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: System sygnalizacji pożarowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 185220.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Qumak S.A.
Email wykonawcy: www.qumak.pl
Adres pocztowy: Aleje Jerozolimskie 134
Kod pocztowy: 02-305
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 184893.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 184893.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 321098.88
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Stałe urządzenia gaśnicze (SUG)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp postępowanie w Części B (Stałe Urządzenia Gaśnicze) podlega unieważnieniu. W przedmiotowym postępowaniu w Części B Zamawiający przeznaczył kwotę 132 851,89 PLN (z podatkiem VAT). Natomiast jedyna złożona oferta Wykonawcy Qumak S.A., Al. Jerozolimskie 134, 02-305 Warszawa, opiewa na kwotę 349 684,60 PLN (z podatkiem VAT). Tym samym cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Postępowanie w Części Stałe urządzenia gaśnicze unieważniono w dniu 09.11.2017 r.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Instalacja oddymiania oparta na centralach oddymiania

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp postępowanie w Części C (System Oddymiania) podlega unieważnieniu - "nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu". Postępowanie w Części Instalacja oddymiania oparta na centralach oddymiania zostało unieważnione w dniu 18.12.2017 r.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Przeciwpożarowe klapy odcinające

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp postępowanie w Części D (Przeciwpożarowe klapy odcinające) podlega unieważnieniu. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęła żadna oferta. Postępowanie w Części Przeciwpożarowe klapy odcinające zostało unieważnione w dniu 17.10.2017 r.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Drzwi przeciwpożarowe i dymoszczelne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp postępowanie w Części D (Przeciwpożarowe klapy odcinające) podlega unieważnieniu. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęła żadna oferta. Postępowanie w Części Drzwi przeciwpożarowe i dymoszczelne zostało unieważnione w dniu 17.10.2017 r.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Hydranty wewnętrzne i hydranty zewnętrzne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp postępowanie w Części D (Przeciwpożarowe klapy odcinające) podlega unieważnieniu. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęła żadna oferta. Postępowanie w Części Hydranty wewnętrzne i hydranty zewnętrzne zostało unieważnione w dniu 17.10.2017 r.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.