Ogłoszenie nr 500006583-N-2017 z dnia 01-08-2017 r.
Kłodzko: Przebudowa drogi powiatowej nr 3316D w Ludwikowicach Kłodzkich - I ETAP
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY -
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 75351 - 2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 95268 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych, Krajowy numer identyfikacyjny 890723858,
ul. Objazdowa
20,
57-300
Kłodzko, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
748680180, e-mail
sekretariat@zdp.klodzko.pl, faks
748680190.
Adres strony internetowej (url): www.zdp.bip.klodzko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 3316D w Ludwikowicach Kłodzkich - I ETAP
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZDP.2000/AZ/07/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Nazwa zadania nadana przez Zamawiającego: "Przebudowa drogi powiatowej nr 3316D w Ludwikowicach Kłodzkich - I ETAP", km 1+030 - 1+354, długość: 0,324 km 2. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego są: roboty budowlane 3. Zakres prac, obejmuje: 1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe; 2) roboty ziemne; 3) odwodnienie korpusu drogowego; 4) wykonanie podbudowy i nawierzchni; 5) roboty wykończeniowe; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: załącznik nr 1 do SIWZ - opis techniczny, załącznik nr 2 do SIWZ - dokumentacja rysunkowa, załącznik nr 3 do SIWZ - przedmiar robót, załącznik nr 6 do SIWZ - kosztorys ofertowy. Szczegółowe warunki wykonania robót określa: Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (SSTWiOR) - załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza się rozwiązania równoważne z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego i nie będą powodować konieczności przeprojektowania dokumentacji projektowej. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy, który jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym m.in. proponowane materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca zatrudniał, we własnym przedsiębiorstwie lub podwykonawcy, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: 1) operatorów/kierowców: koparki, ładowarki, frezarki, ścinarki poboczy, równiarki do profilowania, walca drogowego, rozkładarki mas bitumicznych; 2) osoby wykonujące prace przy kanalizacji deszczowej; 3) osoby czyszczące jezdnie; 4) osoby utrzymujące czasową organizację ruchu Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone szczegółowo w załączniku nr 10 do SIWZ - wzór umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 6. Wymagalny minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego zadania.
II.4) Główny kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45233000-0,
45230000-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia podpisania umowy, tj. 09.06.2017 r. do dnia 14.08.2017 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
01/08/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zamiana: 1. wykonanie dodatkowych robót budowlanych, wskazanych w protokole konieczności z dn. 03.07.2017 r., stanowiący załącznik do aneksu nr 2 do umowy; 2. zwiększenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy netto z kwoty netto: 210 957,74 PLN na kwotę netto: 222 060,10 PLN, tj. o kwotę netto: 11 102,36 PLN
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana umowy spowodowana została koniecznością wykonania robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie jest niezbędne w celu całkowitego, poprawnego wykonania przedmiotu zamówienia. Możliwość dokonania takiej zmiany umowy została przewidziana: a) w treści umowy, stanowiącej załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; b) w ogłoszeniu o zamówieniu nr 75351 - 2017 z dn. 27.04.2017
W związku z powyższym strony umowy postanowiły podpisać aneks nr 2 do umowy nr 06/ZDP/2017 z dn. 09.06.2017 r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Zakup z dostarczeniem samochodu osobowego dla Gminy Kłodzko
- Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 3312D Dzikowiec - Nowa Ruda-Słupiec na długości 0,5 km
- Modernizacja pomieszczeń budynku Przedszkola nr 1 oraz Żłobka nr 1 w Kłodzku, ul. Grunwaldzka 4.
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chlebowie oraz Modernizacja PSZOK w Polanowicach w Gminie Wiejskiej Gubin
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
- Poprawa dostępności przestrzeni publicznej poprzez budowę ogólnodostępnego placu zabaw
- Przebudowa obiektu stadionu sportowego w Myszyńcu
- Budowa ciągu pieszo - jezdnego pomiędzy ul. Saperów i ul. Czołgistów w Ząbkach
- Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Gdów w 2024 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.