eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niedrzwica Duża › 1.Przedmiotem Umowy jest określenie warunków realizacji zadań w okresie obowiązywania Umowy, w zakresiea)bieżących napraw dróg gminnych i wewnętrznych gruntowych nieutwardzonych; b)bieżących napraw dróg gminnych i wewnętrznych asfaltowych; c)zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych oraz placów publicznych poprzez ich odśnieżanie i zwalczanie śliskości poprzez posypywanie dróg, placów publicznych, chodników mieszanką piaskowo - solną; d)koszenia terenów zieleni; e)prac ciągnikiem rolniczym i koparko-ładowarką.



Ogłoszenie z dnia 2018-01-09

Ogłoszenie nr 500006197-N-2018 z dnia 09-01-2018 r.

Gmina Niedrzwica Duża: 1.Przedmiotem Umowy jest określenie warunków realizacji zadań w okresie obowiązywania Umowy, w zakresie: a)bieżących napraw dróg gminnych i wewnętrznych gruntowych nieutwardzonych; b)bieżących napraw dróg gminnych i wewnętrznych asfaltowych; c)zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych oraz placów publicznych poprzez ich odśnieżanie i zwalczanie śliskości poprzez posypywanie dróg, placów publicznych, chodników mieszanką piaskowo - solną; d)koszenia terenów zieleni; e)prac ciągnikiem rolniczym i koparko-ładowarką.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Niedrzwica Duża, Krajowy numer identyfikacyjny 54052900000, ul. ul. Lubelska 30, 24220 Niedrzwica Duża, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 815 175 085, e-mail gmina.niedrzwica@mbnet.pl, faks 815 175 085.
Adres strony internetowej (url): http://www.niedrzwicaduza.pl/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://ugniedrzwicaduza.bip.lubelskie.pl/index.php?id=83

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

1.Przedmiotem Umowy jest określenie warunków realizacji zadań w okresie obowiązywania Umowy, w zakresie: a)bieżących napraw dróg gminnych i wewnętrznych gruntowych nieutwardzonych; b)bieżących napraw dróg gminnych i wewnętrznych asfaltowych; c)zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych oraz placów publicznych poprzez ich odśnieżanie i zwalczanie śliskości poprzez posypywanie dróg, placów publicznych, chodników mieszanką piaskowo - solną; d)koszenia terenów zieleni; e)prac ciągnikiem rolniczym i koparko-ładowarką.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

zp.271.1.27.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem Umowy jest określenie warunków realizacji zadań w okresie obowiązywania Umowy, w zakresie: a) bieżących napraw dróg gminnych i wewnętrznych gruntowych nieutwardzonych; b) bieżących napraw dróg gminnych i wewnętrznych asfaltowych; c) zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych oraz placów publicznych poprzez ich odśnieżanie i zwalczanie śliskości poprzez posypywanie dróg, placów publicznych, chodników mieszanką piaskowo - solną; d) koszenia terenów zieleni; e) prac ciągnikiem rolniczym i koparko-ładowarką. 2. Zamawiający wskazuje maksymalny zakres poszczególnych zadań do wykonania: a) bieżąca naprawa dróg gminnych gruntowych i wewnętrznych oraz ich utwardzanie kruszywem: ? uzupełnianie ubytków kruszywem - do 3500 ton kruszywa, ? równanie/profilowanie dróg za pomocą ciągnika rolniczego ze zgarnianiem - do 120godzin pracy urządzenia, ? równanie/profilowanie dróg za pomocą równiarki/ciągnika z równiarką - do 120 godzin pracy urządzenia, b) bieżąca naprawa dróg gminnych i wewnętrznych asfaltowych: ? uzupełnianie ubytków w nawierzchni dróg asfaltowych - do 15 ton masy asfaltowej, c) zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych oraz placów: ? odśnieżanie dróg i placów - do 270 godzin, ? usuwanie gołoledzi, posypywanie dróg i placów solą/piachem - do 300 godzin, mieszanie piachu z sola do 300 ton; d) koszenie terenów zieleni: ? koszenie terenów zieleni, w tym poboczy dróg - do 120 godz., e) prace wykonywane przy użyciu ciągnika rolniczego i koparko-ładowarki - do 80 godzin. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia podanych ilości poszczególnych zadań/godzin pracy w zależności od faktycznych, bieżących potrzeb Zamawiającego. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia podanych ilości poszczególnych zadań/ godzin pracy w zależności od faktycznych, bieżących potrzeb Zamawiającego nie więcej niż o 10%, określonych w ust 2, z zastrzeżeniem, że całkowita kwota umowy określona w § 2 ust 2 nie zostanie przekroczona.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50000000-5


Dodatkowe kody CPV: 50000000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 607000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedięborstwo Kumunalne Nałęcz Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kościelnej 3
Kod pocztowy: 24-220
Miejscowość: niedrzwica Duża
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 567166.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 567166.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 567166.50
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. art.67 ust.1 pkt.12 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Udzielenie zamówienia w oparciu o w/w art. było możliwe z uwagi na fakt, iż wszystkie przesłanki z tego art. zostały spełnione. Po pierwsze Zamawiający sprawuje nad Przedsiębiorstwem Komunalnym Nałęcz Sp. z o.o. z siedzibą w Niedrzwicy Dużej kontrolę, odpowiadającą kontroli nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej. Po drugie ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Zamawiającego sprawującego kontrolę. W okresie ostatnich trzech lat Przedsiębiorstwo Komunalne Nałęcz Sp. z o.o. uzyskało przychody z tytułu usług, dostaw lub robót budowlanych w zakresie wykonywanych zadań powierzonych przez Gminę Niedrzwica Duża na poziomie 93,20 % w stosunku do całkowitej wartości przychodów z tytułu usług, dostaw lub robót budowlanych. Po trzecie w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Mając na uwadze powyższe udzielenie zamówienia z wolnej ręki było uzasadnione.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.