To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-08
Ogłoszenie nr 500005629-N-2018 z dnia 08-01-2018 r.
Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury: Usługa utrzymania czystości w budynku i na posesji KSSiP i Domu Aplikanta w Krakowie, ul. Przy Rondzie 5
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 621842-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, Krajowy numer identyfikacyjny 140580428,
ul. ul. Przy Rondzie
5,
31-547
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
0048 12 6179655, e-mail
zamowienia@kssip.gov.pl, faks
0048 12 6179653.
Adres strony internetowej (url): https://www.kssip.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia Publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa utrzymania czystości w budynku i na posesji KSSiP i Domu Aplikanta w Krakowie, ul. Przy Rondzie 5
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BD-V.2611.42.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości pomieszczeń budynku Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (zwanej dalej "Szkołą") oraz w Domu Aplikanta, mieszczącej się przy ulicy Przy Rondzie 5 w Krakowie o łącznej powierzchni 7274,16 m2 oraz utrzymania czystości na posesji Szkoły o powierzchni: 300,00 m2. 2. Usługa obejmuje w szczególności: a) Wykonywanie prac związanych z utrzymaniem czystości w pomieszczeniach Szkoły; b) Kompleksowe sprzątanie wraz z serwisem polegającym na dyżurze jednej osoby sprzątającej w godzinach urzędowania Szkoły; c) Wykonywanie prac związanych z utrzymaniem czystości posesji wokół budynku Szkoły; d) Wykonywanie prac związanych z utrzymaniem czystości w Domu Aplikanta - obiektu świadczącego usługi hotelarskie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający gwarantuje, że minimalna liczba sprzątań całych pokoi wyniesienie nie mniej niż 6000 do 13m2 i 1000 powyżej 13m2 a częściowych sprzątań pokoi nie mniej niż 3200 do 13m2 i 150 powyżej 13 m2. 5. Wymagania ogólne: a) oferta musi obejmować wykonanie wszystkich elementów usługi wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ; b) sposób wykonania usługi, jak również związane z nią technologie i rozwiązania organizacyjne muszą spełniać wszystkie wymogi wynikające z przepisów prawa powszechnie obowiązującego; c) Wykonawca zobowiązany jest dostarczać na bieżąco dobrej jakości środki czystości i higieniczne do toalet i innych pomieszczeń, zgodnie z warunkami i wymogami opisanymi w załączniku nr 1 do SIWZ; d) wszystkie zastosowane środki i urządzenia muszą spełniać wymogi ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r., o systemie oceny zgodności (t.j.Dz. U. z 2017 poz. 1226) oraz rozporządzeń szczegółowych wydanych na mocy przywołanej ustawy; e) wszystkie środki czyszczące, dezynfekcyjne, materiały eksploatacyjne oraz stosowne urządzenia muszą posiadać atesty, certyfikaty, świadectwa jakości itp., dopuszczające do ich stosowania; f) Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego wdrożenia wszelkich, wynikających ze zmian przepisów prawa lub decyzji organów administracji publicznej, zasad dotyczących świadczonej usługi; g) przejęcie usługi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia odbędzie się w obiektach czynnych, przy przekazaniu obowiązków będzie zachowana ciągłość pracy Szkoły; h) Wykonawca będzie prowadził stały i szczegółowy monitoring czynności wykonywanych w ramach świadczonej usługi; i) Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia kontroli przez upoważnionego pracownika, w zakresie wykonywania przez Wykonawcę czynności objętych przedmiotowym zamówieniem; j) Stały nadzór nad pracą wszystkich osób sprzątających pełnić będzie osoba wyznaczona przez Wykonawcę, zwana Koordynatorem. Koordynator będzie utrzymywać bezpośredni, stały kontakt z przedstawicielem Zamawiającego. k) w celu świadczenia usług objętych niniejszym zamówieniem, Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy pomieszczenie socjalne w budynku Szkoły. l) Zamawiający przewiduje umożliwienie Wykonawcom dokonania wizji lokalnej pomieszczeń i terenów objętych usługą utrzymania czystości. Wizja lokalna będzie możliwa w dni robocze (poniedziałek - piątek) w godz. 9.00 - 13.00 z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego, po uprzednim ustaleniu terminu wizji. 6. Wymogi co do personelu Wykonawcy: a) Wykonawca musi dysponować personelem zapewniającym poprawne wykonanie usługi. b) personel Wykonawcy uczestniczący w świadczeniu usługi na terenie Zamawiającego zobowiązany będzie posiadać: ? zunifikowaną odzież ochronną (zaleca się, aby odzież ta zawierała logo firmy Wykonawcy); Zamawiający pozostawia Wykonawcy dowolność w wyborze koloru tej odzieży, ? identyfikatory imienne; c) Wykonawca do wykonania usługi dopuści osoby, które zobowiązane będą przez niego do zachowania w tajemnicy informacji powziętych w związku z wykonywaniem usługi, d) do wykonywania świadczenia usług Zamawiający dopuści jedynie osoby niekarane i nie figurujące w Krajowym Rejestrze Karnym. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedłoży pisemną informację o niekaralności osób wykonujących przedmiot zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV: 90911200-8, 90911300-9, 90610000-6, 90620000-9, 90919200-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
676432.79
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INDIGO SYSTEM Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
654569.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli kuchennych do lokalu Centrum Wsparcia Społeczności Akademickiej PK (CeWSA PK)
- Modernizacja ulicy Działkowej
- 82.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy oprogramowania dla Uniwersytetu Jagiellońskiego wraz z Collegium Medicum w ramach programu licencyjnego Microsoft Products and Services
- Dostawa do Miejskiego Centrum Opieki dla Osób Starszych, Przewlekle Niepełnosprawnych oraz Niesamodzielnych w Krakowie środków czyszczących i polerujących
- Zakup i dostawa materiałów do sterylizacji
- Dostawa książkomatu dla Filii bibliotecznej nr 53 os. Stalowe 12 w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Uniwersyteckiego Centrum Stomatologicznego
- Świadczenie usługi utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Żyrardowie tj. przy Al. Partyzantów 3 oraz w Wydziale Ksiąg Wieczystych ul. Radziejowskiej 1/5
- "Utrzymanie czystości w Gminie Radzionków w 2024 roku".
- Utrzymanie czystości w zasobach Zakładu Budynków Komunalnych w Oleśnicy przez okres 12 miesięcy.
- Sprzątanie dróg zarządzanych przez Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2024 roku. PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie dróg na terenie RDW Siemiatycze z podziałem na zadania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.