Ogłoszenie nr 500005365-N-2018 z dnia 08-01-2018 r.
Gmina Łęczyce: Budowa chodnika z odwodnieniem w ciągu ulicy Osiedlowej na terenie działek nr 370, 95 obręb Rozłazino, gmina Łęczyce
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 628185-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500073082-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Łęczyce, Krajowy numer identyfikacyjny 19167538500000,
ul. ul. Długa
49,
84218
Łęczyce, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
586 789 214, e-mail
zamowienia.publiczne@leczyce.pl, faks
586 789 125.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa chodnika z odwodnieniem w ciągu ulicy Osiedlowej na terenie działek nr 370, 95 obręb Rozłazino, gmina Łęczyce
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.40.2017.DB
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano - wykonawczego dla budowy chodnika wraz z odwodnieniem w ciągu ulicy Osiedlowej w Rozłazinie, wzdłuż drogi gminnej na działkach: 370, 95 obręb Rozłazino, gmina Łęczyce - zgodnie z: - decyzją o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego znak: RIR.6733.23.2017.KM. z dnia 11 października 2017 r. stanowiącą załącznik nr 5A do SIWZ Obszar budowy w chwili obecnej stanowi droga gminna przebiegająca przez Rozłazino wschód-zachód. Ulica Osiedlowa łączy się z drogą powiatową (ul. Długą) od strony wschodniej a zaczyna przy ostatnich zabudowaniach Rozłazina (od strony zachodniej). Projekt powinien wpasować się w istniejące warunki w terenie jak i rozwiązać kwestię odwodnienia projektowanego chodnika. 3. Do Wykonawcy należy opracowanie dokumentów niezbędnych dla całego zakresu objętego projektem: a. obowiązkiem projektanta jest uzyskanie aktualnej mapy do celów projektowych oraz wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z właściwych przepisów, oraz pozostałych uzgodnień projektu w jednostkach opiniujących, prowadzących do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę dla zamierzenia inwestycyjnego określonego w pkt. 1 niniejszego SIWZ - w zakresie wymaganym dla możliwości formalnego przystąpienia do wykonania robót budowlanych. b. wykonanie wszystkich badań gruntu potrzebnych do wykonania i zatwierdzenia dokumentacji, zgodnie przepisami w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych, a dla terenów dróg zgodnie z przepisami w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, c. jeżeli zakres opracowania projektowego będzie powodował konieczność uzyskania pozwoleń lub dokonania zgłoszeń w innej formie niż wskazana powyżej, obowiązkiem projektanta będzie zastosowanie odpowiedniej procedury zgłoszeniowej. d. wykonanie kompletnego projektu budowlanego odpowiednich branż dla całej inwestycji zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz projektu wykonawczego a w szczególności: i. część rysunkowa dokumentacji projektowej winna obejmować: o plan zagospodarowania terenu (sytuację) na aktualnych podkładach geodezyjnych, z uwzględnieniem planowanej inwestycji i istniejącej infrastruktury technicznej, projekt zagospodarowania terenu zgodnie z decyzją o ustaleniu lokalizacji celu publicznego załącznik nr 5A o rzuty, przekroje, e. wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz wykonanie przedmiaru robót i kosztorysów inwestorskich w układzie elementów robót oraz zbiorczego zestawienia kosztów (ZZK) całości zamierzenia inwestycyjnego f. Projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar podlegają szczegółowym uzgodnieniom z Zamawiającym. Przed przystąpieniem do sporządzania opracowań kosztorysowych obowiązkiem Wykonawcy jest spisanie z Zamawiającym założeń do ich sporządzenia, g. pełnienie funkcji nadzoru autorskiego. 4. Wykonawca przekaże Zamawiającemu: a. W wersji papierowej: - Projekt budowlany - 5 egz., - Projekt wykonawczy - 1 egz. - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 1 egz. - Kosztorys inwestorski - 1 egz. - Przedmiar robót - 1 egz. b. W wersji elektronicznej: - Projekt budowlany - w formacie .pdf i .dwg - plan zagospodarowania - Projekt wykonawczy - w formacie .pdf - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - w formacie .pdf - Kosztorys inwestorski - w formacie .pdf, .xls, .ath, .kst - Przedmiar robót - .pdf, .xls, .ath, .kst na płycie CD-ROM lub innym powszechnie spotykanym nośniku danych elektronicznych. 5. Dokumentacja projektowa musi być zgodna, co do zawartości, treści i formy z wymogami wynikającymi z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i programu funkcjonalno-użytkowego. 6. Projekt budowlany musi mieć zakres i zawartość zgodną z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 27 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego 7. Rozwiązania projektowe zawarte w dokumentacji projektowej muszą być zgodne z warunkami technicznymi wynikającymi z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. 2015 poz. 1422 z późniejszymi zmianami) oraz obowiązującymi normami i przepisami branżowymi. 8. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót muszą być zgodne, co do zawartości, treści i formy z wymogami wynikającymi z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i programu funkcjonalno-użytkowego 9. Kosztorys inwestorski oraz przedmiar robót musi być sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. Zgodnie z § 2 ust. 1 w/w rozporządzenia kosztorys inwestorski opracowuje się metodą kalkulacji uproszczonej. 10. Kosztorys ślepy musi być sporządzony w układzie identycznym jak kosztorys inwestorski, lecz bez umieszczenia w nim cen jednostkowych i cen pozycji (do uzupełnienia przez wykonawców, składających oferty na wykonawstwo) 11. Teren objęty inwestycją nie posiada miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 12. Mapa wydana dla celów informacyjnych stanowi załącznik nr 5B do niniejszej SIWZ. 13. Zamawiający w dniu podpisania umowy wystawi Wykonawcy pełnomocnictwo (do 5 egzemplarzy) do występowania w jego imieniu w sprawie uzyskania niezbędnych decyzji, pozwoleń, opinii, uzgodnień. W tym celu Wykonawca wskaże Zamawiającemu osoby działające na rzecz Wykonawcy w ramach realizacji umowy, z podaniem ich danych osobowych, niezbędnych do identyfikacji powyższych osób. 14. Oświadczenia o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomościami na cele budowlane, które są wymagane do złożenia z niektórymi wnioskami, podpisywać będzie Wójt Gminy Łęczyce. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do zamówionych prac projektowych w trakcie ich sporządzania. 16. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć i uzgodnić z Zamawiającym wstępną koncepcję projektu. 17. W projekcie należy uwzględnić usunięcia kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym, jeśli zajdzie taka potrzeba. 18. W cenie oferty należy uwzględnić wykonanie badań gruntu, jeżeli zajdzie potrzeba ich wykonania. 19. Wykonawca projektów przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe w całości, automatycznie z chwilą wypłacenia przez Zamawiającego wynagrodzenia za opracowania. 20. Zamawiający uzyskuje prawa do eksploatacji projektu na następujących polach: a. w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu - wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową; b. w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono - użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy; c. w zakresie rozpowszechniania utworu w sposób inny niż określony w pkt. 2 - publiczne wystawienie oraz udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym (publikacja na stronie internetowej zamawiającego). 21. Zamawiający zastrzega, by informacje zawarte w dokumentacji w zakresie technologii wykonywania robót, dobory materiałów i urządzeń określały przedmiot zamówienia w sposób zgodny z Ustawą Prawo zamówień publicznych, tzn. bez używania nazw własnych, a jedynie poprzez określenie parametrów precyzujących rodzaj, standard oraz inne istotne elementy. W przypadku, gdy jest to niezbędne dla dostarczenia precyzyjnego i zrozumiałego opisu, należy wskazać dopuszczalne rozwiązania równoważne opisywanym wraz podaniem parametrów równoważności. 22. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac należy przeanalizować opis przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Przed sporządzeniem oferty Wykonawca winien dokonać wizji w terenie - w celu oszacowania na własną odpowiedzialność wszelkich danych, jaki mogą być niezbędne do przygotowania rzetelnej oferty. 23. Wykonawca zapewnia sporządzenie dokumentacji projektowej przez osoby z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, potwierdzonymi posiadaniem odpowiednich uprawnień budowlanych, wymaganych przepisami prawa. 24. Za termin wykonania umowy, przyjęty dla określenia uprawnień Zamawiającego z tytułu naliczenia kar umownych z tytułu zwłoki w wykonaniu umowy, przyjmuje się datę zgłoszenia gotowości do przekazania kompletniej dokumentacji projektowej, stanowiącej przedmiot umowy, pod warunkiem, że weryfikacja dokumentacji przez Zamawiającego, dokonana w odpowiedzi na powyższe zgłoszenie, zakończy się podpisaniem protokołu końcowego przekazania dokumentacji. 25. Podpisanie przez strony bez zastrzeżeń protokołu końcowego przekazania dokumentacji uważa się za termin odbioru przedmiotu umowy. 26. Jeżeli w trakcie weryfikacji dokumentacji przez Zamawiającego zostaną ujawnione istotne wady przedmiotu umowy lub jego niekompletność, Zamawiający powiadomi o tym fakcie Wykonawcę i wyznaczy termin do usunięcia nieprawidłowości lub braków. W takiej sytuacji podpisanie protokołu końcowego dokumentacji możliwe będzie po usunięciu wad dokumentacji lub jej niekompletności. 27. Zamawiający ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec zgłoszenia gotowości do przekazania kompletniej dokumentacji projektowej, jeżeli znane mu będą fakty, świadczące o tym, że w dniu zgłoszenia przedmiot umowy posiada istotne wady lub jest niekompletny. Termin zgłoszenia gotowości do przekazania kompletniej dokumentacji projektowej, wobec którego Zamawiający wniósł uzasadniony sprzeciw, nie stanowi terminu zakończenia robót. 28. W przypadku konieczności lub zamiaru dokonania nieistotnego odstąpienia od zatwierdzonego projektu budowlanego lub innych warunków pozwolenia na budowę w trakcie realizacji robót budowlanych, Wykonawca, w ramach niniejszej umowy, zobowiązuje się dokonywać kwalifikacji zamierzonego odstąpienia oraz zamieścić w projekcie budowlanym odpowiednie informacje (rysunek i opis) dotyczące odstąpienia. 29. Zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający żąda by w dokumentacji projektowej uwzględniono, iż obiekt, który powstanie na podstawie wykonanych projektów jest przeznaczony do użytku osób fizycznych (należy uwzględnić dostępność również dla osób niepełnosprawnych).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16260.16
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DROG Stanisław Sandomierski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22140.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie zwiększenia mocy jednostek wytwarzania energii elektrycznej dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży z Odnawialnych Źródeł Energii
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych na budowę ulic."
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie terenu zielonego wraz z budową ciągu pieszo-rowerowego pomiędzy ul. Mogilską a ul. Chałupnika, dla ZZM w Krakowie.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Brudzeń Duży
- Modernizacja istniejącego oświetlenia ulicznego na terenie gminy Łapsze Niżne
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez przebudowę ulic w Przasnyszu (ulice: Nowowarszawska, Jana Kilińskiego) w formule "projektuj i buduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.