eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zwoleń › Rozbudowa i przebudowa budynku kina "ŚWIT" przy ul. Lubelskiej 6 w Zwoleniu.



Ogłoszenie z dnia 2018-01-08

Ogłoszenie nr 500004865-N-2018 z dnia 08-01-2018 r.

Gmina Zwoleń: Rozbudowa i przebudowa budynku kina "ŚWIT" przy ul. Lubelskiej 6 w Zwoleniu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego; Oś VI Jakość życia; działanie 6.2 Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 626336-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Zwoleń, Krajowy numer identyfikacyjny 67022343900000, ul. Plac Kochanowskiego 1, 26700 Zwoleń, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 762 210, e-mail przetargi@zwolen.pl, faks 486 762 418.
Adres strony internetowej (url): www.zwolen.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa i przebudowa budynku kina "ŚWIT" przy ul. Lubelskiej 6 w Zwoleniu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RG-ZP-271.27.17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku kina "ŚWIT" zlokalizowanego przy ul. Lubelskiej w Zwoleniu na działce nr 5511/1, 5511/3 i 5511/4 prowadzonej na podstawie decyzji pozwolenia na budowę Starosty Zwoleńskiego nr 206/16 z dnia 28.09.2016r. Ogólna charakterystyka obiektu. Powierzchnia zabudowy po rozbudowie: 601,6 m2 - Powierzchnia użytkowa po rozbudowie 575,8 m2 - Kubatura po rozbudowie: 3720 m3 - Długość budynku: 32,26 m - Szerokość: 21,95 m - Wysokość: 9,52 m - Ilość kondygnacji - 3 (piwnice, parter i piętro) - Geometria dachu - wielospadowy Obiekt na planie litery C od strony zachodniej graniczy pasem drogi publicznej - ul. Lubelską, od strony wschodniej - z działkami o nr geodezyjnych 5511/4 i 5511/3, od strony północnej - z działką nr geodezyjny 5506, od strony południowej - z drogą dojazdową. Budynek użyteczności publicznej, wykorzystywany dzięki znajdującej się w nim sali widowiskowej, na kino oraz imprezy okolicznościowe. Sala mieści obecnie 191 miejsc. Po przebudowie części istniejącej zostanie zachowana funkcja sali wielofunkcyjnej oraz zostanie poprawiony standard użytkowy i estetyczny budynku. W nowej dobudowanej części znajdą się sala do prób orkiestry, pokoje biurowe i pomieszczenia techniczne obiektu oraz toalety. Ogólny zakres robót: Remont i przebudowa istniejącego budynku - roboty zewnętrzne: 1. Rozbiórka (wraz z fundamentami) przybudówki do elewacji południowo-wschodniej. 2. Wymiana pokrycia dachu części istniejącej. 3. Wymiana rynien i rur spustowych. 4. Wymiana obróbek blacharskich dachu, gzymsów i detali. 5. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. 6. Naprawa tynków oraz gzymsów. 7. Izolacja pozioma opaski budynku. 8. Wzmocnienie ściany zewnętrznej północno-zachodniej 9. Zamurowanie oraz wybicie wyznaczonych otworów okiennych i drzwiowych w odsłoniętej elewacji południowo-wschodniej. 10. Wymiana schodów zewnętrznych. 11. Wymiana betonowej opaski wokół budynku. 12. Wymianę nawierzchni placu przed elewacją frontową. 13. Montaż neonu. 14. Demontaż i powtórny montaż na elewacji tablicy pamiątkowej z brązu. 15. Wykonanie przyłączy wod.-kan. Remont i przebudowa istniejącego budynku - roboty wewnątrz: 1. Zamocowanie ocieplenia i sufitów podwieszonych w sali kinowej. 2. Docieplenie stropu w kabinie projekcyjnej i pomieszczeniach technicznych. 3. Docieplenie od wewnątrz ścian zewnętrznych części istniejącej (północno-zachodniej, południowo-zachodniej i północno-wschodniej). 4. Wykonanie posadzki w Sali kinowej. 5. Wykonanie posadzki w holu wejściowym. 6. Docieplenie ścian piwnic od wewnątrz. 7. Przebudowę instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, elektrycznej, centralnego ogrzewania i gazowej. 8. Wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji oraz teletechnicznej. 9. Wykonanie systemu elektroakustycznego budynku. 10. Wykonanie aranżacji akustycznej sali widowiskowej. 11. Wykonanie systemu kinowej projekcji filmowej. 12. Wykonanie oświetlenia sceny sali widowiskowej. 13. Wykonanie systemu alarmu pożarowego. Rozbudowa istniejącego budynku Roboty obejmują dobudowę do istniejącego budynku od strony wschodniej parterowej części o wym. ok. 7,60m na 27,20m, w której zlokalizowana będzie sala do prób orkiestry, pokoje biurowe i pomieszczenia techniczne obiektu oraz toalety. 2.Szczegółowy zakres ilościowy i rzeczowy zadań określony jest w kosztorysie ofertowym (przedmiarze robót), projekcie budowlano - wykonawczym oraz projektach branżowych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, ogólnych warunkach umowy, stanowiących załącznik do niniejszej SIWZ, który Wykonawca zobowiązuje się wykonać w ramach niniejszego zamówienia. 3.Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót, a konieczne do uwzględnienia w cenie oferty oraz inne obowiązki Wykonawcy: ?pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą zadania, ?zapewnienie osoby (osób) pełniącej funkcję kierownika budowy dla całej inwestycji oraz kierowników robót budowlanych dla robót branżowych (wod-kan, c.o., gazowych, elektryczny) na zasadach określonych w ustawie Prawo budowlane, posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe, ?udział uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy, kierownika budowy i robót budowlanych na każde żądanie Zamawiającego w naradach techniczno - koordynacyjnych na budowie z udziałem inspektora nadzoru inwestorskiego, przedstawiciela Zamawiającego i, w razie potrzeby, projektanta, ?udział uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy wraz z kierownikiem budowy i kierownikiem robót budowlanych w przeglądach gwarancyjnych na każde żądanie Zamawiającego, ?ponoszenie pełnej odpowiedzialności za sprzęt i urządzenia na terenie budowy, ?doprowadzenie terenu budowy oraz sąsiednich nieruchomości do należytego stanu i porządku po wykonaniu robót budowlanych, ?przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego - m.in. zlecenie wykonania badań instalacji elektrycznej, sanitarnej, C.O., zgromadzenie dokumentów potwierdzających dopuszczenie zastosowanych materiałów i wyrobów do obrotu i stosowania w budownictwie, oświadczenie kierownika budowy o jej zakończeniu itp. ?wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynków wg obowiązujących przepisów, ?wykonanie roboty tymczasowych nie objętych dokumentacją techniczną i przedmiarami robót a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i obowiązujące przepisy prawa (np. zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób postronnych, umieszczenie niezbędnych tablic informacyjnych itp.), ?zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia podziemnego działki, ?wykonanie wszelkie inne prace nie ujęte w SIWZ , a konieczne do wykonania zadania zgodnie ze sztuką budowlaną w celu przekazania go do eksploatacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45212150-2


Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45111300-1, 45220000-5, 45100000-8, 45200000-9, 45400000-1, 45300000-0, 45332000-3, 45311100-1, 45312100-8, 45432210-9, 45310000-3, 44112200-0, 39113100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5105483.02
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Nafibud S.A
Email wykonawcy: k.krawczyk@nafibud.pl
Adres pocztowy: ul. Franciszka Żwirki i Stanisława Wigury 61
Kod pocztowy: 17-100
Miejscowość: Bielsk Podlask
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5795870.73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5795870.73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5795870.73
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.