Ogłoszenie nr 500004361-N-2018 z dnia 05-01-2018 r.
Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce: Bieżące utrzymanie i obsługa Strefy Płatnego Parkowania w Wieliczce w roku 2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500069753-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500071776-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce, Krajowy numer identyfikacyjny 12139884200000,
ul. ul. Limanowskiego
32,
32020
Wieliczka, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 250 11 90, 278 20 10, e-mail
tkuchnia@wieliczka.eu, faks
12 278 20 10.
Adres strony internetowej (url): http://www.gzd.wieliczka.eu
Adres profilu nabywcy: https://bip.malopolska.pl/gzdrog,m,294742,ogloszenia-o-przetargach.html
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie i obsługa Strefy Płatnego Parkowania w Wieliczce w roku 2018
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GZD.7231.I.7.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie i obsługa Strefy Płatnego Parkowania w centrum miasta Wieliczka Strefą płatnego parkowania objętych jest 14 ulic w centrum miasta Wieliczka o długości ok. 1322mb. W strefie płatnego parkowania znajduje się 19 szt. parkomatów Bieżące utrzymanie i obsługa strefy płatnego parkowania obejmuje: 1. Obsługa biura Strefy Płatnego parkowania w zakresie opłat za parkowanie oraz opłaty dodatkowej za nieuiszczenie opłat za parkowanie, w tym: - kontrola opłat za czas postoju pojazdów, - wydawanie kart abonamentowych, - sporządzanie miesięcznych raportów w zakresie kart abonamentowych, - sporządzanie i przekazywanie zestawień wystawionych zawiadomień dotyczących opłaty dodatkowej i ich ewentualnych anulacji w wersji elektronicznej i papierowej, - przekazywanie bieżących raportów w formie wydruków z parkomatów, - pobieranie opłat dotyczących opłaty dodatkowej, kart abonamentowych oraz wpływów z parkomatów SPP i przekazywanie ich na konto Gminnego Zarządu Dróg w Wieliczce. 2. Naprawa i konserwacja parkomatów szt. 19 w tym: - naprawa, wymiana i utrzymanie w sprawności podzespołów elektronicznych i podzespołów wewnątrz parkomatów, - utrzymanie w sprawności oprogramowania parkomatów, zakup i wymiana rolek papieru, - utrzymanie w czystości zewnętrznej obudowy parkomatów, - wymiana kaset z monetami w związku z ich napełnieniem 3. Utrzymanie oznakowania pionowego w strefie płatnego parkowania w tym: - znaki drogowe D-44 - szt 36 - tabliczki informacyjne "P" - szt 19 - tabliczki "T " szt 16 " Bieżące utrzymanie oznakowania obejmuje: - przegląd, naprawę, czyszczenie i mycie znaków drogowych, prostowanie słupków do znaków drogowych (Wykonawca zobowiązany jest do przeglądu oznakowania na bieżąco), - mycie i czyszczenie znaków drogowych - 1 raz w miesiącu - szt 55 szt., - prostowanie słupków (w ciągu obowiązywania umowy przewiduje się wymianę 3 szt znaków drogowych, - wymianę uszkodzonych znaków drogowych (w ciągu obowiązywania umowy przewiduje się wymianę 8 szt znaków drogowych). 4. Utrzymanie czystości w strefie płatnego parkowania zamiatanie, wywóz nieczystości powierzchnia strefy 3 305m2 - 3 razy na tydzień. 5. Zimowe utrzymanie strefy płatnego parkowania) odśnieżanie, usuwanie gołoledzi, wywóz nadmiaru śniegu powierzchnia strefy 3 305 m2 w miesiącach, styczeń, luty, marzec, listopad, grudzień. 6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowią załącznik nr 1 i 2 do Zaproszenia. 7. Kod CPV: 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne Usługi naprawcze i konserwacyjne
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50000000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
226322.40
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. ul.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
280000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie Zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie zostało udzielone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo zamówień publicznych - zamówienie z wolnej ręki (tj.: Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) o treści:
"Zamówienie udzielane jest przez Zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-3a, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
a) Zamawiający sprawuje nad tą osobą kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób,
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego."
Wykonawcą usługi, któremu Zamawiający zamierza udzielić przedmiotowego zamówienia jest Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. z siedzibą w Wieliczce, ul. J. Jedynaka 30, 32-020 Wieliczka, która jest jednoosobową spółką utworzoną przez Gminę Wieliczka. Zgodnie z treścią aktu założycielskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. jednym z podstawowych zadań tej Spółki jest obsługa zadań związanych z bieżącym utrzymaniem i obsługą Strefy Płatnego Parkowania w Wieliczce. Wykazany stan faktyczny oraz prawny wskazuje na spełnienie przesłanek ustawowych udzielenia niniejszego zamówienia, w szczególności:
Zamawiający - Gmina Wieliczka - Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce jako jednostka organizacyjna Gminy Wieliczka działającą w formie jednostki budżetowej, jest jednostką sektora finansów publicznych o której mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1 uPzp. Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. z siedzibą w Wieliczce jest osobą prawną, nad którą Gmina Wieliczka zwana dalej Zamawiającym sprawuje kontrolę odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami. Zamawiający jest właścicielem (100 % udziałów spółki) i posiada dominujący wpływ na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami spółki. Burmistrz Miasta i Gminy Wieliczka pełni funkcję zgromadzenia wspólników spółki. Powyższe dane wynikają z aktu założycielskiego Spółki oraz danych z KRS. 92,89 % działalności Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Zamawiającego tj. Gminę Wieliczka. Powyższy procent działalności obliczono uwzględniając średni przychód osiągnięty przez spółkę w odniesieniu do usług, dostaw lub robót budowlanych za trzy lata poprzedzające udzielenie zamówienia, tj. za lata 11/2014 - 10/2017.
Udzielenie przedmiotowego zamówienia mając na uwadze powyższe oraz fakt, że Spółka spełnia wymagania przewidziane w art. 67 ust. 1 pkt 12 pkt a) do c) ustawy Prawo zamówień publicznych jest prawnie uzasadnione i konieczne.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Sporządzenie analizy parametrów obudów stosowanych w Kopali Soli Wieliczka w zakresie opracowania Książki Obudowy do Planu Ruchu na lata 2025-2030."
- "Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych - część 3 - bielizna męska ochronna oraz skarpety przemysłowe"
- "Zakup samochodu osobowego "Brygadówka""
- "Świadczenie usług w zakresie dozorowania i ochrony obiektów Sądu Rejonowego w Wieliczce, w tym działanie grup interwencyjnych"
- "Dostawa środków czystości - ścierki - część 8"
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1959 K Podolany - Kwapinka - Komorniki od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 966 w miejscowości Podolany do SP w Zręczycach."
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usuwanie awarii wodociągowych''
- Świadczenie usługi interwencji awaryjnych wraz z naprawami oraz wykonywanie przeglądów konserwacyjnych dźwigów
- Wykonanie prac remontowych oraz świadczenie usług pogotowia w zakresie robót ogólnobudowlanych, związanych z utrzymaniem zasobów administrowanych przez ZGN Praga-Południe An 1.
- Montaż w terenie poidełek warszawskich
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny
- Naprawa zbiornika głównego i studni artezyjskich w kompleksie wojskowym m. Lubowidz oraz zbiornika wieżowego w kompleksie wojskowym m. Lębork.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.