eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzywiń › Inwestycje w zakresie gospodarki wodno-ściekowej w miejscowości Świniec

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-05

Ogłoszenie nr 500004219-N-2018 z dnia 05-01-2018 r.

Gmina Krzywiń: Inwestycje w zakresie gospodarki wodno-ściekowej w miejscowości Świniec

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
PROW na lata 2014-2020 poddziałanie - Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 619196-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500061648-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Krzywiń, Krajowy numer identyfikacyjny 41105057000000, ul. ul. Rynek 1, 64010 Krzywiń, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 655 170 525, e-mail umig@krzywin.wokiss.pl, faks 655 170 676.
Adres strony internetowej (url): www.krzywin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Inwestycje w zakresie gospodarki wodno-ściekowej w miejscowości Świniec

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

271.14.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków z siecią kanalizacji sanitarnej w Świńcu. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków z siecią kanalizacji sanitarnej w Świńcu: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej w formie projektu technicznego, operatu wodnoprawnego, kosztorysu oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z uzyskaniem niezbędnych do realizacji robót uzgodnień i decyzji; 2) Wykonanie, na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej, robót budowlanych polegających na budowie przydomowej oczyszczalni ścieków dla obiektów gminnych, tj.: budynku mieszkalno-edukacyjnego mieszczącego przedszkole samorządowe i lokal mieszkalny oraz budynku świetlicy wiejskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Program Funkcjonalno - Użytkowy (PFU) - stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ; ? Ponadto Zamawiający informuje, że dla niniejszego zamówienia, tj. Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków z siecią kanalizacji sanitarnej w Świńcu posiada następujące materiały: 1) Mapy do celów projektowych z 11 lipca 2016 roku i z 19 października 2016 roku dla obszaru objętego planowaną inwestycją; 2) Dokumentację techniczną dla planowanej inwestycji, tj.: ? projekt budowlany, ? projekt wykonawczy, ? operat wodnoprawny, Wyżej wymieniona dokumentacja zostaje udostępniona w celach poglądowych. Jednocześnie Zamawiający informuje, że dysponuje prawami autorskimi do powyższej dokumentacji, w związku z czym w przypadku akceptacji zastosowanych rozwiązań technicznych przez wybranego w wyniku niniejszego zamówienia publicznego Wykonawcy, Zamawiający może przekazać nieodpłatnie całość posiadanej dokumentacji wraz z prawami autorskimi z dopuszczeniem wprowadzania ewentualnych zmian w tej dokumentacji. 3) Decyzję o warunkach zabudowy zawierającą w swojej treści budowę kompaktowej oczyszczalni ścieków ze studnią chłonną lub rurociągiem tłocznym; 4) Decyzję Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Poznaniu w sprawie zakazów dla prac i robót związanych z budową urządzenia wodnego na obszarze zagrożenia powodzią; 5) Uzgodnienie Wielkopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu w sprawie uzgodnienia wylotu oraz odprowadzania oczyszczonych ścieków do Kościańskiego Kanału Obry Powyższe dokumenty zostaną przekazane do dyspozycji wybranemu w niniejszym postępowaniu przetargowym Wykonawcy. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy, jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane w dokumentacji przetargowej. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych niż opisane w dokumentacji przetargowej. Kody CPV: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45252127-4 Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków Zakres robót obejmuje w szczególności: zaprojektowanie i budowę przydomowej oczyszczalni ścieków wraz z rurociągami zbierającymi ścieki i odprowadzającymi oczyszczone ścieki do odbiornika, w tym: 1) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej przedmiotu zamówienia (zaopatrzonej w uzyskane wszystkie niezbędne uzgodnienia, opinie, decyzje administracyjne, zaświadczenie o akceptacji przez właściwy organ zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę lub właściwą decyzję administracyjną umożliwiającą wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą Prawo budowlane i innymi obowiązującymi przepisami); 2) wykonanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót 3) opracowanie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia BIOZ; 4) opracowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej związanej z przedmiotem zamówienia; 5) wykonanie robót budowlanych w oparciu o sporządzoną przez Wykonawcę dokumentacje projektową, zatwierdzoną przez Zamawiającego; 6) przeprowadzenie niezbędnych badań oraz przygotowanie dokumentów wymaganych do odbioru i przekazania do użytkowania wykonanych robót; 7) opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej; 8) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie jeśli będzie wymagane; 9) wykonanie kosztorysu powykonawczego. Prace należy wykonać zgodnie z wymaganiami SIWZ, w tym Programem Funkcjonalno-Użytkowym. Ponadto Wykonawca będzie przeprowadzał na własny koszt pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot umowy (w zakresie robót budowlanych). Maksymalny okres udzielonej gwarancji dopuszczony przez Zamawiającego wynosi 72 miesiące. Okres udzielonej gwarancji jest w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert. Ponadto zakres prac obejmuje w odniesieniu do przedmiotu zamówienia sporządzenie operatu kolaudacyjnego, na który składa się: 1) dokumentacja projektowa wraz z wymaganymi pozwoleniami, 2) dokumentacja powykonawcza, 3) kosztorys powykonawczy, 4) obsługa geodezyjna zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą, 5) atesty na materiały i prefabrykaty, 6) protokoły odbioru robót, 7) wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń. Technologia wykonania prac w odniesieniu do przedmiotu zamówienia: 1. Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. 2. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. 3. Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. 4. Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy/robót w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody. 5. Teren okoliczny oraz ruch pieszy i kołowy należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45231300-8


Dodatkowe kody CPV: 45252127-4, 71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 335118.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zielone Oczyszczalnie Marta Sumorok
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Brzeźna 5
Kod pocztowy: 98-100
Miejscowość: Łask
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 119187.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 119187.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 119187.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 335118.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zielone Oczyszczalnie Marta Sumorok
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Brzeźna 5
Kod pocztowy: 98-100
Miejscowość: Łask
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 119187.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 119187.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 119187.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.